Het Kampvuur
Het Kampvuur

De onofficiële podcast over Temptation Island. Twee vrienden, Arjan en Martin, kijken elke week de ultieme guilty pleasure en praten erover na. De onofficiële podcast over Temptation Island. Napraten over de ultieme guilty pleasure.


Kampvuur S6E11: Laure is geen stille genieter

Ondertitels voor deze podcast verschijnen hier.

Dit transcript is automatisch gegenereerd.   Bekijk platte tekst

Bereid je voor op chaos, want deze podcast gaat alle kanten op. Net als de aflevering van Temptation Island, trouwens. Met speciale gast én voormalig kandidaat Anne Zwart bespreken we wat er gebeurde. Want waarom was Kim nou zo woest? En was het toeval dat Nico en Donna op dezelfde avond met een ander zoenen? Verder komt ook de beëindigde relatie van Aylin aan bod en we blikken vooruit op wat we volgende week verwachten. We denken trouwens ook (dankzij een tweetal vacatures) te weten wanneer het nieuwe seizoen wordt opgenomen.

In de extra lange versie: We verbazen ons over de (goedkope) dates, Anne denk dat er dit seizoen meer themafeestjes zijn en ze doet ASMR. Verder horen we hoe het op dit moment zit tussen Anne en haar Bowy.

Shownotes:

Praat mee:

Hosts:



Transcript

⏸️  ▶️  00:00
Anne, ben je nou nog steeds een bekende Nederlander eigenlijk?

⏸️  ▶️  00:02
Je kwam hier aanlopen, de straat was vol, dus je hebt verderop geparkeerd en word je dan

⏸️  ▶️  00:08
eh, hey, dat is Anne van de T-Shirt, en dan handtekeningen of niet?

⏸️  ▶️  00:12
Nee, nee, het is niet zo erg, maar ik moet wel zeggen, toen alles zeg maar uitkwam,

⏸️  ▶️  00:18
toen was natuurlijk alles dicht, alles zat in lockdown, en toen de feestjes een beetje

⏸️  ▶️  00:23
kwamen, toen werd ik ineens herkend, en ik had af en toe wel dat ik dan, dat mensen

⏸️  ▶️  00:28
een beetje zaten te kijken ofzo, maar toen ik voor het eerst weer op een feestje was,

⏸️  ▶️  00:31
werd ik echt continu aangesproken met, ja, jij bent Anne van Temptation, op dat dan mensen

⏸️  ▶️  00:37
zeggen van...

⏸️  ▶️  00:38
Niet van, hey, dat was Anne van het Kampvuur, dat is niet...

⏸️  ▶️  00:39
Nee, nee, nee, helaas, nee, ik probeer het wel op te zeggen, ja.

⏸️  ▶️  00:44
Na deze aflevering.

⏸️  ▶️  00:45
Nee, ja, dus echt op wat grotere events heb ik het wel, en soms dan zeggen mensen van,

⏸️  ▶️  00:50
ja, ik ken jou, maar dan kunnen ze niet plaatsen waarvan, zeg maar, dan ben ik altijd gewoon

⏸️  ▶️  00:55
benieuwd waarvan ze denken dat ze me kennen, dus dan ga ik ze gewoon heel lang laten

⏸️  ▶️  00:58
raden.

⏸️  ▶️  00:59
Van die Albert Heijn-declame.

⏸️  ▶️  01:00
Ja, precies.

⏸️  ▶️  01:01
Ja, en dan is het uiteindelijk zegt, oh ja, inderdaad.

⏸️  ▶️  01:03
Maar je bent veilig en wel hier binnengekomen.

⏸️  ▶️  01:06
Ja.

⏸️  ▶️  01:07
We zijn heel blij dat je weer erbij bent om met ons te praten, je hebt een heel notitieblaadje

⏸️  ▶️  01:13
meegegeven.

⏸️  ▶️  01:14
Dat staat er helemaal vol geschreven.

⏸️  ▶️  01:15
Ik zou even ASMR van het blaasje doen.

⏸️  ▶️  01:17
Ja, heel goed.

⏸️  ▶️  01:18
Dat kan niet echt, heel slecht.

⏸️  ▶️  01:19
Altijd om een keer weer te doen.

⏸️  ▶️  01:20
Alle dromen komen uit.

⏸️  ▶️  01:21
In deze aflevering van Het Kampvuur, de onofficiële podcast over Temptation Island.

⏸️  ▶️  01:29
Maak ik weer eens beginnen?

⏸️  ▶️  01:36
Ja, je moet eerst beginnen vriend, want als ik ga beginnen, dan is het de keizer.

⏸️  ▶️  01:41
Ja.

⏸️  ▶️  01:42
Maar ik wil een eerlijke uitleg.

⏸️  ▶️  01:44
Nee, een eerlijke uitleg.

⏸️  ▶️  01:46
Ik wil niks wat niet waar is.

⏸️  ▶️  01:49
Maar mag ik nu alsjeblieft, ik heb gezegd dat jij als vrouw bijna de perfectie benadert

⏸️  ▶️  01:58
voor mij.

⏸️  ▶️  01:59
Maar dat ik nu totaal geen klik heb van verliefdheid naar je toe, omdat dat niet gaat voor mij.

⏸️  ▶️  02:05
Nee, maar dat hoeft ook niet, want daar is niks.

⏸️  ▶️  02:09
Nee, maar dat weet ik toch ook.

⏸️  ▶️  02:11
Als ik achteraf hoor dat je wel gevoelens hebt, dan speel ik dat spelletje niet met jou

⏸️  ▶️  02:15
mee en dan stop ik dat spelletje.

⏸️  ▶️  02:17
Maar ik mag toch aangeven mijn gevoel wat ik heb.

⏸️  ▶️  02:20
Dat gevoel moet hier helemaal niet zijn.

⏸️  ▶️  02:22
Daar moet je niet eens aan denken, mama, Kees.

⏸️  ▶️  02:24
Dat is geen gevoel.

⏸️  ▶️  02:25
Dat is ons niks.

⏸️  ▶️  02:26
Ja, jij hebt echt mijn vertrouwen beschadigd.

⏸️  ▶️  02:29
Ja, dat weet ik.

⏸️  ▶️  02:30
Dat eskeleerde best snel eigenlijk.

⏸️  ▶️  02:32
Ik kon dit niet bijhouden in de aflevering zelf.

⏸️  ▶️  02:36
Zag jij dit aankomen, een exploderende kim?

⏸️  ▶️  02:40
Nee, maar dit was het eerste keer dat ik medelijden had met Bert.

⏸️  ▶️  02:43
Bert stond ook echt als zo'n geschrokken vogeltje zo erbij.

⏸️  ▶️  02:47
Of je alsjeblieft dat mocht zeggen ook.

⏸️  ▶️  02:49
Dat was de eerste keer dat je medelijden had met Bert.

⏸️  ▶️  02:52
Ja.

⏸️  ▶️  02:53
Je bent niet hashtag team Bert.

⏸️  ▶️  02:55
Absoluut niet.

⏸️  ▶️  02:56
Nee, sorry.

⏸️  ▶️  02:57
Hoe kan dat nou?

⏸️  ▶️  02:58
Nee, ja, nee.

⏸️  ▶️  02:59
Niet naar de camera's in huis.

⏸️  ▶️  03:01
Om het hokje te staan bij het tennis.

⏸️  ▶️  03:03
Ze stond bij het tennisveld.

⏸️  ▶️  03:04
Ja, kijk, Delphine oprecht is ook wel overdreven, stop er dan gewoon mee als het op deze manier

⏸️  ▶️  03:10
moet.

⏸️  ▶️  03:11
Maar ja, weet niet, ik neig toch meer naar team Delphine.

⏸️  ▶️  03:18
Maar nu had je medelijden met Bert?

⏸️  ▶️  03:19
Ja, een beetje.

⏸️  ▶️  03:20
Kim trapte hem wel het hok uit, zeg maar.

⏸️  ▶️  03:26
Want ze was zo woest omdat hij gezegd had dat hij geen gevoelens had, dat het vriendschappelijk

⏸️  ▶️  03:31
was, maar tegen anderen wel dat hij gevoelens had.

⏸️  ▶️  03:34
Daar leek het op, ja.

⏸️  ▶️  03:35
Tegen de camera, maar dat je daar zo ontzettend over uit je plaat gaat.

⏸️  ▶️  03:38
Ja, er zal waarschijnlijk nog wel veel meer achter de schermen gebeurd zijn, wat je natuurlijk

⏸️  ▶️  03:43
niet ziet.

⏸️  ▶️  03:44
He?

⏸️  ▶️  03:45
Gebeurt dat?

⏸️  ▶️  03:46
Ja, waarschijnlijk.

⏸️  ▶️  03:47
Ja, hou op.

⏸️  ▶️  03:48
Dat denk ik.

⏸️  ▶️  03:49
Want het kan niet zijn dat ze zo woest wordt van zoiets kleins.

⏸️  ▶️  03:55
Het kan niet hebben aangesloten op dat moment dat ze in het zwembad zat, waarna dat meteen

⏸️  ▶️  04:00
genoteerd was.

⏸️  ▶️  04:01
Ze zaten in het zwembad waar Nico en nog iemand had verteld.

⏸️  ▶️  04:04
Dona, toch?

⏸️  ▶️  04:05
Nou, Nico en Laura, die haar vertelden dat dit gezegd was.

⏸️  ▶️  04:13
En meteen daarna zaten Bert en zij in een hoekje met de tweeën.

⏸️  ▶️  04:19
Zij kan niet in anderhalve minuut zo boos zijn geworden.

⏸️  ▶️  04:24
Ze zat daar met Dona en Laura.

⏸️  ▶️  04:27
Nee, niet met Dona, dat maak ik zelf ook mis.

⏸️  ▶️  04:31
Met Nico en Laura en Nico deed een beetje uit de doeken hoe Bert over hem en Kim sprak.

⏸️  ▶️  04:39
En kennelijk heeft Kim regelmatig, dat denk ik, ik denk dat Kim regelmatig heeft aangegeven,

⏸️  ▶️  04:47
het is vriendschappelijk, het is gezellig, maar dat heeft ze in ieder geval wel naar

⏸️  ▶️  04:51
de camera gedaan.

⏸️  ▶️  04:52
Naar ons als kijkers heeft ze dat regelmatig laten weten.

⏸️  ▶️  04:54
En ik kan me wel voorstellen dat op het moment dat je denkt dat je daar heel duidelijk in

⏸️  ▶️  04:57
bent geweest, en de kerel tegen wie je denkt dat je heel duidelijk bent geweest.

⏸️  ▶️  05:01
Is crazy.

⏸️  ▶️  05:02
Is Bert.

⏸️  ▶️  05:03
En die blijft dus maar het idee geven dat er heel veel speelt.

⏸️  ▶️  05:08
Ik kan me wel voorstellen dat Kim is volgens mij sowieso niet een katje die je zonder handschoenen

⏸️  ▶️  05:15
moet vastpakken.

⏸️  ▶️  05:16
Die kan aardig om zich heen klauwen, hebben we wel gezien.

⏸️  ▶️  05:18
Dus ik denk dat over haar grenzen werd gegaan.

⏸️  ▶️  05:23
Ja, zoiets zal inderdaad wel geweest zijn en dat was voor haar denk ik gewoon de druppel.

⏸️  ▶️  05:27
Ja, want het klikt wel tussen hun, maar ik heb niet het idee dat ze het echt zo erg naar

⏸️  ▶️  05:31
haar zin heeft.

⏸️  ▶️  05:32
Ze voelt zich ook niet tot hem aangetrokken, ze vindt hem leuk in de omgang, maar niet fysiek

⏸️  ▶️  05:38
aantrekkelijk en niet om mee aan te gaan.

⏸️  ▶️  05:40
Ik denk ook dat op het moment dat je daar bent en je hebt gezien wat voor een absolute

⏸️  ▶️  05:46
shitshow die relatie met Delphine is geworden, dat je denkt, nou, geef mij een portie waaraf

⏸️  ▶️  05:53
ik.

⏸️  ▶️  05:54
Ik vind het feit, kijk, dat is natuurlijk een beetje Sonny taferelen uit ons seizoen,

⏸️  ▶️  05:59
wij zien maar een klein deel van wat daar echt gebeurt en het zal me niks verbazen als

⏸️  ▶️  06:03
hij continu zo is.

⏸️  ▶️  06:04
Ja, dan word je helemaal gek, dat hadden wij met Sonny natuurlijk ook.

⏸️  ▶️  06:08
Mensen werden er al gek van op tv, maar in real life duurde het allemaal nog langer.

⏸️  ▶️  06:13
Ja, dan heb je gewoon 24 uur per dag, zit je ermee opgescheept.

⏸️  ▶️  06:15
Ja, dus dat zal met hem waarschijnlijk ook wel zijn.

⏸️  ▶️  06:18
Ik denk niet dat er kleine fragmentjes zijn die er net uitgepikt worden.

⏸️  ▶️  06:22
Ik denk dat het bij hem ook wel continu lopende bandwerk is.

⏸️  ▶️  06:24
Ja, dus ja, dan word je gewoon helemaal gek als.

⏸️  ▶️  06:27
Ja, dat is ook wat die andere mannen hebben gezegd over toen wij het nog niet eens zozeer

⏸️  ▶️  06:31
hadden gezien dat hij kennelijk continu ligt en zich dingen ineens kan herinneren.

⏸️  ▶️  06:35
Dat werd door die andere kandidaten al gezegd dat dat steeds gebeurde.

⏸️  ▶️  06:39
Ja, dus dat zal inderdaad buiten beeld zijn gebleven.

⏸️  ▶️  06:42
Het is wel interessant dat die Kevin echt nooit meer teruggekomen is.

⏸️  ▶️  06:44
Kevin?

⏸️  ▶️  06:45
Oh, die Kevin.

⏸️  ▶️  06:46
Precies, dat bedoel ik.

⏸️  ▶️  06:47
Van Delphine, toch?

⏸️  ▶️  06:48
Ja, precies.

⏸️  ▶️  06:49
Dat is toch gewoon een verspreking geweest.

⏸️  ▶️  06:52
Van Delphine hebben we ook deze aflevering weer niks over gehoord en volgende week zijn

⏸️  ▶️  06:56
kennelijk al de dream dates.

⏸️  ▶️  06:59
Maar ik denk ook dat we nog even terughaken daarop.

⏸️  ▶️  07:02
Want ze zei van Kevin of Bert is nooit mijn enige lief geweest.

⏸️  ▶️  07:08
Dus het betekent niet dat ze seks heeft gehad.

⏸️  ▶️  07:10
Ze kan toch gewoon verliefd zijn geweest op iemand anders.

⏸️  ▶️  07:13
Of voor die relatie.

⏸️  ▶️  07:14
Ja, Bert heeft heel die context ook niet gehoord en hij ging er maar vanuit dat ze seks heeft

⏸️  ▶️  07:18
gehad met iemand anders.

⏸️  ▶️  07:19
Ja.

⏸️  ▶️  07:20
Vergeet niet dat het een momentopname is.

⏸️  ▶️  07:21
Vergeet niet dat het een momentopname is.

⏸️  ▶️  07:24
Ik denk, wij als kijker hoopten dat denk ik ook wel natuurlijk.

⏸️  ▶️  07:28
We hoopten dat, god ja, laat er nog meer in die bierput zitten.

⏸️  ▶️  07:31
Houd niet op.

⏸️  ▶️  07:32
Haal het eruit, haal het eruit.

⏸️  ▶️  07:34
Maar het schijnt nu wel ongeveer leeg te zijn, want ook het feit dat er iemand anders op

⏸️  ▶️  07:40
Bert zit te wachten.

⏸️  ▶️  07:41
Nou, dat is kennelijk niet meer relevant, want hij heeft Kim of dat dacht hij.

⏸️  ▶️  07:46
Ja, maar hoe denken we inderdaad, want tegen Kim zegt hij dus kennelijk dat er geen gevoelens

⏸️  ▶️  07:51
zijn.

⏸️  ▶️  07:52
Tegen de camera zegt hij dat er wel gevoelens zijn.

⏸️  ▶️  07:54
Ligt de waarheid in het midden of zit hij weer te liegen?

⏸️  ▶️  07:58
Ik denk dat hij zit te liegen tegen Kim.

⏸️  ▶️  08:00
Ja, dat er dus wel gevoelens zijn.

⏸️  ▶️  08:02
Ja, want hij zegt dat, waarom zou hij dat in een quote je wel zeggen dan?

⏸️  ▶️  08:06
Ja, ik heb het idee dat het van beide kanten komt en hij heeft dat wel echt uitgesproken

⏸️  ▶️  08:11
richting de camera waar niemand bij was, zeg maar.

⏸️  ▶️  08:14
En als Kim hem dan zo fel benadert, dan snap ik wel dat je een soort van hebt van oh nee,

⏸️  ▶️  08:21
het is niet zo.

⏸️  ▶️  08:22
Ja, dat je een beetje terugkrabbelt.

⏸️  ▶️  08:23
Ja.

⏸️  ▶️  08:24
Ja, hij hoopt dat.

⏸️  ▶️  08:25
Kijk, ik kan me wel voorstellen dat hij denkt, nou, die Kim, daar kan ik, daar kan ik.

⏸️  ▶️  08:30
Dan druk je op.

⏸️  ▶️  08:31
Nou, dat wilde ik zeggen, maar ik denk dat kan ik niet meer aankomen, maar nou doe jij

⏸️  ▶️  08:34
het.

⏸️  ▶️  08:35
Ja, alsjeblieft.

⏸️  ▶️  08:36
Kim komt je in elkaar vlazen over deze.

⏸️  ▶️  08:37
Ja, van niks over wat we hier hebben.

⏸️  ▶️  08:39
Ik bedoel, als je daar bent als man, je bent vrijgezel geworden, er zijn er een aantal

⏸️  ▶️  08:46
vrijgezelle dames die daar ook zijn voor iets leuks, dat je denkt, nou, ik heb wel

⏸️  ▶️  08:52
zin in een avontuurtje, laat ik Kim eens even bij haar blonde haren pakken.

⏸️  ▶️  08:56
En dat je dan wel een soort hoop hebt dat dat ook wederzijds is, maar het feit is dat

⏸️  ▶️  09:02
zij volgens mij inderdaad niet heel erg moeilijk is geweest in het ontkennen van het feit

⏸️  ▶️  09:07
dat het wederzijds is.

⏸️  ▶️  09:10
Ja, het was opmerkelijke televisie, het kwam uit het niks en wij zaten allebei opeens

⏸️  ▶️  09:15
rechtop op de bank.

⏸️  ▶️  09:16
Zo van, wat gebeurt hier?

⏸️  ▶️  09:17
We waren een beetje in geslaap gevallen door de rest van het zappige geneuzel over.

⏸️  ▶️  09:21
Nou, dan kun jij beter op los gaan dan ik, want jij zat echt te steunen en te kreunen

⏸️  ▶️  09:27
op de bank.

⏸️  ▶️  09:28
Nou ja, vooral over Jimmy.

⏸️  ▶️  09:29
Ik vind Jimmy een leuke jongen om te zien, lijkt me ook een hele sympathieke, aardige

⏸️  ▶️  09:33
jongen, maar hoe hij met complimentjes aan het strooien was.

⏸️  ▶️  09:36
Dat zou ik echt wel, ik zou me terugtrekken als ik haar wacht.

⏸️  ▶️  09:42
Achteruit, uit parkeren en weer.

⏸️  ▶️  09:46
En, maar zou het bij jou werken?

⏸️  ▶️  09:48
Je hebt Jimmy ook gezien?

⏸️  ▶️  09:50
Het was mij eigenlijk nog niet zo heel erg opgevallen dat hij zo met complimentjes aan

⏸️  ▶️  09:55
het strooien was.

⏸️  ▶️  09:56
Ik weet niet, ik vind hem wel schattig samen.

⏸️  ▶️  09:57
Ja, dat is het.

⏸️  ▶️  09:58
Je kunt niet tegen schattigheid.

⏸️  ▶️  09:59
Nee, ik ben dood van binnen.

⏸️  ▶️  10:00
Hij heeft me al vastgesteld.

⏸️  ▶️  10:02
Misschien is het dat.

⏸️  ▶️  10:03
Het was wel heel zoetsappig.

⏸️  ▶️  10:05
Ik vond het, ja, tegelijk ook wel weer lief inderdaad, wat je zegt, want ik vind die twee

⏸️  ▶️  10:10
wel leuk samen of zo.

⏸️  ▶️  10:12
Alleen het voelt nog een beetje te veel, wat heeft het gezellig en laten we alsjeblieft

⏸️  ▶️  10:19
samen verder gaan.

⏸️  ▶️  10:20
Er werden afspraken gemaakt na de opnames.

⏸️  ▶️  10:23
Die waren ingewikkeld door te maken?

⏸️  ▶️  10:24
Ja.

⏸️  ▶️  10:25
Want hij gaat op reis.

⏸️  ▶️  10:26
Ja.

⏸️  ▶️  10:27
Een maand.

⏸️  ▶️  10:28
Een maand.

⏸️  ▶️  10:29
Dus hij was op zoek naar de liefde, daarvoor kwam hij naar Tentation Island.

⏸️  ▶️  10:31
En daarna gaat hij een maand.

⏸️  ▶️  10:32
Wat geen eiland is.

⏸️  ▶️  10:33
Wat geen eiland is, schijnt een schiereiland te zijn.

⏸️  ▶️  10:34
En waarschijnlijk ook geen Tentation, dus het is gewoon land.

⏸️  ▶️  10:37
Dat is het enige wat er overblijft, ja.

⏸️  ▶️  10:41
Maar dat is, ik heb wel het idee dat er een Tentation is tussen Jimmy en Donna.

⏸️  ▶️  10:45
Ja, tuurlijk wel.

⏸️  ▶️  10:46
Dus het is wel.

⏸️  ▶️  10:47
Maar voor de rest is het een beetje...

⏸️  ▶️  10:49
Hoe kijk jij naar dit seizoen?

⏸️  ▶️  10:51
Want jij zat natuurlijk in het Sony seizoen, wat we proberen zo snel mogelijk te vergeten.

⏸️  ▶️  10:57
Ja, ik ook, geloof me.

⏸️  ▶️  11:00
Sony zelf.

⏸️  ▶️  11:01
Ja.

⏸️  ▶️  11:02
Ja, dan hebben we het toch weer over hem.

⏸️  ▶️  11:05
Wij zeiden gisteren, vorige week in de podcast, zeiden we voor de grap van nou, ik denk dat

⏸️  ▶️  11:11
Anna misschien wel liever hier aan mee had willen doen.

⏸️  ▶️  11:14
Hoe is dat zo?

⏸️  ▶️  11:15
Ik heb het idee dat het een beetje hetzelfde verhaal lijn is, alleen met andere verhalen,

⏸️  ▶️  11:21
zeg maar.

⏸️  ▶️  11:22
Ik vind dat er nog weinig gebeurt.

⏸️  ▶️  11:25
Nou ja, onze seizoen natuurlijk ook niet, dus ik mag daar in principe niet echt iets

⏸️  ▶️  11:28
over zeggen.

⏸️  ▶️  11:29
Hier is hem eerst gezoend.

⏸️  ▶️  11:30
Ja, dat is waar.

⏸️  ▶️  11:32
Maar...

⏸️  ▶️  11:33
Ja, daar waren Ricky en Jadey Corcoran, die hadden ook haar huig afgepakt.

⏸️  ▶️  11:37
Ja, en daar hebben we dus ook geneukt.

⏸️  ▶️  11:39
Met Carina en...

⏸️  ▶️  11:40
Oh ja, dat was op de dreamdate.

⏸️  ▶️  11:41
Ja, dat was op de dreamdate, ja.

⏸️  ▶️  11:42
Ja, dat is waar.

⏸️  ▶️  11:43
Wat ze ontkenden.

⏸️  ▶️  11:44
Wat ze ontkenden.

⏸️  ▶️  11:45
En wat de programma makers gemist hadden in eerste instantie ook.

⏸️  ▶️  11:49
Tegen de enorme Jerel.

⏸️  ▶️  11:50
Nee, dat was op de vooral, in de douche.

⏸️  ▶️  11:52
Hoorde je dit?

⏸️  ▶️  11:53
Dat is ook zo, ja.

⏸️  ▶️  11:54
Ja, dat is wat anders geweest.

⏸️  ▶️  11:55
Dat was op Jerel.

⏸️  ▶️  11:56
Of niet?

⏸️  ▶️  11:57
Hoe heette die?

⏸️  ▶️  11:58
Ja, Darryl.

⏸️  ▶️  11:59
Darryl.

⏸️  ▶️  12:00
Darryl.

⏸️  ▶️  12:01
Ja, Darryl.

⏸️  ▶️  12:02
Vergeten die met zometeen weer.

⏸️  ▶️  12:04
Die met z'n Darryl tegen Carina aan stond, Darryl.

⏸️  ▶️  12:06
Ja, ja.

⏸️  ▶️  12:07
Maar goed.

⏸️  ▶️  12:08
De middelgrootse Darryl.

⏸️  ▶️  12:09
Dat werd dood.

⏸️  ▶️  12:10
Dat was mijn punt om weer een punt te maken.

⏸️  ▶️  12:14
Ja, ik wilde er even een verhaal van, maar dat maakt niet uit verder.

⏸️  ▶️  12:17
Nou ja, het is nu gewoon...

⏸️  ▶️  12:19
Ik heb heel erg het idee dat zo'n allerlei dingen uit het verleden aan het halen zijn.

⏸️  ▶️  12:22
Alleen maar om het wat spannender te maken.

⏸️  ▶️  12:24
Dat je niet door die vreemd gaat en dan Bertie, whatever heeft gedaan met de hoeren of wat

⏸️  ▶️  12:30
dan.

⏸️  ▶️  12:31
Massage in een hotelkamer.

⏸️  ▶️  12:32
Ja, sorry.

⏸️  ▶️  12:33
Het spijt me.

⏸️  ▶️  12:34
Dus ja, er gebeurt gewoon nog niet zoveel.

⏸️  ▶️  12:37
Dat was bij ons natuurlijk ook.

⏸️  ▶️  12:39
En je kijkt Temptation Island voor het ordinaire vreemdgaan.

⏸️  ▶️  12:42
En dat is wel gewoon een beetje eraf.

⏸️  ▶️  12:44
En ik denk dat heel veel mensen dat jammer vinden.

⏸️  ▶️  12:46
Waaronder ik ook.

⏸️  ▶️  12:47
Want daar kijk je gewoon voor.

⏸️  ▶️  12:48
Je kijkt voor pompende lakens en mensen die vreemd gaan.

⏸️  ▶️  12:50
Hardwit beelden.

⏸️  ▶️  12:51
Ja.

⏸️  ▶️  12:52
Nou, die kregen we.

⏸️  ▶️  12:53
Maar daarover later meer.

⏸️  ▶️  12:54
Dus wat wel wat interessanter is aan dit seizoen, denk ik, is dat er dat verleden is.

⏸️  ▶️  13:00
Dat zat in het seizoen vorig jaar.

⏸️  ▶️  13:03
Hadden we niet een of ander, een koppel waarbij maar dingen werden opgerakeld en ter sprake

⏸️  ▶️  13:10
kwamen?

⏸️  ▶️  13:11
Nee.

⏸️  ▶️  13:12
Je had natuurlijk de vleugels van Sony waarin iedereen kon schuilen.

⏸️  ▶️  13:17
En een huwelijksaanzoek, en dat was het, was ongelooflijk.

⏸️  ▶️  13:22
Twee huwelijksaanzoeken.

⏸️  ▶️  13:23
Dat was ook vooral om het programma te gaan.

⏸️  ▶️  13:25
Twee jaar.

⏸️  ▶️  13:26
Marco.

⏸️  ▶️  13:27
Dat was bij het kampvuur nog.

⏸️  ▶️  13:28
Ja.

⏸️  ▶️  13:29
Alles komt terug.

⏸️  ▶️  13:30
Ja.

⏸️  ▶️  13:31
Alsof een geheim uit het verleden wordt ontrafeld, komt het allemaal terug.

⏸️  ▶️  13:36
Kijk, in het Arjan vlog, hoe kijk jij naar dit seizoen inderdaad?

⏸️  ▶️  13:39
Kijk je er ook anders naar omdat je weet hoe het gemaakt wordt?

⏸️  ▶️  13:42
Ja, dat wel.

⏸️  ▶️  13:43
Op welke manier?

⏸️  ▶️  13:44
Nou, bijvoorbeeld in deze aflevering was er dan ook bij de groepsdate, toen gingen Joop

⏸️  ▶️  13:51
en Delphine, die gingen even zitten en dat was zo ongemakkelijk en gemaakt.

⏸️  ▶️  13:55
Je zag echt dat ze echt zo, nou jongens, gaan hier even zitten.

⏸️  ▶️  13:58
Nou, oké.

⏸️  ▶️  13:59
En dan gaat de camera aan en dan, oké, Joop, ik begin maar.

⏸️  ▶️  14:03
Dus, Delphine, hè?

⏸️  ▶️  14:05
Ja, was leuk, hè?

⏸️  ▶️  14:07
Ja, was echt gezellig.

⏸️  ▶️  14:08
Ja, vond ik ook.

⏸️  ▶️  14:09
Gewoon alleen maar om het gesprek aan te zetten.

⏸️  ▶️  14:12
Tontiemacringe.

⏸️  ▶️  14:13
Het probleem met dit gesprek was dat het een soort, men probeerde het aan te zetten, maar

⏸️  ▶️  14:17
het kwam niet.

⏸️  ▶️  14:18
Het ging niet lopen.

⏸️  ▶️  14:19
Nee.

⏸️  ▶️  14:20
Het bleef gewoon de hele tijd, ik dacht, oh, wat zit er uit te kijken.

⏸️  ▶️  14:21
Maar je zag, zeg maar, dat dit gewoon het begin was van zo'n opname, zeg maar, want

⏸️  ▶️  14:25
normaal gesproken als je dan even aan het filmen bent, dan raak je wel weer in zo'n

⏸️  ▶️  14:28
flow en dan gaat het gesprek makkelijk.

⏸️  ▶️  14:29
Maar dit was gewoon oprecht, de camera was aan en hun begonnen met praten.

⏸️  ▶️  14:32
Ja.

⏸️  ▶️  14:33
Want zoals het bij ons ook, als ik dan op date was met Kevin of Marco, is je dan zo met

⏸️  ▶️  14:37
die camera op je bak en zo, zit, oké, ja, ja, hè, dus, Kev, ja, en dan moet je maar

⏸️  ▶️  14:43
dat gesprek zien op de start en dat is gewoon lastig en dat zie je wel.

⏸️  ▶️  14:46
Het is toch de vraag of er niet een manier is vanuit het maken van zo'n programma om

⏸️  ▶️  14:51
dat iets natuurlijker te laten verlopen.

⏸️  ▶️  14:53
Maar ja, of dat je gewoon filmt wat er gebeurt en mensen niet, want dat zijn de vreselijke

⏸️  ▶️  14:57
ontbijtjes waar we ook elke keer tegen lopen te ageren, dat maakt het zo onnatuurlijk.

⏸️  ▶️  15:02
Laat dingen gebeuren, maar ja, dan gebeurt er dus kennelijk niks.

⏸️  ▶️  15:05
Nee, en je hebt ook niks om een verhaal mee te vertellen natuurlijk.

⏸️  ▶️  15:07
Maar als je toch voor de vierde keer in een seizoen naar dezelfde mensen zit te kijken

⏸️  ▶️  15:11
die weer zeggen van ja, we hebben wel een klik, hè, ja, is gezellig, hè, ja, ik vind

⏸️  ▶️  15:14
het zo fijn mee, ja, ik houd bij jou.

⏸️  ▶️  15:15
Nou, op een gegeven moment heb je het wel een keer gehoord.

⏸️  ▶️  15:19
Maar hoe vaak op een dag, begrijp, om het zo maar even te zeggen, de productie in, hoe

⏸️  ▶️  15:23
vaak op zo'n dag worden mensen apart gezet?

⏸️  ▶️  15:26
Nou, dat gebeurt niet mega vaak, het was dan vaak bij de ochtendreality zoals dat genoemd

⏸️  ▶️  15:32
werd, dus voordat Kaj in ons geval dan langskwam, was er, zeg maar, inderdaad ontbijtjes die

⏸️  ▶️  15:38
gebracht worden en dan waren mensen aan het sporten of whatever en dan werd er dus weleens

⏸️  ▶️  15:43
gevraagd als mensen al bij elkaar zaten van hey, Anne, Daisy, heb het even over hoe het

⏸️  ▶️  15:47
gisteravond was en dan gooien ze dat balletje op, zeg maar, en dan start je een gesprek.

⏸️  ▶️  15:51
Ja, precies, maar staat je niet met ieder element van de dag te bemoeien, zeg maar.

⏸️  ▶️  15:54
Nee, niet per se.

⏸️  ▶️  15:55
Ze keken, zeg maar, waar dan een beetje mensen bij elkaar zaten en dan zetten ze die bij

⏸️  ▶️  15:59
elkaar en dan kijken ze of er wat op gang kwam, maar het is niet dat ze, zeg maar,

⏸️  ▶️  16:04
mensen eruit pikten en dan ergens anders neerzetten, dat gebeurde niet heel vaak, wel af en toe,

⏸️  ▶️  16:09
maar de grote van de tijd was het, zeg maar, gewoon zoals het was.

⏸️  ▶️  16:11
Ja, je hebt dat soort gesprekjes natuurlijk ook wel nodig.

⏸️  ▶️  16:13
Ja, voor de verhaalbij.

⏸️  ▶️  16:14
Ja, precies.

⏸️  ▶️  16:15
Maar zo'n Kim, om daar nog heel even op terug te komen, Nico en Laure gesprek, dat leek

⏸️  ▶️  16:22
me wel een heel authentiek gesprek, wat gewoon plaatsvond aan de zwembadrand.

⏸️  ▶️  16:28
Ja, want volgens mij was dat ook niet, er stond ook verder de rest geen ploeg bij.

⏸️  ▶️  16:32
Het was volgens mij inderdaad een verborgen camera en dan een camera die heel ver weg stond.

⏸️  ▶️  16:36
Ja, precies, omdat de andere kant van het zwembad werd afgezond.

⏸️  ▶️  16:38
Ja, het was niet dat ze met haar meeliepen en erbij kwamen, zeg maar.

⏸️  ▶️  16:42
En dat merk je toch wel meteen.

⏸️  ▶️  16:43
Dat wilde ik dus echt letterlijk net zeggen, je merkt zó dat verschil tussen gesprekken

⏸️  ▶️  16:47
die gewoon uit zichzelf op gang komen en als een aparte, dus productie, hou op met mensen

⏸️  ▶️  16:52
bij elkaar zetten.

⏸️  ▶️  16:53
Bij deze de oproep?

⏸️  ▶️  16:54
Ja, precies, de oproep van het kampvuur, de onofficiële podcast van de Tv Harder.

⏸️  ▶️  16:59
Stop!

⏸️  ▶️  17:00
Stop ermee!

⏸️  ▶️  17:01
Stop ermee!

⏸️  ▶️  17:02
Het fijne van deze aflevering was ook dat we eindelijk weer eens een keer iets van de

⏸️  ▶️  17:08
bingo kaart hebben kunnen afstrepen.

⏸️  ▶️  17:10
Twee?

⏸️  ▶️  17:11
Twee dingen zelfs.

⏸️  ▶️  17:12
Allereerst het zoenen.

⏸️  ▶️  17:14
Nou, dat werd wel gedaan.

⏸️  ▶️  17:16
Nou, nou, nou, nou.

⏸️  ▶️  17:18
Eindelijk.

⏸️  ▶️  17:19
Aflevering 11.

⏸️  ▶️  17:20
Jij hebt 11 afleveringen op zich te wachten.

⏸️  ▶️  17:23
Precies.

⏸️  ▶️  17:24
En wat ik dan heel grappig vind, is dat er twee koppels, of de twee helften van het

⏸️  ▶️  17:29
zelfde koppel op dezelfde avond uiteindelijk besluiten om te gaan tongworstelen met een

⏸️  ▶️  17:33
ander.

⏸️  ▶️  17:34
Ik vraag me heel erg af of dat in real life ook zo is.

⏸️  ▶️  17:37
Dat vind ik wel heel toevallig, dat het allemaal bijna, het lijkt net alsof het op dezelfde

⏸️  ▶️  17:43
tijd gebeurd.

⏸️  ▶️  17:44
Ja, nou, ik heb daar over getwijfeld totdat Victor en Monica natuurlijk heel parmantig weer

⏸️  ▶️  17:51
de villa's binnen kwamen lopen en ze allebei in datzelfde gesprekje het hadden over het

⏸️  ▶️  17:56
zoenen van gisteravond.

⏸️  ▶️  17:57
Dus of ze moeten een heel gesprek, daar kwam ik zeg maar logistiek niet uit hoe je dat

⏸️  ▶️  18:03
dan zo kunt draaien, zodat je dat zo kunt monteren.

⏸️  ▶️  18:09
Ja.

⏸️  ▶️  18:10
Daar liep ik op vast.

⏸️  ▶️  18:11
Het zou wel kunnen.

⏸️  ▶️  18:12
Dus ik dacht ook van dit kan bijna niet.

⏸️  ▶️  18:13
Maar goed, natuurlijk is het fantastisch ons programma om dat idee te wekken, dat gaan

⏸️  ▶️  18:18
we het er over hebben.

⏸️  ▶️  18:19
Maar ik heb daar met Argo aan zitten op kijken totdat het in allebei de gesprekjes de volgende

⏸️  ▶️  18:23
ochtend er spaken kwam.

⏸️  ▶️  18:24
En toen dacht ik, nu snap ik het niet meer.

⏸️  ▶️  18:26
Nou ja, het leek in de montage natuurlijk wel op exact hetzelfde moment.

⏸️  ▶️  18:30
Ik vraag me inderdaad af of dat klopt, dat zal inderdaad sowieso niet zo zijn.

⏸️  ▶️  18:35
Het was misschien wel op dezelfde avond, maar misschien de ene om 7 uur zavond en de andere

⏸️  ▶️  18:39
om 11 uur zavond of zo.

⏸️  ▶️  18:40
Om kwart over 11.

⏸️  ▶️  18:41
Kan ook.

⏸️  ▶️  18:42
Of half 12.

⏸️  ▶️  18:43
Ik was er niet bij, net als Victor thuis.

⏸️  ▶️  18:46
Hij maakte een grapje.

⏸️  ▶️  18:48
Dat heb ik nog opgeschreven.

⏸️  ▶️  18:50
Robot Victor maakte een grapje.

⏸️  ▶️  18:52
Hier.

⏸️  ▶️  18:53
Victor die een grapje maakt.

⏸️  ▶️  18:54
In half letters?

⏸️  ▶️  18:55
Nou, wel bijna.

⏸️  ▶️  18:56
All caps.

⏸️  ▶️  18:57
Het was wel een heel droog grapje.

⏸️  ▶️  19:01
Ik weet het niet, was er niet bij.

⏸️  ▶️  19:03
Dat is wel ongeveer de toon die je aansluit ook.

⏸️  ▶️  19:06
Bliep bloep.

⏸️  ▶️  19:07
Nou ja, ik vond wel, er werd gelachen.

⏸️  ▶️  19:11
Je merkte dat Victor half zo dacht, oh mijn god, dit loopt niet zoals bedacht.

⏸️  ▶️  19:17
Oh, vastloper, zeg maar, blauw scherm.

⏸️  ▶️  19:19
Kijk eens op.

⏸️  ▶️  19:20
En dan vervolgens een heel onhandig grapje.

⏸️  ▶️  19:22
Het was niet.

⏸️  ▶️  19:23
Het was geen Dijen kletsen.

⏸️  ▶️  19:24
Nee.

⏸️  ▶️  19:25
De rest lachte harder dan hij.

⏸️  ▶️  19:26
Ja, inderdaad.

⏸️  ▶️  19:27
Nou ja, er werd vooral heel hard gelachen om de ballen van Bert.

⏸️  ▶️  19:30
Ja, inderdaad.

⏸️  ▶️  19:31
Want dat was een ding.

⏸️  ▶️  19:32
Wat was een ding?

⏸️  ▶️  19:33
Bert had zijn ballen getoond.

⏸️  ▶️  19:34
Ja, hij had zijn onderbroek niet aan.

⏸️  ▶️  19:35
Juist wel.

⏸️  ▶️  19:36
Oh ja.

⏸️  ▶️  19:37
Dat was het ook alweer.

⏸️  ▶️  19:38
Dat was heel ingewikkeld.

⏸️  ▶️  19:39
Is dat een Vlaamse manier van spreken dat je, net als dat je in Nederland zegt, ik heb de

⏸️  ▶️  19:44
ballen om dat te doen, dat het een Vlaamse manier van spreken is?

⏸️  ▶️  19:47
Ja.

⏸️  ▶️  19:48
Jij hebt ooit een Antwerpen gewerkt.

⏸️  ▶️  19:49
Jij moet dat soort dingen weten.

⏸️  ▶️  19:50
Ik weet niet alles.

⏸️  ▶️  19:51
Maar volgens mij kun je in het Nederlands toch ook gewoon wel zeggen dat je ballen toont.

⏸️  ▶️  19:54
Dat is waar ja.

⏸️  ▶️  19:55
Als je zo stuur bent.

⏸️  ▶️  19:56
Dan zeg misschien dat je...

⏸️  ▶️  19:57
Dan zeg misschien dat je...

⏸️  ▶️  19:58
Ja, precies.

⏸️  ▶️  19:59
Dat is misschien het verschil.

⏸️  ▶️  20:00
Misschien kunnen onze Belgische luisteraars even sturen een appje, 06 20 15 15 29.

⏸️  ▶️  20:04
06 20 15 15 29.

⏸️  ▶️  20:08
Wow.

⏸️  ▶️  20:09
Heel goed.

⏸️  ▶️  20:10
Je kent hem.

⏸️  ▶️  20:11
Nee, ja.

⏸️  ▶️  20:12
Dus de ballen van Bert.

⏸️  ▶️  20:13
Maar daar was ik eigenlijk niet naar onderweg.

⏸️  ▶️  20:14
Ik was op zoek naar...

⏸️  ▶️  20:15
Waar begonnen we?

⏸️  ▶️  20:16
De Zoon en Rettes.

⏸️  ▶️  20:17
Oh ja.

⏸️  ▶️  20:18
Oh ja.

⏸️  ▶️  20:19
Daar hadden we het al.

⏸️  ▶️  20:20
Want dat gaan we wel alle kanten op tegen.

⏸️  ▶️  20:21
Ja, het vaar je het weer alle kanten op.

⏸️  ▶️  20:22
Ja, ik vond het eigenlijk jammer dat het vorige aflevering niet was.

⏸️  ▶️  20:23
Want de vorige aflevering hoorde je, zeg maar, het vreemdgaan muziekje.

⏸️  ▶️  20:24
En ik zat al helemaal klappend op de bank met oh, er gaat wat gebeuren.

⏸️  ▶️  20:25
Het vreemdgaan muziekje.

⏸️  ▶️  20:26
Ja, dat is dan toch zo'n heel, met zo'n vocal eronder en dan hoor je echt zo, dat hoor je

⏸️  ▶️  20:43
altijd als er wordt gezoend of er wordt geneukt, dan is dat zeg maar de aanvang voor zeg maar

⏸️  ▶️  20:49
het vreemdgaan.

⏸️  ▶️  20:50
Dus vorige week zat ik helemaal oh, dat gaat gebeuren.

⏸️  ▶️  20:53
Dan moest je alsnog een week wachten.

⏸️  ▶️  20:56
En toen nu was het zo'n anticlimax, want er was geen muziekje, er was niks en er werd

⏸️  ▶️  21:01
gewoon ineens gezoend.

⏸️  ▶️  21:02
En ik dacht echt zo, oh, is dit het?

⏸️  ▶️  21:05
Ja, er zat inderdaad geen opbouw.

⏸️  ▶️  21:08
Nee, dat vond ik echt jammer.

⏸️  ▶️  21:09
Het eerste zoen die uitgedeeld werd was ook die tussen Jimmy en Donna halverstopt onder

⏸️  ▶️  21:15
een deken op een bank.

⏸️  ▶️  21:16
Daar zag je eigenlijk niks van.

⏸️  ▶️  21:18
Nee, je hoort het wel weer.

⏸️  ▶️  21:19
Ja, en het moest ook vooral van uitleg hebben, die Jimmy zei van ja, ik heb me lang ingehouden,

⏸️  ▶️  21:26
maar ik kon niet meer.

⏸️  ▶️  21:27
Dat soort commentaar kreeg je dan, daaruit moest je opmaken dat het toen gebeurde.

⏸️  ▶️  21:32
Voor, nou ja, ik heb Nico en Laure die hebben hem wel geraakt, zeg maar.

⏸️  ▶️  21:39
Maar dat begon volgens mij ook met voorzichtigs doen en later volgens mij, ze hadden apart

⏸️  ▶️  21:45
geslapen en toen was zij in de ochtend weer naar hem gekomen en daar waren we een soort

⏸️  ▶️  21:48
van aan het droogneuken met kleren aan.

⏸️  ▶️  21:50
Dat vind ik een hele goeie samenvang.

⏸️  ▶️  21:53
Nou, kunnen we door.

⏸️  ▶️  21:55
Marije appte ons ook, die stuurde een verzonnen quote, denk ik, want het staat er aan langs

⏸️  ▶️  21:59
de teken.

⏸️  ▶️  22:00
Victor nog even wachten, Nico en Laure liggen tevoren, jouw gesprekje komt later wel.

⏸️  ▶️  22:05
Doen we even iets verderop in de aflevering.

⏸️  ▶️  22:07
Ja precies, gaan we gewoon even boodschappen doen.

⏸️  ▶️  22:08
We hebben een Griekse yoghurt nodig.

⏸️  ▶️  22:11
Nou ja, qua opbouw was het misschien inderdaad wat beter geweest op het moment dat je dat

⏸️  ▶️  22:16
zoenen had gehad en dan als afsluiter, Nico en Laure die aan het droogneuken zijn om jou

⏸️  ▶️  22:24
maar te parafraseren, dat dat de eindslag was van de vorige aflevering, maar ja, dan

⏸️  ▶️  22:31
was deze aflevering natuurlijk helemaal geen reet aangeweest, want deze aflevering was

⏸️  ▶️  22:37
een soort trekken en duwen rondom een paar verschillende dates, aan het begin het zoenen

⏸️  ▶️  22:45
en aan het einde wat de beelden van F1 die we dan ook weer missen, maar ja, dat we nog

⏸️  ▶️  22:51
een week moeten wachten weer.

⏸️  ▶️  22:53
Ja, en dan Aileen die dan inderdaad zegt, yo, ABC, ik kap ermee.

⏸️  ▶️  22:59
Is dat wat ze gaat zeggen denk je?

⏸️  ▶️  23:02
Lekker korte kratten.

⏸️  ▶️  23:03
Laat ik het kort houden, ABC, ik kap ermee, adiós.

⏸️  ▶️  23:07
Dag.

⏸️  ▶️  23:08
Doei hoi.

⏸️  ▶️  23:09
En we zouden dus eindelijk, want dat stuurde Hanneke ons in trap, we zouden eindelijk

⏸️  ▶️  23:13
de kreun krijgen, dat hebben we gehoord.

⏸️  ▶️  23:17
Nou, het is wel duidelijk dat, eh, ik hoop niet dat Laura luistert, maar Laura is geen

⏸️  ▶️  23:22
stille genieter volgens mij.

⏸️  ▶️  23:23
Was het Laura?

⏸️  ▶️  23:24
Nou, in ieder geval, waren het niet Donna en Nimi?

⏸️  ▶️  23:29
Nee, ik denk trouwens dat het Shelly was.

⏸️  ▶️  23:31
Ja, voor volgende week.

⏸️  ▶️  23:33
Ja.

⏸️  ▶️  23:34
Maar deze, nu had je Laura en Nico die, nou ja, zoals jij dus zei, precies, dat je

⏸️  ▶️  23:41
zei, zeg maar, daarvan was Laura ook wel van de categorie een lekkere kreun er tussen

⏸️  ▶️  23:47
door te gooien.

⏸️  ▶️  23:48
Ja, dat is waar.

⏸️  ▶️  23:49
Dus ik dacht nog, nou, Laura stijgt op mijn lijstje van verdachten.

⏸️  ▶️  23:53
Verdachten?

⏸️  ▶️  23:54
Verdachten, oh.

⏸️  ▶️  23:55
Maar Laura, het draait zich volgens mij volgende week juist een beetje af van Nico omdat hij

⏸️  ▶️  23:59
niet volledig voor haar gaat.

⏸️  ▶️  24:01
Maar goed, nou, dan lopen we helemaal aan elkaar aan gooien.

⏸️  ▶️  24:05
Maar goed, terug naar het zoenen dus.

⏸️  ▶️  24:07
Oh ja.

⏸️  ▶️  24:08
Daar hadden we het over.

⏸️  ▶️  24:09
Er was een kwalitatief goede zoen met Jimmy, tussen Jimmy en Donna.

⏸️  ▶️  24:13
Ja.

⏸️  ▶️  24:14
Die vonden het lekker met z'n tweeën.

⏸️  ▶️  24:15
Daar hebben we Nico en Laura niet over gehoord.

⏸️  ▶️  24:19
Nee, maar die lagen wel zo met elkaar te worstelen in bed.

⏸️  ▶️  24:23
Droog neuken hoor.

⏸️  ▶️  24:24
Droog neuken.

⏸️  ▶️  24:25
Dat ik niet het gevoel had dat dat heel slecht viel.

⏸️  ▶️  24:27
Nee, dat denk ik ook niet.

⏸️  ▶️  24:29
Nee.

⏸️  ▶️  24:30
Die zoen bedoel ik.

⏸️  ▶️  24:31
Nee?

⏸️  ▶️  24:32
Het viel me nog meer.

⏸️  ▶️  24:33
Ja, want we hebben wel wat deken zien bewegen, maar als het echt geneukt was, dan hadden we

⏸️  ▶️  24:37
dat toch wel gezien.

⏸️  ▶️  24:38
Ja, maar ze hadden ook hun kleren nog aan de hele tijd, dus daarom denk ik ook niet

⏸️  ▶️  24:42
dat er echt geneukt is, maar wel een beetje gevoeld.

⏸️  ▶️  24:46
Ja, precies.

⏸️  ▶️  24:47
En een beetje op elkaar gelegen en een beetje schuiven.

⏸️  ▶️  24:49
Ik denk wel dat er gevreven is.

⏸️  ▶️  24:52
Gevreven, ja.

⏸️  ▶️  24:53
Zeg maar.

⏸️  ▶️  24:54
Kleine Nico moest meer dan één keer rechtgelegd worden, want dat zagen we ook.

⏸️  ▶️  24:59
Ik kon niet inschaten hoe klein kleine Nico was.

⏸️  ▶️  25:02
Middelgroot, denk ik.

⏸️  ▶️  25:04
Middelgrote Nico.

⏸️  ▶️  25:05
Ik bedoel, ze zit er natuurlijk ook al bijna twee weken daar, dus dat gaat ook wel tellen

⏸️  ▶️  25:13
voor ze, denk ik.

⏸️  ▶️  25:14
Wat fijn dat ik je op deze manier zo goed weet in te leven in een recordcom.

⏸️  ▶️  25:17
Ik heb een enorm het Nico te doen.

⏸️  ▶️  25:20
Ja, we hebben teruggespoeld toen we aan het kijken waren, want Martin wil natuurlijk weten

⏸️  ▶️  25:24
of er enige contouren zichtbaar waren van kleine Nico.

⏸️  ▶️  25:28
Jij wilde terug spoelen.

⏸️  ▶️  25:29
En ik zei vervolgens, we spoelen wel even terug, om jou aan het antwoord te helpen,

⏸️  ▶️  25:34
maar wij kwamen tot de conclusie dat het een beweging is die je af en toe nodig hebt als

⏸️  ▶️  25:38
je in, nou ja, als je kopje omhoog is gegaan en dat het dan weer zakt, dat het net niet

⏸️  ▶️  25:46
helemaal lekker terug ligt in je bokser en dat je hem dan even goed moet leggen.

⏸️  ▶️  25:49
Zo'n handeling was het.

⏸️  ▶️  25:50
Ja, ik denk niet dat hij even nog een rukje erachteraan gaf.

⏸️  ▶️  25:54
Nee, het was gewoon, het was de herplaatsende kleine Nico, ja.

⏸️  ▶️  25:58
Analyseren we dit misschien een beetje tevreden?

⏸️  ▶️  26:00
Ik vraag hem niet.

⏸️  ▶️  26:01
Maar is hij dan een linkslegger of een rechtslegger?

⏸️  ▶️  26:03
Oh.

⏸️  ▶️  26:04
Een beeld naar rechts volgens mij.

⏸️  ▶️  26:06
Dus.

⏸️  ▶️  26:07
Dit is kalleur te vermaken.

⏸️  ▶️  26:11
Nico dus.

⏸️  ▶️  26:12
Nico, ja, met zijn kleine Nico.

⏸️  ▶️  26:14
Die heeft aandacht gehad.

⏸️  ▶️  26:16
Makkelijk zat.

⏸️  ▶️  26:17
Ja, maar dat was dus ook weer van relatief korte duur, want verderop in de aflevering

⏸️  ▶️  26:23
zagen we hoe Nico haar weer een beetje op afstand hield.

⏸️  ▶️  26:26
Wat gebeurde er, Anne?

⏸️  ▶️  26:28
Ik heb geen idee.

⏸️  ▶️  26:29
Ik denk dat hij te veel verleiding had ofzo, en dat hij misschien bang was om dat het verder

⏸️  ▶️  26:35
zou escaleren en dat hij daardoor zich een beetje afsloot ofzo.

⏸️  ▶️  26:39
En zoiets had van dit gaat te snel en ik wil eerst Donna eerst zien voordat ik dit

⏸️  ▶️  26:44
verder ga uitzoeken en dat hij zichzelf niet kon inhouden ofzo.

⏸️  ▶️  26:48
Ja, het leek even alsof hij zich ineens realiseerde dat hij nog een relatie heeft met Donna,

⏸️  ▶️  26:53
formeel gezien.

⏸️  ▶️  26:54
En dat dat nu dus toch wel echt op een einde lijkt te komen en dat kwam wel even hard

⏸️  ▶️  26:58
binnen volgens mij.

⏸️  ▶️  26:59
Ja, laten we het niet vergeten dat hij natuurlijk een videoboodschap voor haar maakte om te

⏸️  ▶️  27:04
vertellen dat hij vreemd ging in de veronderstelling, dat dat zou helpen om, het is een beetje raar,

⏸️  ▶️  27:10
maar hij was natuurlijk, hij was toen nog, hij deed dat vanuit de veronderstelling dat

⏸️  ▶️  27:14
ze nog een relatie hadden, dat ze nog steeds samen daar werkten om er samen uit te komen.

⏸️  ▶️  27:20
Vervolgens ziet hij hoe zij hem dumpt een soort van, of zegt er is niks meer en blablabla

⏸️  ▶️  27:27
en iets met het huishouden ofzo, iets toch, met meubels.

⏸️  ▶️  27:31
Oh ja, want die heeft hij niet betaald.

⏸️  ▶️  27:33
Want die heeft hij niet betaald.

⏸️  ▶️  27:34
Dus hij moet opnieuw meubels kopen.

⏸️  ▶️  27:36
Dus hij is een soort van gedumpt twee dagen daarvoor.

⏸️  ▶️  27:39
Ik kan me wel voorstellen dat als je dan ligt de droogneuken met een andere chick dat je

⏸️  ▶️  27:42
dan opeens denkt, oh fuck fuck fuck fuck fuck, maar eigenlijk wil ik nog steeds, eigenlijk

⏸️  ▶️  27:47
ben ik met mijn hoofd nog bij Donna, want hij heeft met alle goede bedoelingen een videoboodschap

⏸️  ▶️  27:53
voor haar opgenomen toen over een andere vrouw, dat is waar.

⏸️  ▶️  27:56
Ja, ik denk ook gewoon dat het gewoon te veel wordt, want als je daar zit is het ook gewoon

⏸️  ▶️  28:01
heel heftig.

⏸️  ▶️  28:02
Dat is ook gewoon zo.

⏸️  ▶️  28:03
Dat zie je natuurlijk niet, maar je zit 24 zeven zit je, ben je ermee bezig en als je

⏸️  ▶️  28:08
dan en inderdaad een relatiebreuk en dan gevoelens krijg voor iemand anders, dan weet je denk

⏸️  ▶️  28:12
ik ook niet meer wat je met jezelf aan moet en dan, wat hij dan doet, hij sluit zich

⏸️  ▶️  28:16
zelf gewoon af ervoor, denk ik.

⏸️  ▶️  28:18
Ja, want het is waarschijnlijk echt, als je daar zit, een soort snelkooppan, je bent

⏸️  ▶️  28:22
een afgesloten bubbel, mensen allen, helemaal in coronatijd trouwens, dan telt alles ook

⏸️  ▶️  28:28
heftiger waarschijnlijk, alle gevoelens.

⏸️  ▶️  28:30
Zeker.

⏸️  ▶️  28:31
Dat kan ik me wel iets bij voorstellen.

⏸️  ▶️  28:34
Kijk jij met meer mededogenaar, de deelnemers nu, sinds je mee hebt gedaan?

⏸️  ▶️  28:40
Nou, ik heb wel, wat ik het wel sneller begrijp, bijvoorbeeld de seizoenen voor mij, dacht

⏸️  ▶️  28:48
ik echt, ja, waarom gaan ze huilen als er iemand weg wordt gestuurd?

⏸️  ▶️  28:51
Je bent pas twee dagen met elkaar, maar ja, ik heb Ugly Cry op de tv gedaan, omdat mijn

⏸️  ▶️  28:56
vriendinnetjes naar huis gingen, omdat je gewoon zo intensief met elkaar, ja, erin zit.

⏸️  ▶️  29:01
Dus in dat opzicht kan ik me wel wat beter verplaatsen in bepaalde emoties die er worden

⏸️  ▶️  29:06
getoond, omdat het is ook gewoon heel zwaar, dat onderschatten mensen echt.

⏸️  ▶️  29:11
En als je jezelf helemaal laat gek maken, wat je bijvoorbeeld bij Eferin en, hoe heet

⏸️  ▶️  29:16
ze, Ayla?

⏸️  ▶️  29:17
Aylin.

⏸️  ▶️  29:18
Aylin doet.

⏸️  ▶️  29:19
Die zitten elkaar helemaal gek, zichzelf helemaal gek te maken voor niks eigenlijk.

⏸️  ▶️  29:24
En dat is gewoon heel lastig en dat is wat Temptation Island natuurlijk ook wel een

⏸️  ▶️  29:28
beetje doet.

⏸️  ▶️  29:29
Want dat was, we zeiden dat het bij Kim snel escaleerde, maar dat gebeurde natuurlijk bij

⏸️  ▶️  29:34
Aylin ook, die in, ook laat ik maar anderhalve minuut zeggen, besloot dat haar relatie klaar

⏸️  ▶️  29:40
was.

⏸️  ▶️  29:41
Uit het niets.

⏸️  ▶️  29:42
Uit het niets, omdat ze nog steeds die beelden die ze op de tablet heeft gezien, waar eigenlijk

⏸️  ▶️  29:46
niks gebeurde, hebben we eerder al vastgesteld.

⏸️  ▶️  29:48
Maar in haar hoofd is dat zo'n eigen leven gaan leiden, dat ze nu kennelijk, wij hebben

⏸️  ▶️  29:52
de boodschap nog niet gezien, maar het uit gaat maken met Eferin.

⏸️  ▶️  29:55
Ja.

⏸️  ▶️  29:56
Het is wel heftig hoor.

⏸️  ▶️  29:57
Ja, dat vind ik ook.

⏸️  ▶️  29:58
Heb je daar meer begrip voor nu?

⏸️  ▶️  30:01
Begrijp je wat daar is gebeurd?

⏸️  ▶️  30:02
Jullie haalden het daar moeilijk mee.

⏸️  ▶️  30:05
Ja, nou, ik, nee, ik, ja, zeg maar, ik kan me wel verplaatsen in de situatie, maar ik

⏸️  ▶️  30:11
vind wel nog steeds dat dit echt veel te heftig is gereageerd, want er gebeurt niks.

⏸️  ▶️  30:17
Van de andere kant ook niks, bij Eilin gebeurt er ook niks en Eferin, die draait ook helemaal

⏸️  ▶️  30:21
hoor.

⏸️  ▶️  30:22
Dat ik denk, waar komt dit vandaan?

⏸️  ▶️  30:24
Ja, er zit natuurlijk gewoon alle wand trouwens, ze zijn niet voor niks op deze eiland, dat

⏸️  ▶️  30:28
geen eiland is.

⏸️  ▶️  30:29
Maar.

⏸️  ▶️  30:30
Het is niet het teken meestal dat je relatie goed in elkaar zit.

⏸️  ▶️  30:34
Nee.

⏸️  ▶️  30:35
Is zij niet, heeft zij, heeft zij, kiest zij niet gewoon de vlucht naar voren, zeg maar?

⏸️  ▶️  30:40
Ze zei ergens in een quoteje van, het is 50-50 hoe we hier uitkomen, is het niet gewoon

⏸️  ▶️  30:45
voor haar een manier om een soort zekerheid te kopen?

⏸️  ▶️  30:48
Ik maak het uit, dan is het klaar, dan ben ik van die onzekerheid af, dan, ik hou heel

⏸️  ▶️  30:53
erg veel van hem en doe ik me zeer, maar dat is voor mij, dan heb ik een soort van controle

⏸️  ▶️  30:56
op de situatie.

⏸️  ▶️  30:57
Anders hangt natuurlijk alles van haar af, van hem.

⏸️  ▶️  31:00
Ja, ik vind dat een passiebele verklaring, ik denk dat het niet verstandig is wat ze

⏸️  ▶️  31:05
daar doet.

⏸️  ▶️  31:06
Nee.

⏸️  ▶️  31:07
Doe het dan als je elkaar weer ziet.

⏸️  ▶️  31:08
Nou ja, dat sowieso inderdaad.

⏸️  ▶️  31:09
Ja, wat is de haast?

⏸️  ▶️  31:10
Dat is ook de vraag, want je bent twee dagen of een dag voor de dreamdates, dat wilde zeggen

⏸️  ▶️  31:14
twee nachten voor, tenminste, als dit dus chronologisch allemaal klopt, maar ja, dat is een Halloween

⏸️  ▶️  31:20
feestje en dan wordt het getoond, dus ook dat lijkt wel te kloppen.

⏸️  ▶️  31:23
Wat ik trouwens heel leuk getimed vind.

⏸️  ▶️  31:25
Ja, daar hadden wij het over, want dat moeten ze dus al bij de opnames hebben geweten wanneer

⏸️  ▶️  31:32
het zou gaan beginnen en dat deze week ook deze week wordt uitgezonden.

⏸️  ▶️  31:36
Ja.

⏸️  ▶️  31:37
Knap getimed.

⏸️  ▶️  31:38
Ja, dat vind ik ook.

⏸️  ▶️  31:39
Ja.

⏸️  ▶️  31:40
Dat is goed vooruitgedacht.

⏸️  ▶️  31:41
Maar goed, zij denkt dus niet over twee nachten dan zit ik naast hem, dan hebben we het herenigingskampvuur

⏸️  ▶️  31:51
en dan kunnen we het erover hebben.

⏸️  ▶️  31:52
Nee, zij besluit om, des onniettemin, ondanks dat het zo dichtbij is, je elkaar zo snel

⏸️  ▶️  31:59
weer gaat zien, toch een streep te trekken.

⏸️  ▶️  32:01
Ja, maar ze gaf ook als reden van ja, en dan zit ik hier maar te wachten en dan in de onzekerheid,

⏸️  ▶️  32:09
maar ja, je moet nou nog steeds wachten, want je mag er nou niet ineens naar huis.

⏸️  ▶️  32:12
Nee.

⏸️  ▶️  32:13
Het is ook niet ineens dat alles opgelost is, omdat zij nu besloten heeft dat de relatie

⏸️  ▶️  32:17
voorbij is.

⏸️  ▶️  32:18
Ik denk dat ze het alleen maar erger heeft gemaakt, want ik denk dat Efriën nu lekker

⏸️  ▶️  32:21
bovenop Shalali Shalala gaat springen.

⏸️  ▶️  32:23
Denk je dat?

⏸️  ▶️  32:24
Ja, dat denk ik wel.

⏸️  ▶️  32:25
Ja?

⏸️  ▶️  32:26
Ja.

⏸️  ▶️  32:27
Dat denk ik.

⏸️  ▶️  32:28
Ik denk dat die kreun in het voorstukje van Shelley is.

⏸️  ▶️  32:31
Ah, dat hadden we nog niet eens over nagedacht.

⏸️  ▶️  32:35
Dat denk ik, maar ik ben natuurlijk niet zeker, maar dat denk ik echt.

⏸️  ▶️  32:39
Ik denk nog steeds niet dat Efriën op die manier een gevoelens heeft bij Shelley.

⏸️  ▶️  32:44
Het blijft een plezier.

⏸️  ▶️  32:46
Ja.

⏸️  ▶️  32:47
Dan is het lust.

⏸️  ▶️  32:48
Dan is het gewoon, als jij me niet wil dan...

⏸️  ▶️  32:50
Van deze voor jou?

⏸️  ▶️  32:51
Ja.

⏸️  ▶️  32:52
Ja?

⏸️  ▶️  32:53
Ja, dat denk ik.

⏸️  ▶️  32:54
Hij krijgt dat fragment wat hij gaat krijgen wel echt een dag voor de dreamdate.

⏸️  ▶️  32:58
Daarom?

⏸️  ▶️  32:59
Dus hij kan wel inderdaad dan denken, nee ja, fuck it, ik ben dus kennelijk vrijgezel.

⏸️  ▶️  33:03
Letterlijk en figuurlijk in dit geval.

⏸️  ▶️  33:05
Ik ben dus kennelijk vrijgezel, dus ga ik op die dreamdate lekker op, onder of naar Shelley.

⏸️  ▶️  33:10
Ja, het klinkt wat mij betreft wel logisch.

⏸️  ▶️  33:12
Ik zie de hele tijd zijn blik voor me, want we hebben natuurlijk lange tijd gezegd, hij

⏸️  ▶️  33:19
speelt de perfecte Tentational Island-kandidaat.

⏸️  ▶️  33:21
Hijzelf is overigens totaal niet eens met de manier waarop hij is neergezet.

⏸️  ▶️  33:27
Hij is ook gestopt met kijken, omdat hij vindt dat hem zoveel onrecht wordt aangedaan.

⏸️  ▶️  33:33
Dat wil ik toch even gezegd hebben, ook wij kijken natuurlijk door de bril van de makers

⏸️  ▶️  33:39
naar deze mensen.

⏸️  ▶️  33:40
Dat heeft Sonny trouwens ook gezegd over zijn seizoen.

⏸️  ▶️  33:43
Ja.

⏸️  ▶️  33:44
Dus in die zin.

⏸️  ▶️  33:45
Ja, nee nou ja, kijk, uiteindelijk moet je als programmamakers natuurlijk een verhaal

⏸️  ▶️  33:48
vertellen en ik vind het ook een beetje een slap verweer hoor.

⏸️  ▶️  33:51
Je weet...

⏸️  ▶️  33:52
Je weet waar je mee doet.

⏸️  ▶️  33:53
Je weet een beetje waar je aan meedoet, dat is het risico.

⏸️  ▶️  33:56
Julia is zich daar, zij is er heel erg bewust van geweest en dacht dus heel erg na over

⏸️  ▶️  34:04
de manier waarop ze dingen die ze zei, omdat ze geen verkeerd beeld wilde geven, ook niet

⏸️  ▶️  34:12
naar Wouter, want anders, ja dan is het in puntje uit puntje en dan voeren we dat aan

⏸️  ▶️  34:18
Wouter.

⏸️  ▶️  34:19
Maar Efrain, waarvan wij dus, daar kwam ik vandaan de hele tijd zeggen, hij speelt het

⏸️  ▶️  34:26
perfecte Temptation Island kandidaat, die zat zo schrichtig nerveus en in totale ontredding

⏸️  ▶️  34:36
over wat Victor aan hem zou laten zien.

⏸️  ▶️  34:39
Ik vind het nog een beetje moeilijk te rijmen dat hij die avond dat dan hoort.

⏸️  ▶️  34:45
Hij gaat daar helemaal over uit zijn plaats, zagen we in het fruitblik, en dat hij dan

⏸️  ▶️  34:51
de nacht daarna Shelley zover krijgt om zich zuf te neuken, laten neuken door hem, dat

⏸️  ▶️  34:57
vind ik moeilijk.

⏸️  ▶️  34:58
Ik snap in ieder geval dat het bij hem wel snel kan gaan ofzo.

⏸️  ▶️  35:02
Dat hij geen remming heeft omdat hij tegen een deur aan stomt.

⏸️  ▶️  35:06
Nou ja, niet alleen dat, maar...

⏸️  ▶️  35:07
Niet meer mocht van Bert.

⏸️  ▶️  35:08
Nee, Bert was heel streng, maar dat hij, ik denk, hij is in de afleveringen die we hebben

⏸️  ▶️  35:13
gezien alle kanten opgevlogen, dus het feit dat hij, hij is van heel erg, ik hou van haar

⏸️  ▶️  35:19
en ik wil met haar zijn naar, ja die deur naar die player, die zit wel dicht maar niet op

⏸️  ▶️  35:24
slot, daar zit nog wel wat tussen.

⏸️  ▶️  35:26
Belangrijk, hè?

⏸️  ▶️  35:27
Hij zit niet op slot, hij is wel dicht.

⏸️  ▶️  35:29
Ja, precies.

⏸️  ▶️  35:30
Ik zei het goed, toch?

⏸️  ▶️  35:31
Ja, je zei het goed.

⏸️  ▶️  35:32
Dus in die zin kan ik mij best inleven dat hij op de dreamdate zich zou gaan uitleven.

⏸️  ▶️  35:38
Maar hij moet het nog wel zien.

⏸️  ▶️  35:39
Ja, en je hoort in dat fragment ook van, oh je bent zo geil, hè, en dan een heel harde

⏸️  ▶️  35:44
kreun.

⏸️  ▶️  35:45
En als ik dan kijk naar de Vlaamse dames, want er wordt Vlaams gesproken, het is geen

⏸️  ▶️  35:50
Nederlander, een Nederlands meisje.

⏸️  ▶️  35:52
Nee, er is iemand in de vooruitblik, tijdens de dreamdate die zegt, ik ben heel geil.

⏸️  ▶️  35:56
Nee, jij bent, jij bent zo geil volgens mij.

⏸️  ▶️  35:58
Jij bent zo geil?

⏸️  ▶️  35:59
Oh, ik, ik dacht ik.

⏸️  ▶️  36:00
Nou in ieder geval, iets met geil en dat wordt gezegd op een geile, niet per se Nederlandse

⏸️  ▶️  36:06
manier.

⏸️  ▶️  36:07
Maar dat denk ik, ik denk niet dat Donna dat zegt tegen Jimmy.

⏸️  ▶️  36:10
Dat dacht ik wel.

⏸️  ▶️  36:11
Ja?

⏸️  ▶️  36:12
Ja.

⏸️  ▶️  36:13
Zij is volgens mij, ik weet niet, zij is zo verlegen en, ik vind Jimmy leuk.

⏸️  ▶️  36:18
Ja, maar dat zijn de stilse, dat zijn de, dat zijn, het stille wateren die begonnen.

⏸️  ▶️  36:24
Ze hebben gemanceerd, zegt Jimmy in het vooruitblikje.

⏸️  ▶️  36:26
En te ver.

⏸️  ▶️  36:27
En te ver.

⏸️  ▶️  36:28
En dat je, als je dan denkt dat je niet meer opgenomen, zeg ik, ik ben heel, ik ben heel

⏸️  ▶️  36:33
gaal.

⏸️  ▶️  36:34
Jij bent heel gaal, zeg ik.

⏸️  ▶️  36:35
Jij bent heel gaal.

⏸️  ▶️  36:37
Is dat op binnen de toren?

⏸️  ▶️  36:39
Je zit recht in mijn oren.

⏸️  ▶️  36:41
Ik vind hier iets fout.

⏸️  ▶️  36:43
Dat, ik dacht Donna te horen.

⏸️  ▶️  36:45
Ik zie het echt niet voor me dat zij dat zegt.

⏸️  ▶️  36:48
Ik zie dat dan eerder, zeg maar, dat Shelley dat bij Efren zegt.

⏸️  ▶️  36:52
En ook niet dan Laura bij Nico.

⏸️  ▶️  36:55
Dat zie ik ook niet gebeuren, dat zij zoiets zegt.

⏸️  ▶️  36:57
Maar goed, ik kan er helemaal mis zitten.

⏸️  ▶️  36:59
We gaan het merken.

⏸️  ▶️  37:00
Is het, is het Delphine?

⏸️  ▶️  37:01
Bij Joop.

⏸️  ▶️  37:02
Dat zou ook nog kunnen.

⏸️  ▶️  37:03
Bij de middelgrote Joop.

⏸️  ▶️  37:04
En wij kregen nog een appje trouwens van René die, want we hebben het vorige keer gehad

⏸️  ▶️  37:10
over die lapdance van Delphine.

⏸️  ▶️  37:12
Ja.

⏸️  ▶️  37:13
Waaraan zij bedankt zegt.

⏸️  ▶️  37:14
Ja.

⏸️  ▶️  37:15
De theorie van René is dat, dat is omdat ze net is klaargekomen.

⏸️  ▶️  37:18
Ik wil het jullie toch even meegeven.

⏸️  ▶️  37:19
Dat is een antwoord op de vraag van Tamara.

⏸️  ▶️  37:25
Waarom zeg je in godsnaam bedankt?

⏸️  ▶️  37:28
En dat is dus dat Joop Delphine tot een ongekend hoogtepunt heeft, weet het wel.

⏸️  ▶️  37:33
Met een lapdance.

⏸️  ▶️  37:34
Dat vind ik wel een talent.

⏸️  ▶️  37:35
Dat is wel enige tijd, enige tijd geleden of Delphine is gewoon heel gevoelig.

⏸️  ▶️  37:39
Je weet niet wat die met die middelgrote Joop kan.

⏸️  ▶️  37:42
Ja en dat is, het is illegaal.

⏸️  ▶️  37:44
Doe dat alsjeblieft niet meer.

⏸️  ▶️  37:46
Maar ik geef het maar even mee.

⏸️  ▶️  37:48
Ik ben blij dat ik.

⏸️  ▶️  37:49
Dit beeld in jullie hoofd.

⏸️  ▶️  37:50
Ik ben zo blij dat onze ruisteraars zich hier druk om maken en ons deelgenoot maken van

⏸️  ▶️  37:57
wat ze bedenken.

⏸️  ▶️  37:58
Ja.

⏸️  ▶️  37:59
Blijf dat doen.

⏸️  ▶️  38:00
026151529.

⏸️  ▶️  38:01
Ja.

⏸️  ▶️  38:02
Of in de mail, inbox uit het kampje bedoel ik.

⏸️  ▶️  38:06
Mag ook.

⏸️  ▶️  38:07
Of sluit in de dm.

⏸️  ▶️  38:08
Ja dan krijg je Arian.

⏸️  ▶️  38:09
Nou ja.

⏸️  ▶️  38:10
Als of, nou en?

⏸️  ▶️  38:11
Wat maakt dat allemaal uit?

⏸️  ▶️  38:12
Nee, ik waarschuwde mensen.

⏸️  ▶️  38:13
Als je app krijg je mij te pakken als je in de dm sluit, krijg je Arian.

⏸️  ▶️  38:19
Nog even terug naar Aileen, want ik wil jullie nog even deelgenoot maken in andere zeer

⏸️  ▶️  38:26
ongemakkelijke televisie.

⏸️  ▶️  38:27
Want de dames zaten, net als de heren, parmantig op een rij en dan komt de presentator of prestatrette

⏸️  ▶️  38:39
binnen.

⏸️  ▶️  38:40
En in dit geval wil ik het graag hebben over Monica, die dus door het leven gaat als de

⏸️  ▶️  38:43
prestatrette.

⏸️  ▶️  38:44
Je gaat toch niet weer iets lulligs over herkleren, zeg je?

⏸️  ▶️  38:46
Nee.

⏸️  ▶️  38:47
Oké.

⏸️  ▶️  38:48
Ik kan me niet herinneren.

⏸️  ▶️  38:49
Had ze niet iets spijkers achter de spijker gegaan?

⏸️  ▶️  38:50
Ja.

⏸️  ▶️  38:51
Het was niet heel flatteus voor haar.

⏸️  ▶️  38:53
We wilden net geen lulligheid zeggen.

⏸️  ▶️  38:55
Ja sorry, het spijt me.

⏸️  ▶️  38:56
Ja, maar ik heb dat nog niet gedaan.

⏸️  ▶️  38:57
Ik vind Monica echt leuk daar niet van, maar ik vond het jurkje niet heel flatteus toe

⏸️  ▶️  39:00
ze ging zitten.

⏸️  ▶️  39:01
Nee?

⏸️  ▶️  39:02
Nee.

⏸️  ▶️  39:03
Waarom niet?

⏸️  ▶️  39:04
Weet ik niet.

⏸️  ▶️  39:05
Ze zat ook een beetje gebogen.

⏸️  ▶️  39:06
Het leek wel alsof ze een corset aan hadden.

⏸️  ▶️  39:08
Ja, het was niet zo'n soort van...

⏸️  ▶️  39:10
Of een borst die ze strak in zijn velletjes heeft.

⏸️  ▶️  39:12
Maar wat wilde jij zeggen, want voordat we Monica weer helemaal de grond gelijk maken?

⏸️  ▶️  39:17
Ze begon met Aileen toevallig of niet en Aileen vertelde natuurlijk dat ze had besloten

⏸️  ▶️  39:25
dat de relatie over was.

⏸️  ▶️  39:28
En de verbazing van Monica laten we heel even luisteren.

⏸️  ▶️  39:34
Aileen, hoe is het met jou?

⏸️  ▶️  39:35
Oh, maar ik vind het wel een hele heftige beslissing, of tenminste.

⏸️  ▶️  39:39
Had je het verwacht toen je begon aan het avontuur?

⏸️  ▶️  39:42
Oh, maar heb je er niet ontzettend verdrietig over?

⏸️  ▶️  39:45
Maar op zich ook weer een mooie ontwikkeling, dat je op een gegeven moment ook voelt dat

⏸️  ▶️  39:51
je over dat verdriet ook wel weer heen gaat komen.

⏸️  ▶️  39:53
Tijd hield natuurlijk alle wonden.

⏸️  ▶️  39:55
Komt er echt gewoon weer bovenop.

⏸️  ▶️  39:57
De verbazing die Monica hier tentoonspreid was zo heftig dat het op overacting leek.

⏸️  ▶️  40:06
De theateracademie belt, hè?

⏸️  ▶️  40:08
Ze willen de actrice terug.

⏸️  ▶️  40:10
Het was heel erg verbaasd.

⏸️  ▶️  40:14
Alsof zij ook niet, voordat ze naar die dames toe gaat, heeft gezien wat er gebeurd is.

⏸️  ▶️  40:19
Of heeft gehoord van de mensen die de camera's op afstand besturen, van hey, dit is gebeurd.

⏸️  ▶️  40:24
Dat moet je even over beginnen.

⏸️  ▶️  40:26
Ze weten prima waar ze gaan vragen en wat het antwoord gaat worden, natuurlijk.

⏸️  ▶️  40:30
Ja, ik zit even te denken of ik uit mijn seizoen bijvoorbeeld weet.

⏸️  ▶️  40:33
Volgens mij wist Kaay wel al wat er allemaal gebeurd was.

⏸️  ▶️  40:36
En ja, je moet je daar toch een soort van op voorbereiden.

⏸️  ▶️  40:39
Je kan niet zomaar gewoon Monica, doe jij even zeggetje, kijk maar wat je doet.

⏸️  ▶️  40:44
Het meeste is wel geïmproviseerd, maar er moet wel een soort richtlijn zijn.

⏸️  ▶️  40:48
Ja, je weet wel wat je wil halen, ongeveer.

⏸️  ▶️  40:50
Het enige wat ik me kan voorstellen is dat Eileen nog niet hardop tegen wie dan ook had gezegd dat dit uiteindelijk de besluit was.

⏸️  ▶️  40:58
Want ze zei voor ons in ieder geval als laatst, het is 50-50.

⏸️  ▶️  41:02
En ze twijfelde.

⏸️  ▶️  41:03
Julia, zo'n mooie nachtelijk gesprekje wat ook niet geanceineerd leek, overigens.

⏸️  ▶️  41:08
En dat Monica wel wist dat er wat rommelde, maar dat ze nog niet op de hoogte was van hetgene wat die nacht in het hoofd van Eileen was gebeurd uiteindelijk.

⏸️  ▶️  41:20
Dat kan ik me dan voorstellen.

⏸️  ▶️  41:22
Maar dan nog ja, wij keken elkaar aan tijdens het televisie kijken en we hadden allebei zoiets van wat gebeurt.

⏸️  ▶️  41:29
Dit is wel heel heftig.

⏸️  ▶️  41:31
Heel even nep ook.

⏸️  ▶️  41:32
Voor ons was het ook heftig dat je denkt hoe ben je tot dit besluit gekomen, maar dan nog niet zo heftig.

⏸️  ▶️  41:38
Dat je zo verbaasd bent.

⏸️  ▶️  41:42
Zorg er wel voor dat we vakje 2 op onze bingo card af kunnen strepen, want daar stond ap Monica begrijpt er niks meer van.

⏸️  ▶️  41:49
Nou, dat deed ze.

⏸️  ▶️  41:50
Nou, dit zag ze niet aankomen.

⏸️  ▶️  41:52
Dus die gaan we ook afkruisen.

⏸️  ▶️  41:54
Dus zowel Hatsune als Monica begrijpt er niks meer van, kun je van je Temptation Island bingo card afstrepen.

⏸️  ▶️  42:01
Maar dat doe je natuurlijk, want je luistert en dat doe je.

⏸️  ▶️  42:06
Ja, vind ik ook.

⏸️  ▶️  42:07
Ja, vorige week hebben we het gehad over de racistische, de samenhangstekens, uitspraken van Delphine.

⏸️  ▶️  42:13
Want zij had het over de middelgrote Joop of het formaat van de middelgrote Joop.

⏸️  ▶️  42:21
En gebruik je daar het N-woord?

⏸️  ▶️  42:23
Moeten wij het N-woord zeggen of mogen wij het zeggen in de podcast?

⏸️  ▶️  42:27
Ik weet het niet.

⏸️  ▶️  42:29
Willen wij media storm over ons zeggen?

⏸️  ▶️  42:31
Laten we dat voor godsnaam voorkomen.

⏸️  ▶️  42:34
Zij heeft ook haar excuses aangeboden na die uitzending.

⏸️  ▶️  42:40
Tamara stuurde ons ook nog een appje, want wij hadden het vooral over het feit dat het ging over de grote van Joop.

⏸️  ▶️  42:47
Of dat het belangrijkste was, maar dat ging natuurlijk inderdaad om het N-woord.

⏸️  ▶️  42:51
En zij heeft in die reactie ook laten weten dat zij zich niet zo bewust was van de betekenis van dat woord.

⏸️  ▶️  42:58
Wat ik gek vind, maar het is toch...

⏸️  ▶️  43:02
Nou ja, er zijn echt wel mensen die daar niet, die gewoon zeg maar te lomp zijn om daarover na te denken.

⏸️  ▶️  43:07
En het gewoon eruit vloepen.

⏸️  ▶️  43:08
Zeg jij Delphine lomp te noemen?

⏸️  ▶️  43:10
Nee, de uitspraak was lomp.

⏸️  ▶️  43:14
Weet je, er zijn gewoon echt wel mensen die daar dan gewoon niet bij nadenken.

⏸️  ▶️  43:18
En ik denk dat dat bij haar ook het geval is.

⏸️  ▶️  43:20
Ik denk echt niet dat zij met opzet dat woord in die context heeft gebruikt.

⏸️  ▶️  43:24
En Joop gebruikte hem ook nog, die gebruikte zelf ook het N-woord.

⏸️  ▶️  43:29
Wat natuurlijk anders is, want...

⏸️  ▶️  43:32
Dat zelf mag je zeggen.

⏸️  ▶️  43:33
Ik weet nu niet meer wat je wel weet, dus ik ben heel voorzichtig.

⏸️  ▶️  43:37
Maar hij gebruikte het zelf ook.

⏸️  ▶️  43:39
Ik kan me voorstellen dat op het moment dat je dat als iemand anders dat heeft geroepen, dat je dat dan overneemt.

⏸️  ▶️  43:45
Dat het daardoor makkelijker wordt.

⏸️  ▶️  43:48
Maar zij heeft er excuses aan geboden.

⏸️  ▶️  43:51
Ze heeft gezegd dat ze de betekenissen niet kenden.

⏸️  ▶️  43:55
Nu wil ik me verontschuldigen naar Joop en de zwarte community.

⏸️  ▶️  43:59
Kweet nu, staat er.

⏸️  ▶️  44:01
Ik vertaal dat maar even als ik weet nu wat het betekent.

⏸️  ▶️  44:04
Ik denk dat het een Vlaamse manier is van ik ben nu op de hoogte.

⏸️  ▶️  44:08
Wel echt.

⏸️  ▶️  44:09
Wil je het toch nog even meegeven?

⏸️  ▶️  44:10
Want we hebben vorige week toch een klein beetje het punt gemist.

⏸️  ▶️  44:13
Omdat we het alleen maar over de middelgrote Joop hadden.

⏸️  ▶️  44:15
Ik weet niet wat jouw fascinatie nou met die middelgrote Joop is.

⏸️  ▶️  44:17
Ik heb helemaal geen fascinatie met die middelgrote Joop.

⏸️  ▶️  44:19
Nee?

⏸️  ▶️  44:20
Nee.

⏸️  ▶️  44:21
Het was ook niet de titel van de aflevering.

⏸️  ▶️  44:23
Dat scheelt inderdaad wel.

⏸️  ▶️  44:25
We kregen ook nog een audio appje uit België.

⏸️  ▶️  44:28
Een heel lang audio appje.

⏸️  ▶️  44:30
Zestien en een halve minuut.

⏸️  ▶️  44:32
Wat?

⏸️  ▶️  44:33
Dan gaan we nu integraal naartoe.

⏸️  ▶️  44:35
Dan gaan we niet integraal naartoe.

⏸️  ▶️  44:37
We gaan daar een stukje uit laten horen.

⏸️  ▶️  44:38
Maar als we dat doen.

⏸️  ▶️  44:40
Ik wil wel starten met een soort van dienstmededeling.

⏸️  ▶️  44:45
Het is zo, ja dit wordt al echt, mijzelf kennende, een behoorlijk lang bericht.

⏸️  ▶️  44:51
En als jullie hier stukjes van zouden gebruiken in de podcast om te bespreken.

⏸️  ▶️  44:57
Dan wil ik wel dat jullie erbij vermelden naar de luisteraars en luisteretters toe.

⏸️  ▶️  45:03
Dat het een momentopname is.

⏸️  ▶️  45:05
En dat ze niet weten wat ervoor of wat erna gezegd is geweest.

⏸️  ▶️  45:09
Dat vind ik wel belangrijk.

⏸️  ▶️  45:11
Bij deze de disclaimer.

⏸️  ▶️  45:12
Heel goed.

⏸️  ▶️  45:13
Het is een momentopname vergeet dat niet.

⏸️  ▶️  45:15
Want onze onderzoeksredactie is ook deze week uitgebreid.

⏸️  ▶️  45:20
Sam heeft zich er ook bij aangesloten.

⏸️  ▶️  45:23
Want we waren op zoek naar een vleesconnectie tussen Laura en Nico.

⏸️  ▶️  45:27
Want Nico vlees dat is toch wel een ding.

⏸️  ▶️  45:30
Want Donna en Dom die bij dezelfde slachterij werken en busjes en zo.

⏸️  ▶️  45:36
En de vader van Nico zit ook in de vleesverwerking.

⏸️  ▶️  45:40
Dus Nico heeft iets met vleesverwerkers.

⏸️  ▶️  45:42
Nou is hij dan mogelijk.

⏸️  ▶️  45:44
We weten het niet 100% zeker.

⏸️  ▶️  45:46
Maar mogelijk aan het goede adres bij Laura.

⏸️  ▶️  45:48
Want Sam heeft dit uitgevonden.

⏸️  ▶️  45:52
Trouwens jullie zochten nog een vleesgerelateerde professionele mogelijkhedenbiedende connectie bij Laura.

⏸️  ▶️  46:03
Omdat dat blijkbaar moest voor Nico.

⏸️  ▶️  46:06
Ja ik heb niet rechtstreeks iets gevonden.

⏸️  ▶️  46:12
Maar wat ik wel heb.

⏸️  ▶️  46:14
Ja zij is ergens een soort van fitness coach.

⏸️  ▶️  46:22
En werkt voor de rest in een marketing bedrijf.

⏸️  ▶️  46:25
Daar is niet veel te vinden in die richting.

⏸️  ▶️  46:29
Maar blijkbaar is er in Antwerpen een beenhouwerij.

⏸️  ▶️  46:34
Een slagerij.

⏸️  ▶️  46:35
Die als naam haar familienaam draagt.

⏸️  ▶️  46:39
Dus er is theoretisch een mogelijkheid dat dat familie is.

⏸️  ▶️  46:44
En dat er toch een band is.

⏸️  ▶️  46:46
En dat Nico zich dus misschien op professionele wijze zou kunnen gaan bezighouden.

⏸️  ▶️  46:52
Met het ronddragen der worsten en andere dingen.

⏸️  ▶️  46:57
Oké.

⏸️  ▶️  46:58
Zeker weten we het niet.

⏸️  ▶️  46:59
Maar het kan zijn dat we dankzij Sam de connectie hebben gevonden.

⏸️  ▶️  47:05
Sam je bent een held.

⏸️  ▶️  47:06
Mag ik dat zeggen?

⏸️  ▶️  47:07
Sowieso een 16 en een halve minuut audio appje.

⏸️  ▶️  47:09
Ik zou een podcast beginnen.

⏸️  ▶️  47:10
Ja niet over tepteestellen.

⏸️  ▶️  47:12
Niet over tepteestellen want dan ga je concurreren met ons.

⏸️  ▶️  47:14
Maar wat fijn dat we dit nu weten.

⏸️  ▶️  47:18
Dus koop allemaal bij welke willekeurige slagerij dan ook in Antwerpen.

⏸️  ▶️  47:22
Want je bent ongetwijfeld op de een of andere manier spek je Nico en zijn omgeving.

⏸️  ▶️  47:27
Spekkopen.

⏸️  ▶️  47:29
Die is toch beter eigenlijk.

⏸️  ▶️  47:31
Goeie grap.

⏸️  ▶️  47:32
Ik was je voor.

⏸️  ▶️  47:33
Ja je was je voor.

⏸️  ▶️  47:34
Spekkopen.

⏸️  ▶️  47:35
Temptation.

⏸️  ▶️  47:36
Oh en trouwens ik had zelf nog iets uitgevonden.

⏸️  ▶️  47:39
Af en toe doe ik zelf ook nog onderzoek.

⏸️  ▶️  47:41
Ik laat niet alles aan ons lijf daar af.

⏸️  ▶️  47:43
Want ik weet wanneer de opnames gaan beginnen waarschijnlijk.

⏸️  ▶️  47:47
Van het nieuwe seizoen.

⏸️  ▶️  47:49
Op de website van de producent van Temptation Island staan namelijk twee vacatures.

⏸️  ▶️  47:54
Een redactie stagiair en een productiestagiair zoeken ze.

⏸️  ▶️  47:57
Hey Anne.

⏸️  ▶️  47:58
Ja geef je op.

⏸️  ▶️  47:59
Ja leuk.

⏸️  ▶️  48:00
Ga undercover namens het kampvuur.

⏸️  ▶️  48:02
Ja in een podcast aankondigen.

⏸️  ▶️  48:04
Dat is misschien niet zo.

⏸️  ▶️  48:06
Hadden we misschien even buiten de podcast.

⏸️  ▶️  48:08
Maar dat is vanaf februari toch?

⏸️  ▶️  48:10
Vanaf februari.

⏸️  ▶️  48:11
Wat zegt dat Anne?

⏸️  ▶️  48:12
Nou ja dat ze dan denken vanaf februari gaan opnemen of niet?

⏸️  ▶️  48:15
Ik weet het niet.

⏸️  ▶️  48:16
Hoe lang zat er tussen jullie?

⏸️  ▶️  48:18
Wat zegt een productie?

⏸️  ▶️  48:19
En een redactie stagiair.

⏸️  ▶️  48:21
Beide vanaf februari voor 5 maanden.

⏸️  ▶️  48:24
Een periode van 5 maanden.

⏸️  ▶️  48:26
Want hoe lang zat er bij jou tussen het moment dat je inschreef of het eerste contact had.

⏸️  ▶️  48:32
En de opnames.

⏸️  ▶️  48:33
Dat is bij mij echt een heel lang verhaal geweest.

⏸️  ▶️  48:36
Want ik had mijn eerste instantie opgegeven voor het oude seizoen.

⏸️  ▶️  48:39
Toen kwam de hele villa gebeuren waardoor van de buis werd gehaald.

⏸️  ▶️  48:43
Toen was ik al wel op casting geweest.

⏸️  ▶️  48:47
Maar toen had ik het idee dat klopt niet echt met hoe ik ben met het oude seizoen.

⏸️  ▶️  48:52
Toen werd ik dus gebeld met we hebben een nieuw seizoen.

⏸️  ▶️  48:55
Wil je nog een keer op casting komen?

⏸️  ▶️  48:57
Want we denken dat je daar beter bij past.

⏸️  ▶️  48:59
En daar ging ook weer een periode van.

⏸️  ▶️  49:01
Oh ja toen kon ik niet.

⏸️  ▶️  49:03
Dus toen heb ik gezegd als corona is en het wordt verplaatst dan kan je me bellen.

⏸️  ▶️  49:08
Nou toen werd het verplaatst.

⏸️  ▶️  49:09
Dus toen werd ik weer gebeld.

⏸️  ▶️  49:10
Mocht ik weer op casting komen.

⏸️  ▶️  49:11
Dus het is echt een periode van een jaar overheen.

⏸️  ▶️  49:15
En een maand van tevoren wist ik zeker dat ik meeging.

⏸️  ▶️  49:19
Korter trouwens.

⏸️  ▶️  49:21
Twee weken.

⏸️  ▶️  49:23
Twee jaar en half een week wist ik 100% zeker dat ik meeging.

⏸️  ▶️  49:26
Toen moest je opeens op zoek naar de liefde.

⏸️  ▶️  49:27
Ja daarvoor was het dus ja je gaat waarschijnlijk wel mee.

⏸️  ▶️  49:32
De kans is groot maar het is nog niet helemaal zeker.

⏸️  ▶️  49:36
Dus dat was een hele korte periode.

⏸️  ▶️  49:37
En ik weet dat de single dames enzo.

⏸️  ▶️  49:40
Die zijn ook echt pas twee weken van tevoren zijn die gecast of opgeroepen of iets in die richting.

⏸️  ▶️  49:45
Dus dat is echt heel kort geweest.

⏸️  ▶️  49:47
Omdat ze nu al kandidaten een paar weken geleden ging de oproep voor kandidaten voor het nieuwe seizoen eruit.

⏸️  ▶️  49:52
Dus we proberen een beetje te schatten hoeveel tijd dat is.

⏸️  ▶️  49:55
Maar bij jou is het dus niet zo representatief.

⏸️  ▶️  49:59
Nou ja dan schieten we hier niks mee op.

⏸️  ▶️  50:02
Want we weten in ieder geval dat het eraan zit te komen.

⏸️  ▶️  50:04
Dat we vanaf februari er twee extra mensen aan gaan werken.

⏸️  ▶️  50:07
Twee stagiaires.

⏸️  ▶️  50:09
Ben of ken jij die stagiaire?

⏸️  ▶️  50:11
Laat het even weten op 06.25.1529.

⏸️  ▶️  50:13
06.25.1529 precies.

⏸️  ▶️  50:16
Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.

⏸️  ▶️  50:18
Nee maakt niet uit.

⏸️  ▶️  50:20
We kunnen dromen.

⏸️  ▶️  50:21
Ja we proberen een beetje in te schatten wanneer het nieuwe seizoen dan aan ons aangeboden wordt.

⏸️  ▶️  50:25
Maar daar worden we op dit moment nog niet heel veel wijzer van.

⏸️  ▶️  50:27
Daar kunnen we rustig zitten.

⏸️  ▶️  50:29
Nee eigenlijk hebben we hier niks aan.

⏸️  ▶️  50:30
Eigenlijk hebben we hier geen reten aan.

⏸️  ▶️  50:31
Maar toch bedankt voor het vullen van deze vijf minuten podcast.

⏸️  ▶️  50:34
Deze krijgen jullie nooit meer terug.

⏸️  ▶️  50:36
Ja precies.

⏸️  ▶️  50:37
Precies.

⏸️  ▶️  50:38
Ik heb me natuurlijk weer helemaal sufgepolt op Instagram de afgelopen week.

⏸️  ▶️  50:43
Iedere dinsdag in onze Instagram stories de dinsdagpol.

⏸️  ▶️  50:46
Er stemmen steeds meer mensen op.

⏸️  ▶️  50:48
Het is echt heel erg leuk.

⏸️  ▶️  50:49
We krijgen ook veel reacties op.

⏸️  ▶️  50:50
Dank daarvoor.

⏸️  ▶️  50:51
De eerste stelling die ik deponeerde was.

⏸️  ▶️  50:56
Het is mooi dat Valentino zich zo kwetsbaar opstelt.

⏸️  ▶️  51:00
Wat waren de opties?

⏸️  ▶️  51:02
Ja inderdaad.

⏸️  ▶️  51:03
Ja heel modern.

⏸️  ▶️  51:06
Of Neel ga weg.

⏸️  ▶️  51:08
Neel ga weg.

⏸️  ▶️  51:10
Daar heb ik honderd keer op gestemd.

⏸️  ▶️  51:12
Met 16 verschillende accounten.

⏸️  ▶️  51:14
Op de Finsta's.

⏸️  ▶️  51:16
Ja ik denk dat de mensen gaan zeggen dat het overdreven is.

⏸️  ▶️  51:22
Dus de tweede optie.

⏸️  ▶️  51:24
In overweldigende meerderheid zeggen mensen dat zelfs.

⏸️  ▶️  51:26
81 procent zegt Neel ga weg.

⏸️  ▶️  51:29
Mensen zijn met mij eens.

⏸️  ▶️  51:30
We kregen daar nog wel een berichtje over.

⏸️  ▶️  51:33
Iemand die zei en dat grappig is.

⏸️  ▶️  51:37
Dat het Joop is.

⏸️  ▶️  51:40
De Joop.

⏸️  ▶️  51:41
Het lekkere chocolaatje.

⏸️  ▶️  51:43
Lekker chocolaatje.

⏸️  ▶️  51:45
Ja die.

⏸️  ▶️  51:47
Die zegt het is wel een beetje gek.

⏸️  ▶️  51:51
Want we zoeken toch allemaal naar de kwetsbaarheid van mannen.

⏸️  ▶️  51:56
Die over hun gevoelens durven praten.

⏸️  ▶️  51:58
En die daar open in zijn.

⏸️  ▶️  52:00
En die bij het niet allemaal een ongeïnteresseerde bende is.

⏸️  ▶️  52:04
En dan heeft iemand dat een keer.

⏸️  ▶️  52:06
En dan is het ook weer niet goed.

⏸️  ▶️  52:08
Maar het was wel een enorme drama om niks.

⏸️  ▶️  52:11
Dat was een beetje waar ik over viel.

⏸️  ▶️  52:14
Maar niet voor Valentino.

⏸️  ▶️  52:15
Nee kennelijk.

⏸️  ▶️  52:16
Maar die moet zich niet aanstellen.

⏸️  ▶️  52:17
Sorry wat?

⏸️  ▶️  52:19
Precies.

⏸️  ▶️  52:20
Nou Valentino heeft kennelijk hier een hoop reacties opgekregen.

⏸️  ▶️  52:23
Want die deed nog iets in zijn stories.

⏸️  ▶️  52:26
En dat vind ik dan.

⏸️  ▶️  52:28
Het is.

⏸️  ▶️  52:30
Ja hij doet mee aan zo'n programma.

⏸️  ▶️  52:33
En dan heb je dan een mening over.

⏸️  ▶️  52:34
Maar laat elkaar wel een beetje met rust.

⏸️  ▶️  52:36
Want hij zegt hier.

⏸️  ▶️  52:37
Wil toch even zeggen dat ik die roddels achter mijn rugkots moe ben.

⏸️  ▶️  52:43
Vlaams.

⏸️  ▶️  52:44
Dat iedereen gewoon naar zijn eigen kijkt.

⏸️  ▶️  52:47
Dat is dan weer Haags.

⏸️  ▶️  52:48
Stopt met die kinderachtige roddels.

⏸️  ▶️  52:50
Niemand is perfect.

⏸️  ▶️  52:51
Maar laat die haat achterwegen.

⏸️  ▶️  52:54
Maar wat zijn de roddels dan?

⏸️  ▶️  52:56
En die is nergens voor nodig.

⏸️  ▶️  52:59
Leef en laat leven zegt hij.

⏸️  ▶️  53:01
Maar wat zijn de roddels dan?

⏸️  ▶️  53:02
Dat weet ik niet.

⏸️  ▶️  53:03
Maar ik kan me voorstellen dat hij een hoop berichten krijgt.

⏸️  ▶️  53:07
Aannames.

⏸️  ▶️  53:08
Dat hij zich aanstelt of iets.

⏸️  ▶️  53:11
Precies.

⏸️  ▶️  53:12
En dat verdient hij natuurlijk ook niet.

⏸️  ▶️  53:14
Dus dat wil ik eventjes gezegd hebben.

⏸️  ▶️  53:16
Van die vervelende podcast host die dan dingen over je zegt.

⏸️  ▶️  53:19
Precies.

⏸️  ▶️  53:20
Martin het gaat over jou.

⏸️  ▶️  53:21
Rechtstreeks.

⏸️  ▶️  53:22
Het kampvuur.

⏸️  ▶️  53:23
Hij had me ook kunnen mentionen.

⏸️  ▶️  53:24
Ik wilde er ook nog wat over zeggen.

⏸️  ▶️  53:26
Over Valentino die zo emotioneel werd.

⏸️  ▶️  53:29
Want dat wordt ook wel heel erg uitvergroot denk ik.

⏸️  ▶️  53:32
Want het is ook maar net wat ze willen laten zien.

⏸️  ▶️  53:35
En dit was weer een dingetje van drama.

⏸️  ▶️  53:36
Leuk dat zenden we uit.

⏸️  ▶️  53:37
Maar ik heb in mijn seizoen bijna precies.

⏸️  ▶️  53:40
Kijk ik heb niet geheld.

⏸️  ▶️  53:42
Maar aan het einde toen Kevin die was best wel aan het twijfelen tussen mij en Kelly.

⏸️  ▶️  53:47
En toen heb ik hem op een van de laatste avonden heb ik hem echt onwijs een dronken prik gegeven.

⏸️  ▶️  53:52
Dat hij mij moest meenemen op dreamdate enzo.

⏸️  ▶️  53:54
En ik ben uiteindelijk zo blij dat ze dat niet hebben uitgezonden.

⏸️  ▶️  53:57
Maar ja ze hadden er wel ook voor kunnen kiezen om dat wel uit te zenden.

⏸️  ▶️  54:00
En dan was jij ook in een bepaald daglicht komen te staan.

⏸️  ▶️  54:02
Ja inderdaad.

⏸️  ▶️  54:03
En ik denk dat het zelf dus gebeurt met Valentino.

⏸️  ▶️  54:05
Weet je het is gewoon een heel klein gesprekje geweest.

⏸️  ▶️  54:08
Waarin hij gewoon zijn gevoelens uiten.

⏸️  ▶️  54:10
Wat heel normaal is.

⏸️  ▶️  54:11
Maar ja dat wordt dan weer zo soort van opgeblazen.

⏸️  ▶️  54:14
En mensen zien dan niet dat het een keus is geweest van de productie natuurlijk.

⏸️  ▶️  54:19
En waarom denk je dat ze dat bij jou niet hebben uitgezonden.

⏸️  ▶️  54:22
Omdat jij dronken was.

⏸️  ▶️  54:23
Ja weet ik niet.

⏸️  ▶️  54:24
Ja misschien was hij ook wel dronken.

⏸️  ▶️  54:25
Ja.

⏸️  ▶️  54:26
Ik weet niet waarom ze dat niet hebben uitgezonden.

⏸️  ▶️  54:28
Ik dacht omdat het niet boeiend was voor de verhaallijn.

⏸️  ▶️  54:30
Omdat hij uiteindelijk toch voor Kelly zou gaan.

⏸️  ▶️  54:32
En ik verder ook niet echt meer in de picture was.

⏸️  ▶️  54:35
In de afleveringen ervoor.

⏸️  ▶️  54:37
Maar ja dat was hier ook niet het geval.

⏸️  ▶️  54:39
Valentino was ook al heel lang niet meer in de picture.

⏸️  ▶️  54:41
En is ook niet boeiend voor de verhaallijn.

⏸️  ▶️  54:43
Dus ik vind het dan ook een beetje gek waarom dat inderdaad daar wel is gebeurd.

⏸️  ▶️  54:46
En in mijn seizoen niet.

⏸️  ▶️  54:47
Ja.

⏸️  ▶️  54:48
Maar toch nog meer op zoek naar drama op dat moment.

⏸️  ▶️  54:51
Ja.

⏸️  ▶️  54:52
Kan nodig zijn geweest om de aflevering überhaupt te hakken.

⏸️  ▶️  54:56
Ja dat kan.

⏸️  ▶️  54:57
Wouter en Evrein leefden hun frustraties af op een deur.

⏸️  ▶️  55:02
Oh ja.

⏸️  ▶️  55:04
Is dat...

⏸️  ▶️  55:05
Ik acteerde het even na.

⏸️  ▶️  55:09
Door op een tafel te slaan.

⏸️  ▶️  55:12
De deur moest kapot.

⏸️  ▶️  55:13
Kapot.

⏸️  ▶️  55:14
Nice.

⏸️  ▶️  55:15
Lekker.

⏸️  ▶️  55:16
Ik wil hem heel graag een keer...

⏸️  ▶️  55:18
Lekker hè.

⏸️  ▶️  55:19
Dat ligt echt goed.

⏸️  ▶️  55:20
Ja het is mooi dat je dat zegt.

⏸️  ▶️  55:21
Want hier hebben we ook een berichtje over gekregen.

⏸️  ▶️  55:23
Want het lijkt erop.

⏸️  ▶️  55:26
Was de inhoud van het berichtje natuurlijk.

⏸️  ▶️  55:28
Dat Martijn Krabé naar het kampvuur luistert.

⏸️  ▶️  55:33
Martijn Krabé.

⏸️  ▶️  55:34
Een van de grootste presentatoren van RTL4 in Nederland.

⏸️  ▶️  55:37
Want dit zat in zijn voice over bij het programma.

⏸️  ▶️  55:40
Kijken zonder kopen.

⏸️  ▶️  55:42
Voordat het Nieuwe Huis die luxe New York chic hotel look krijgt.

⏸️  ▶️  55:46
Wordt eerst alles gesloopt.

⏸️  ▶️  55:47
En kapot gemaakt.

⏸️  ▶️  55:48
Kapot.

⏸️  ▶️  55:49
Precies.

⏸️  ▶️  55:50
Nou dit was dus Martijn Krabé.

⏸️  ▶️  55:52
Hartstikke leuk dat je luistert.

⏸️  ▶️  55:54
Laat even wat van je weten.

⏸️  ▶️  55:55
Stuur even een appje.

⏸️  ▶️  55:56
Stuur een appje naar 06 20 15 15 29.

⏸️  ▶️  55:58
En ga ons steunen op Patreon.

⏸️  ▶️  55:59
Want dan krijg je uiteindelijk een aansteker.

⏸️  ▶️  56:02
En die is vet.

⏸️  ▶️  56:03
En die is vet.

⏸️  ▶️  56:04
Goed.

⏸️  ▶️  56:05
Stelling twee.

⏸️  ▶️  56:06
Want het gaat weer...

⏸️  ▶️  56:07
Het gaat door met je stelling.

⏸️  ▶️  56:09
Als ik dit zou luisteren zou ik kapot zijn aan het eind.

⏸️  ▶️  56:13
Kapot.

⏸️  ▶️  56:14
Kapot.

⏸️  ▶️  56:15
Wat?

⏸️  ▶️  56:16
Ga door.

⏸️  ▶️  56:17
Goed.

⏸️  ▶️  56:18
Wouter en Efereen leefden hun frustraties af op een deur.

⏸️  ▶️  56:20
Dat zei ik.

⏸️  ▶️  56:21
Is dat ofwel sexy, heel mannelijk of doe eens even niet.

⏸️  ▶️  56:24
Doe eens even niet.

⏸️  ▶️  56:25
Ik sluit me daarbij aan.

⏸️  ▶️  56:26
Ja en dit is dus interessant.

⏸️  ▶️  56:28
Want dit vinden onze stemmers ook.

⏸️  ▶️  56:30
91 procent zegt zelfs doe eens even niet.

⏸️  ▶️  56:33
Maar dat lijkt dan weer een beetje haak te staan.

⏸️  ▶️  56:35
Op de behoefte van dat je je niet zo moet aanstellen.

⏸️  ▶️  56:38
Dus het is je...

⏸️  ▶️  56:39
Snap je?

⏸️  ▶️  56:40
Ik had dan verwacht.

⏸️  ▶️  56:41
Op het moment dat je vindt dat een man stoer moet zijn.

⏸️  ▶️  56:43
Dan is het ook makkelijk op het moment dat die sexy is en op een deur slaat.

⏸️  ▶️  56:46
Maar dat is het dan ook weer niet.

⏸️  ▶️  56:47
Dus we zijn hier een beetje ambivalent in.

⏸️  ▶️  56:49
Nederland en Vlaanderen.

⏸️  ▶️  56:50
Is het stoer als een man op een deur slaat?

⏸️  ▶️  56:52
Ik word daar niet heel opgenomen van kan ik je zeggen.

⏸️  ▶️  56:55
Dank je voor dit inzicht.

⏸️  ▶️  56:57
Ik heb liever dat hij iets anders slaat.

⏸️  ▶️  57:01
Oké.

⏸️  ▶️  57:02
Ga door.

⏸️  ▶️  57:03
Donna en Jimmy zoenden net niet.

⏸️  ▶️  57:06
Dat was in de afgelopen aflevering.

⏸️  ▶️  57:09
Duurt niet lang meer?

⏸️  ▶️  57:11
Of gaan ze ook niet doen?

⏸️  ▶️  57:14
Ja, dat moet dat eerste zijn.

⏸️  ▶️  57:16
Want de programmaakers waren daar ook al aan het voorstateren in die vorige aflevering natuurlijk.

⏸️  ▶️  57:20
Ja.

⏸️  ▶️  57:21
Nou ja, dat klopt.

⏸️  ▶️  57:24
Duurt niet lang meer.

⏸️  ▶️  57:25
89 procent was het idee van de mensen.

⏸️  ▶️  57:27
En toen op een gegeven moment Jimmy stemde op duurt niet lang meer.

⏸️  ▶️  57:32
Dacht ik oké.

⏸️  ▶️  57:34
Interessant.

⏸️  ▶️  57:35
Dus Jimmy stemde op duurt niet lang meer.

⏸️  ▶️  57:38
Dat dacht ik ook vorig seizoen dat jullie polletjes hadden over wat er ging gebeuren.

⏸️  ▶️  57:42
Ik dacht ja ik ga natuurlijk niet op stemmen.

⏸️  ▶️  57:44
Dat geef ik het weg.

⏸️  ▶️  57:46
Leuk dat je luistert Jimmy.

⏸️  ▶️  57:48
Maar we kregen ook een beetje kritiek op deze stellingen allemaal.

⏸️  ▶️  57:53
Want een berichtje jullie polls zijn wel een beetje als verkiezingen in Noord-Korea.

⏸️  ▶️  57:59
Er is eigenlijk altijd maar één goed antwoord en de uitslagen zijn van tevoren wel te voorspellen.

⏸️  ▶️  58:04
Zo krijg je niet echt een stevig debat.

⏸️  ▶️  58:06
Oké.

⏸️  ▶️  58:07
Dus ik ben op mijn nummer gezegd.

⏸️  ▶️  58:08
Jij wordt even terechtgewezen.

⏸️  ▶️  58:09
Ik ga de aankomende week proberen.

⏸️  ▶️  58:10
Ik ben daar niet bewust van dat ik dat voor opstel.

⏸️  ▶️  58:13
Ik moet me natuurlijk nu wel een beetje gaan verdedigen.

⏸️  ▶️  58:15
Komt er nu een soort excuus?

⏸️  ▶️  58:17
Ik wil inderdaad iedereen die het idee heeft.

⏸️  ▶️  58:19
Je was je niet bewust van.

⏸️  ▶️  58:20
Ik ben daar niet bewust van.

⏸️  ▶️  58:21
Ik heb er ook geen actieve herinneringen aan.

⏸️  ▶️  58:23
Dat is heel gek.

⏸️  ▶️  58:24
Nee ik zal proberen nog beter de stellingen te formuleren zodat er meer ruimte is voor

⏸️  ▶️  58:31
het debat.

⏸️  ▶️  58:32
Maar daar is onze podcast toch ook voor.

⏸️  ▶️  58:34
Zeker.

⏸️  ▶️  58:35
Uiteindelijk.

⏸️  ▶️  58:36
Wil je meesteem in onze polls?

⏸️  ▶️  58:37
Volg ons dan op Instagram.

⏸️  ▶️  58:38
HetKampvuur.

⏸️  ▶️  58:39
Iedere dinsdag.

⏸️  ▶️  58:40
De dinsdag poll in onze stories.

⏸️  ▶️  58:41
Kun je lekker mee met je vinger stikken tegen het scherm.

⏸️  ▶️  58:44
En dan heb je ook weer wat gedaan.

⏸️  ▶️  58:46
Fantastisch.

⏸️  ▶️  58:47
Bedankt.

⏸️  ▶️  58:48
Is dat hoe het werkt?

⏸️  ▶️  58:49
Dat is hoe het werkt.

⏸️  ▶️  58:50
Doe jij het met je neus zo stemmen?

⏸️  ▶️  58:52
Ik doe het niet.

⏸️  ▶️  58:53
Nee.

⏸️  ▶️  58:54
Ik heb ook een vrij ronde.

⏸️  ▶️  58:55
Ik heb het weleens geprobeerd.

⏸️  ▶️  58:57
Grappig dat je erover begreep.

⏸️  ▶️  58:59
Maar dat lukt het niet.

⏸️  ▶️  59:00
Leuk dat je luisterde naar deze aflevering.

⏸️  ▶️  59:02
We gaan nog even door in de extra.

⏸️  ▶️  59:04
We hebben nog iets voor Anne.

⏸️  ▶️  59:05
We hebben nog iets voor Anne.

⏸️  ▶️  59:07
Want je hebt net ons meegepresenteerd.

⏸️  ▶️  59:09
We gaan zo meteen nog door in de extra lange.

⏸️  ▶️  59:11
Zoals Martin net zei.

⏸️  ▶️  59:12
Maar je krijgt alvast wel ons bedankje voor iedereen die langskomt.

⏸️  ▶️  59:18
We gaan hem openmaken.

⏸️  ▶️  59:19
Is er maar.

⏸️  ▶️  59:20
Ik ga even het pakketje overnemen.

⏸️  ▶️  59:21
We zitten helemaal al.

⏸️  ▶️  59:22
We zitten met kippenvel en opgetrokken schuinen te kijken.

⏸️  ▶️  59:34
Hij is bijna open.

⏸️  ▶️  59:36
Hele lange nagels.

⏸️  ▶️  59:37
Gevaarlijk.

⏸️  ▶️  59:38
Ik haal het pakketje nu.

⏸️  ▶️  59:39
Het cadeautje.

⏸️  ▶️  59:40
Het pakketje.

⏸️  ▶️  59:41
Het is een heel mooi pakketje.

⏸️  ▶️  59:42
Er zit ook een kaartje bij.

⏸️  ▶️  59:43
Er zit ook een kaartje bij.

⏸️  ▶️  59:44
Ik had natuurlijk moeten luisteren.

⏸️  ▶️  59:52
Ik maak nu het kaartje open.

⏸️  ▶️  59:58
Ik krijg je echt.

⏸️  ▶️  01:00:01
Er zitten twee mannen hier tegenover me.

⏸️  ▶️  01:00:03
Echt helemaal met opgetrokken schouders te luisteren wat ik aan het doen ben.

⏸️  ▶️  01:00:08
Maar jij begint een ASMR YouTube kanaal begrijp ik.

⏸️  ▶️  01:00:14
Ik vind het heel leuk.

⏸️  ▶️  01:00:15
Heb je nog iets te promoten?

⏸️  ▶️  01:00:16
Bedankt voor je steun.

⏸️  ▶️  01:00:17
Het kan vuur.

⏸️  ▶️  01:00:18
Moet ik hem voorlezen?

⏸️  ▶️  01:00:19
Het mag.

⏸️  ▶️  01:00:20
Het is heel persoonlijk.

⏸️  ▶️  01:00:21
Het liefde is voor klaar.

⏸️  ▶️  01:00:24
Dat gaan we dus wel voorlezen.

⏸️  ▶️  01:00:27
Hey Anne, super leuk dat je weer te gast wilde zijn.

⏸️  ▶️  01:00:32
Als dank voor jou deze schitterende, unieke en Tevens exclusieve het kampvuur aansteker.

⏸️  ▶️  01:00:39
Vanaf nu kan je dus volledig in stijl met Bowie vuurtjes aansteken.

⏸️  ▶️  01:00:45
Vul hem nog even met aanstekervloeistof en je kunt los.

⏸️  ▶️  01:00:53
Groet, Martin en Arjan.

⏸️  ▶️  01:00:55
Dank jullie wel jongens.

⏸️  ▶️  01:00:57
Alsjeblieft.

⏸️  ▶️  01:00:58
Ik zal hem nog even bekijken.

⏸️  ▶️  01:01:00
Hij is gaaf.

⏸️  ▶️  01:01:01
Hij is heel mooi.

⏸️  ▶️  01:01:02
Wil je zien wat Anne nu in handen heeft?

⏸️  ▶️  01:01:04
Ga naar hetkampvuur.com slash aansteker of klik op de link in de show notes.

⏸️  ▶️  01:01:08
Want je kan hem ook zelf in handen krijgen.

⏸️  ▶️  01:01:11
Dat wil je niet missen jongens.

⏸️  ▶️  01:01:13
Dat kan ik beamen.

⏸️  ▶️  01:01:14
Koop hem.

⏸️  ▶️  01:01:15
Koop hem.

⏸️  ▶️  01:01:16
Of ze gaan ons steunen via Patreon.com slash hetkampvuur.

⏸️  ▶️  01:01:20
Word operelationist.

⏸️  ▶️  01:01:21
Dan krijg je hem na twee maanden in je brievenbus.

⏸️  ▶️  01:01:24
En dan kun je meeluisteren naar wat er hierna in de extra lange versie nog komt.

⏸️  ▶️  01:01:30
Het kan geen grote regaals worden.

⏸️  ▶️  01:01:33
We moeten proberen om een klein beetje meer lijn te kiezen.

⏸️  ▶️  01:01:37
Meestal is dat mijn taak trouwens.

⏸️  ▶️  01:01:38
En we gaan het hebben over...

⏸️  ▶️  01:01:39
Dat is jouw taak.

⏸️  ▶️  01:01:40
Ja, ik heb wel gevaald.

⏸️  ▶️  01:01:41
Heel gevaald.

⏸️  ▶️  01:01:42
We gaan er nog hebben over.

⏸️  ▶️  01:01:43
De dates.

⏸️  ▶️  01:01:44
De dates onder andere.

⏸️  ▶️  01:01:45
En ik ben ook wel benieuwd hoe het inmiddels tussen jou en Bowie is.

⏸️  ▶️  01:01:50
Want jullie zijn nog samen.

⏸️  ▶️  01:01:51
Dat hoeven we niet.

⏸️  ▶️  01:01:52
Maar benieuwd hoe het met jullie gaat.

⏸️  ▶️  01:01:54
Dus ga met ons mee.

⏸️  ▶️  01:01:55
Ga naar patreon.com slash hetkampvuur.

⏸️  ▶️  01:01:57
Steun ons.

⏸️  ▶️  01:01:58
Zijn we je dankbaar voor.

⏸️  ▶️  01:02:00
En dan krijg je lekker meer podcasts.

⏸️  ▶️  01:02:01
Anne, voor nu.

⏸️  ▶️  01:02:02
Voor iedereen die niet met ons meegaat.

⏸️  ▶️  01:02:04
Dank je wel dat je erbij was.

⏸️  ▶️  01:02:06
Graag gedaan.

⏸️  ▶️  01:02:07
Bedankt dat ik mocht komen.

⏸️  ▶️  01:02:08
Het was hartstikke leuk.

⏸️  ▶️  01:02:09
Het was een genoegen.

⏸️  ▶️  01:02:10
En tot volgende week.

⏸️  ▶️  01:02:11
Adaptatie.