Het Kampvuur
Het Kampvuur

De onofficiële podcast over Temptation Island. Twee vrienden, Arjan en Martin, kijken elke week de ultieme guilty pleasure en praten erover na. De onofficiële podcast over Temptation Island. Napraten over de ultieme guilty pleasure.


Kampvuur S6E14: To Infinity en een heel klein beetje beyond

Ondertitels voor deze podcast verschijnen hier.

Dit transcript is automatisch gegenereerd.   Bekijk platte tekst

Schokkende ontknopingen, schokkende interieurs en vier kapotte relaties. De laatste aflevering van Temptation Island zit erop en dus is het tijd om terug te kijken. Dat doen we met vriendin van de show Nelleke. Natuurlijk hebben we het over de confrontatie van Bert en Delphin, vragen we ons af waar Aylin is en we bespreken de slechte timing van de tattoo van Koen en Deborah. Oh, en we kondigen aan wie we tijdens onze interviews spreken.

In de extra lange versie: Nelleke vertelt over hoe ze van een ander moest horen dat haar ex haar bedroog, we blikken terug op het seizoen en vooruit naar de interviews.

Shownotes:

Praat mee:

Hosts:



Transcript

⏸️  ▶️  00:00
Er is er gewerkelijk maar één iemand in mijn kennisenkring die het voor elkaar krijgt om

⏸️  ▶️  00:05
te verslapen als je hebt afgesproken om kwart over drie smiddags op een station.

⏸️  ▶️  00:10
Goedemiddag.

⏸️  ▶️  00:11
En dat is Martin Bruining, mijn co-host van deze podcast.

⏸️  ▶️  00:19
Wat gebeurde er in hemelsna, Martin, want we zitten nu ingewikkeld via een videoverbinding

⏸️  ▶️  00:25
met elkaar op te nemen.

⏸️  ▶️  00:27
Ja, ik schrok vanochtend, vanochtend zeg ik, vanmiddag om half vier schrok ik heel hard

⏸️  ▶️  00:31
wakker terwijl wij om drie uur hadden afgeproken.

⏸️  ▶️  00:34
Maar hoe kun je even slapen om half vier middags?

⏸️  ▶️  00:37
Omdat ik om half vier ochtends al op mijn werk was.

⏸️  ▶️  00:40
En ik dacht na mijn werk, ik kan wel even één of twee uurtjes nog een klein dutje doen,

⏸️  ▶️  00:46
maar dat werd iets langer op een honderde manier.

⏸️  ▶️  00:49
Heel gek.

⏸️  ▶️  00:50
Heel gek.

⏸️  ▶️  00:51
Maar ja, dus nu zitten we de laatste, we zouden zo gezellig bij elkaar zitten met Nelleke

⏸️  ▶️  00:55
als gast.

⏸️  ▶️  00:56
Ja.

⏸️  ▶️  00:57
Ja, hallo.

⏸️  ▶️  00:58
Ik ben er ook.

⏸️  ▶️  00:59
Ik ben er ook.

⏸️  ▶️  01:00
Hallo.

⏸️  ▶️  01:01
Je doet ook mee.

⏸️  ▶️  01:02
Maar ja, dat werd dus op afstand nu.

⏸️  ▶️  01:03
Ja.

⏸️  ▶️  01:04
Heel jammer.

⏸️  ▶️  01:05
De allerlaatste podcast.

⏸️  ▶️  01:06
Maar dan hoef je als...

⏸️  ▶️  01:07
Had je geen wekker gezet dan?

⏸️  ▶️  01:08
Ja, maar die heb ik niet gehoord op een of andere manier.

⏸️  ▶️  01:09
Zo diep lag ik te slapen, denk ik.

⏸️  ▶️  01:11
Je hebt, je ligt midden in de middag, lig je zo diep te slapen dat je je eigen wekker

⏸️  ▶️  01:16
niet hoort.

⏸️  ▶️  01:17
Ja.

⏸️  ▶️  01:18
Welkom in mijn leven.

⏸️  ▶️  01:19
Welkom.

⏸️  ▶️  01:20
Nou, en over welkom gesproken, wat leuk Nelleke dat jij er ook weer bent.

⏸️  ▶️  01:24
Dank je wel.

⏸️  ▶️  01:25
We gaan de laatste aflevering van dit seizoen bespreken met elkaar, dus via aan de andere

⏸️  ▶️  01:29
kant van het internet.

⏸️  ▶️  01:30
Dus Martin.

⏸️  ▶️  01:31
Hallo.

⏸️  ▶️  01:32
Hallo.

⏸️  ▶️  01:33
En ik ben Arjan en jij luistert naar de laatste aflevering van dit seizoen van Het

⏸️  ▶️  01:40
Kampvuur.

⏸️  ▶️  01:41
De onofficiële podcast over Temptation Island.

⏸️  ▶️  01:44
Delphine heeft Joop zich gisteren afgestrokken onder de douche.

⏸️  ▶️  01:47
Nee jonge, ik zweer dat echt op alles ik heb.

⏸️  ▶️  01:49
Nee.

⏸️  ▶️  01:50
Heb je het aan hem gevraagd?

⏸️  ▶️  01:51
Ja, dat weet ik niet meer.

⏸️  ▶️  01:52
Kan wel, ja.

⏸️  ▶️  01:53
Ik heb je over kussen ook en al.

⏸️  ▶️  01:57
Wat?

⏸️  ▶️  01:58
Ja.

⏸️  ▶️  01:59
Ik was single.

⏸️  ▶️  02:00
Je hebt gevraagd, volg je het?

⏸️  ▶️  02:01
Mijn tongpiercing?

⏸️  ▶️  02:02
Ja.

⏸️  ▶️  02:03
Ik was toch single of niet?

⏸️  ▶️  02:07
Natuurlijk.

⏸️  ▶️  02:08
Ja, maar...

⏸️  ▶️  02:09
Maar het is gewoon gek dat je erover liegt.

⏸️  ▶️  02:10
Je doet wat je wil.

⏸️  ▶️  02:11
Maar ik heb hem echt niet afgetrokken hoor.

⏸️  ▶️  02:13
Echt niet.

⏸️  ▶️  02:14
Oké, ja.

⏸️  ▶️  02:15
Ik heb je gekust, ja.

⏸️  ▶️  02:16
Dat was het dan ook.

⏸️  ▶️  02:17
What the fuck.

⏸️  ▶️  02:18
Ik was single.

⏸️  ▶️  02:19
Wat is het probleem?

⏸️  ▶️  02:20
Ik heb hem niet afgetrokken.

⏸️  ▶️  02:21
Ik heb hem gewoon gekust.

⏸️  ▶️  02:22
Wat heb ik allemaal gedaan met die hoeren?

⏸️  ▶️  02:24
Heb ik altijd vragen gesteld?

⏸️  ▶️  02:25
Het gaat hem niet over.

⏸️  ▶️  02:26
Het gaat hem over wat er hier is plaatsgevonden.

⏸️  ▶️  02:28
Ja, wat was het probleem?

⏸️  ▶️  02:29
Ja, precies.

⏸️  ▶️  02:30
Wat is het probleem?

⏸️  ▶️  02:31
Er was toch helemaal geen probleem?

⏸️  ▶️  02:32
Er was toch helemaal geen probleem?

⏸️  ▶️  02:33
Welk probleem?

⏸️  ▶️  02:34
Ik heb hem helemaal niet afgetrokken.

⏸️  ▶️  02:35
Maar ja, misschien een beetje.

⏸️  ▶️  02:36
Ik heb hem helemaal niet gekust.

⏸️  ▶️  02:37
Nou ja, misschien een beetje.

⏸️  ▶️  02:38
Maar wat is nou eigenlijk het probleem?

⏸️  ▶️  02:39
Ik was nog single.

⏸️  ▶️  02:40
Ja, we maken het allemaal uit.

⏸️  ▶️  02:41
Wat wel interessant is, is dat zij nu meemaakt wat Bert al vijf jaar meemaakte.

⏸️  ▶️  02:51
Ja, er is helemaal niks gebeurd, er is helemaal niks gebeurd, er is helemaal niks gebeurd.

⏸️  ▶️  02:55
En er zijn er andere die dat niet willen geloven.

⏸️  ▶️  02:57
Ze hebben ineens de rollen omgedraaid.

⏸️  ▶️  02:59
Ze hebben ineens de rollen omgedraaid, ja.

⏸️  ▶️  03:01
Maar wat was nou het probleem?

⏸️  ▶️  03:02
Dat vind ik een goede vraag.

⏸️  ▶️  03:03
Volgens mij was het probleem dat Delphine voelde zich voor Schutt gezet, maar nu voelde Bert

⏸️  ▶️  03:11
zich voor Schutt gezet.

⏸️  ▶️  03:12
Dus ook weer een rol omdraaiding.

⏸️  ▶️  03:15
Alles was gedraaid.

⏸️  ▶️  03:16
Ja.

⏸️  ▶️  03:17
Ja, en Bert ging zich absoluut niet gek laten maken bij het kampvuur.

⏸️  ▶️  03:20
Dat had hij van tevoren duidelijk besloten.

⏸️  ▶️  03:22
Die dacht, ik trap hier niet meer in, Delphine, na tien jaar weet ik hoe jij in elkaar zit.

⏸️  ▶️  03:27
En dat heeft hij goed voor elkaar gekregen daar.

⏸️  ▶️  03:30
Ik had wel verwacht dat we inderdaad nog meer zouden gaan schreeuwen of zo.

⏸️  ▶️  03:35
Het had heftiger gekund.

⏸️  ▶️  03:37
Het had, ja, in het busje, daar hadden we natuurlijk eigenlijk hoogtepunt van alles.

⏸️  ▶️  03:42
Dat hoogtepunt had Delphine al gehad natuurlijk.

⏸️  ▶️  03:46
De avond daarvoor.

⏸️  ▶️  03:49
Met de tongpiercing.

⏸️  ▶️  03:50
Bert zat daar volgens mij inderdaad, die dacht, mij kan eigenlijk weinig gebeuren.

⏸️  ▶️  03:56
Ik ga hier de kalmheid zelf bespelen, want zeker na het zien van de beelden die die kreeg,

⏸️  ▶️  04:02
dat was volgens mij de doorslag.

⏸️  ▶️  04:03
Ik denk, van alles wat je kunt zeggen, mij kun je niet meer maken, want ik kan altijd

⏸️  ▶️  04:11
terugvallen op het feit wat jij hebt uitgesproken daar in die douche.

⏸️  ▶️  04:16
En Delphine had op de ene of andere manier gewoon totaal niet in de gaten dat ze dit

⏸️  ▶️  04:21
ergens opgepikt hadden.

⏸️  ▶️  04:23
Dat is toch wel een klein beetje naïef of niet?

⏸️  ▶️  04:25
Ik snap niet helemaal wat daar gaande was.

⏸️  ▶️  04:27
Het is of dat, dat ze inderdaad het had van, oh, kut, wat jullie vorige week volgens mij

⏸️  ▶️  04:32
zeiden, misschien hadden ze de senders in de kamer laten liggen en dachten ze, ze horen

⏸️  ▶️  04:36
niet wat we in de badkamer doen, dat werd zeker wel gehoord, of, ik kan me ook nog

⏸️  ▶️  04:41
voorstellen, ze had natuurlijk een date en een drankje, dat ze gewoon een beetje dronken

⏸️  ▶️  04:45
was.

⏸️  ▶️  04:46
Ik weet soms ook niet meer letterlijk wat ik heb gezegd, ik weet nog wel wat ik heb

⏸️  ▶️  04:49
gedaan, maar of je dan echt de letterlijke tekst uit hebt gesproken, wil je je aftrekken

⏸️  ▶️  04:54
of trek je eens af, ja, dat kan me voorstellen dat je dan denkt, na drie flessen champagne,

⏸️  ▶️  04:59
ik weet niet meer helemaal precies hoe dat is gegaan.

⏸️  ▶️  05:02
Heb je het naar mijn gezicht of heb ik het alleen gedacht?

⏸️  ▶️  05:04
Ja, ik kan me alleen niet voorstellen dat Joop het echt niet heeft gedaan.

⏸️  ▶️  05:08
Ik denk als je daar naakt om de douche staat.

⏸️  ▶️  05:12
Ja, en hij zat dan met een harde lul op het strand, om het gewoon heerlijk te zeggen.

⏸️  ▶️  05:16
Met de middelgrote Joop?

⏸️  ▶️  05:17
Met de middelgrote Joop, die was in irakte toestand.

⏸️  ▶️  05:20
Maar hoe dan ook, ik kan meegaan in jouw puntnelijke, dat ze misschien niet meer exact

⏸️  ▶️  05:27
weet wat ze heeft gedaan, maar ze heeft haar hoe dan ook zitten liegen, want ze ontkende

⏸️  ▶️  05:32
eerst dat ze had zitten zoenen, nou ja, dat van die tongpiezen, dat vergeet je volgens

⏸️  ▶️  05:37
mij ook niet als je dronken bent, dus ze heeft hoe dan ook gewoon gelogen.

⏸️  ▶️  05:42
Ja, dat was Victor die haarde even fijntjes opwees, ja, we hebben gehoord, voel je mijn

⏸️  ▶️  05:48
tongpiezing?

⏸️  ▶️  05:49
En toen zag je Delphine oei denken, ja, daar kom ik niet onderuit, dit kan ik niet anders

⏸️  ▶️  05:54
uitleggen dan dat wat het is.

⏸️  ▶️  05:56
Terwijl ik nog had gedacht dat het een bloot Joop was in plaats van een zoen, maar.

⏸️  ▶️  06:00
Nou, dat weet ik ook nog steeds, vrijwel zeker.

⏸️  ▶️  06:02
Je gaat bij een zoen, ja, er staat een middelgrote, daar hebben we twee weken kleine herhaling

⏸️  ▶️  06:09
van zetten, maar er staat een middelgrote Joop staat naar het plafond te wijzen.

⏸️  ▶️  06:12
Daar is, daar is met een handpalm langs gegaan, het is in een douche en vervolgens ga je zoenen

⏸️  ▶️  06:21
en vragen, voel je mijn tongpiezing?

⏸️  ▶️  06:23
Op de een of andere manier heb ik toch het idee dat die tongpiezing langs de middelgrote

⏸️  ▶️  06:27
Joop gegaan is.

⏸️  ▶️  06:28
Lijkt mij ook de meest logische conclusie, maar ja, we waren er niet bij, alleen maar

⏸️  ▶️  06:33
in audio.

⏸️  ▶️  06:34
Maar zij dacht dus inderdaad wel dat ze ermee weg ging komen, wat daar gebeurd was, en

⏸️  ▶️  06:41
wat dat heeft ze pijnlijk moeten moeten meemaken.

⏸️  ▶️  06:44
Wat vonden we van robot Victor in deze?

⏸️  ▶️  06:48
Nou, die ondoeide een beetje, was ineens een mens, gong ineens een beetje Delphine naar

⏸️  ▶️  06:56
niet aan te vallen, maar wel te zeggen, ho ho, wacht even Delphine, ik heb dit gehoord, want

⏸️  ▶️  07:00
Bert vroeg hem ook om hulp.

⏸️  ▶️  07:01
Bert zat de hele tijd sowieso naar Victor en Monica te kijken, zo van, back me up hier,

⏸️  ▶️  07:11
ik ben toch niet gek, dat was het inderdaad, want hij werd daar echt wel een soort van,

⏸️  ▶️  07:18
en dat zal, neem ik aan, een patroon in die relaties zijn geweest, hij werd er echt een

⏸️  ▶️  07:22
soort van gek gemaakt door Delphine, die als zij maar lang genoeg dingen blijft roepen,

⏸️  ▶️  07:27
dan gaat hij het vanzelf wel geloven.

⏸️  ▶️  07:29
Ja, of gaat hij met ermee, ja.

⏸️  ▶️  07:32
Ja, precies, en ik denk dat dat wel het patroon van de afgelopen vijf jaar moet zijn geweest,

⏸️  ▶️  07:36
vijf jaar trouwens.

⏸️  ▶️  07:37
Tien jaar.

⏸️  ▶️  07:38
Ja, tien jaar samen.

⏸️  ▶️  07:39
Ja, vanaf de vreemdgangerij, ja precies.

⏸️  ▶️  07:42
Vanaf het zoenen en vanaf het masseren, ja.

⏸️  ▶️  07:44
Waarbij hij ook nog eens een keer glashard zeg maar aangaf, ik heb binnen mijn relatie

⏸️  ▶️  07:50
met Delphine tien jaar lang geen seks gehad met een ander.

⏸️  ▶️  07:54
Ja.

⏸️  ▶️  07:55
Geen seks.

⏸️  ▶️  07:56
Dat was ook vrij overtuigend vond ik, want je moet het wel op die manier uit je bek krijgen

⏸️  ▶️  07:58
zonder, zeg maar als je dat ligt dan op zo'n hardgrondige manier dan, vind ik knap.

⏸️  ▶️  08:06
Ja.

⏸️  ▶️  08:07
We kregen nog een appje trouwens van Hanneke op de hotline 06 20 15 15 29.

⏸️  ▶️  08:12
06 20 15 15 29.

⏸️  ▶️  08:15
06 20 15 15 29.

⏸️  ▶️  08:17
Prachtig.

⏸️  ▶️  08:18
Die oppert de theorie dat dat hele verhaal over dat zoenen met een ander ter is het uitgaan,

⏸️  ▶️  08:24
dat dat misschien wel nooit gebeurd is, maar dat dat moest staan voor het naar de hoeren

⏸️  ▶️  08:30
gaan, omdat ze dat dan niet op tv wilden zeggen, maar dat ze dan dat verhaal verzonnen

⏸️  ▶️  08:35
hebben om dat toch in te pakken.

⏸️  ▶️  08:37
Wat denken jullie daarvan?

⏸️  ▶️  08:38
Dat heb ik zelf nog niet zo over nagehaald, maar het zou best wel eens kunnen, want het

⏸️  ▶️  08:44
is natuurlijk een wat acceptabelere misstap dan naar de hoeren gaan, maar misschien is

⏸️  ▶️  08:50
het ook wel allebei gebeurd dat het dat zou kunnen.

⏸️  ▶️  08:54
Maar stel dat is zo en dan gaat de Delphine op een gegeven moment zeggen ja hij is naar

⏸️  ▶️  08:58
de hoeren geweest, dan zou je toch als Bert hebben gezegd ja dat klopt en ik heb nooit

⏸️  ▶️  09:05
met een ander gezoend, want dat was de cover story, dan ga je dat toch meteen, dan ga

⏸️  ▶️  09:08
je dat van je afgooien denk ik toch, dan ga je niet vervolgens zelf nog volhouden dat

⏸️  ▶️  09:13
je een keer gezoend hebt tijdens het uitgaan, als je als de dekmantel zeg maar al van het

⏸️  ▶️  09:19
werkelijke probleem afgetrokken is.

⏸️  ▶️  09:21
Ja, er werd hier wel open intended naar Delphine trouwens over afgesproken, afgesproken, dat

⏸️  ▶️  09:27
kan ze wel.

⏸️  ▶️  09:28
Er werd hier over die over die hoeren, want zij noemde het hoeren waarna hij het wel had

⏸️  ▶️  09:33
over dat er wel de intentie was geweest om seks te hebben, dus hier ging het ineens niet

⏸️  ▶️  09:38
meer over die massage, de massage, hij heeft wel altijd gezegd dat dat ook bij die massage

⏸️  ▶️  09:45
was, dus op zich klopt dat verhaal dan ook nog steeds wel.

⏸️  ▶️  09:48
Ja en ik vond het ook wel goed dat hij dat nu gewoon toegaf van ja je gaat niet met

⏸️  ▶️  09:54
een prostituee in een hotel afspreken om je te laten masseren, dan heb je de intentie

⏸️  ▶️  09:59
om gebruik te maken van al haar diensten, nou ja en ik kan me ook voorstellen dat dat inderdaad

⏸️  ▶️  10:04
niet lukt, want blijkbaar is er dan dus iets bij Bert, een behoefte die die dan probeert

⏸️  ▶️  10:10
te bevredigen, maar ook op zo'n ongelukkige, pun intended, maar die dan op zo'n onhandige

⏸️  ▶️  10:17
manier ook, ja misschien lukt het ook wel helemaal niet om gewoon tijdens het uitgaan

⏸️  ▶️  10:22
iemand voor een one night stand te regelen, want waar neem je die mee naartoe en hoe kom

⏸️  ▶️  10:26
je aan iemand en dan moet je heel vaak opstappen, dan mogen we het niet van Delphine of die

⏸️  ▶️  10:33
is er altijd bij et cetera, maar ik zie het inderdaad ook gewoon bij hem helemaal voor

⏸️  ▶️  10:38
me dat hij dan gewoon geen erectie krijgt daar licht en denkt nee dit is het ook niet,

⏸️  ▶️  10:43
dit is toch ook niet wat ik wil, ik weet niet wat ik wel wil, ik wil niet Delphine

⏸️  ▶️  10:46
of ik wil meer dan Delphine of zo, maar dit is het ook niet.

⏸️  ▶️  10:49
Ik wil wel een keer iets spannend, hoewel Delphine wel bizar veel rood in huis heeft,

⏸️  ▶️  10:54
dus dat interieur, was dat haar eigen huis, ze had een foto van die hond te hangen, ja

⏸️  ▶️  10:59
ik denk dat dit was gewoon een inrichting, ik heb letterlijk in mijn notities omg interieur

⏸️  ▶️  11:06
uit Roepbeek gestaan, dat is wat ik heb ongeschreven, ik vind het echt super jammer dat we nu zo

⏸️  ▶️  11:10
vaak in zo'n gestylde omgeving zitten, want Bert zat ergens in een leek wel in een serre

⏸️  ▶️  11:14
ergens en die voorgestellen die zaten dan in een horecatent of in de sportschool van

⏸️  ▶️  11:19
Wouter of zo, maar ik vond het altijd heerlijk om dan te zien hoe die mensen woonden en heel

⏸️  ▶️  11:23
vaak wat voor lelijk interieur ze hadden.

⏸️  ▶️  11:26
Ja dat zien we nog wel bij die voorstel rondjes vaak, dan zijn ze wel vaak thuis, worden

⏸️  ▶️  11:30
ze even gefilmd, ook op het moment dat ze zo super ongemakkelijk de koffer pakken en

⏸️  ▶️  11:33
zo, dat is misschien nog wel een van mijn favoriet, maar een van mijn hoogtepunten van

⏸️  ▶️  11:38
adaptation island, maar inderdaad op het moment deed ze ook F-rein, overigens, waar was Aileen?

⏸️  ▶️  11:44
Ja.

⏸️  ▶️  11:45
Heeft iemand Aileen gezien?

⏸️  ▶️  11:46
Komen we daar zo op?

⏸️  ▶️  11:47
Ja, komen we zo op, oké.

⏸️  ▶️  11:48
Jullie deden toch soms iets met structuur?

⏸️  ▶️  11:51
Dat probeer ik altijd, dat is mijn taak.

⏸️  ▶️  11:53
Martin, maar die is er niet.

⏸️  ▶️  11:55
Martin is zich verslapen, dus er is geen structuur.

⏸️  ▶️  11:59
Wel goed ja, dat degene van de structuur zich verslapen heeft, maar ze zitten toch relatief

⏸️  ▶️  12:06
vaak ergens in een horecazaak, dat zagen we trouwens de afgelopen seizoenen al wat meer,

⏸️  ▶️  12:12
want Gregory en Carina, die we hopen te vergeten, maar die nou toch weer even naar boven worden

⏸️  ▶️  12:19
gehaald, die zaten hier in Rotterdam ook in een horeca, in een restaurantje, die zaten

⏸️  ▶️  12:24
te vertellen dat het niet meer goed ging komen, maar ja, ik zou opteren voor meer privé,

⏸️  ▶️  12:33
meer lelijke interieurs in Temptation Island.

⏸️  ▶️  12:37
Nou ja, volgens mij was het wel desserten van Bert en ook het zwembad in de tuin van

⏸️  ▶️  12:40
Bert.

⏸️  ▶️  12:41
Wat deed hij daar opeens met een schepnet, een totaal random shot, stond hij opeens het

⏸️  ▶️  12:46
zwembad leeg te scheppen.

⏸️  ▶️  12:47
Ja, je moet zo'n item ergens meer vullen als je geen ongemakkelijke shots hebt van iemand

⏸️  ▶️  12:51
die door Groningen wandelt.

⏸️  ▶️  12:52
Maar ik vond het zo jammer dat ze elkaar niet meer hebben ontmoet.

⏸️  ▶️  12:57
Ik had nog een clash tussen Delphine en Bert gewild.

⏸️  ▶️  13:00
Ja, dat kon niet vanwege de veiligheid van iedereen, van alle betrokkenen, zullen we maar

⏸️  ▶️  13:06
zeggen.

⏸️  ▶️  13:07
Ja.

⏸️  ▶️  13:08
En ja, en Fiona moet het ook nog over hebben, denk ik.

⏸️  ▶️  13:12
Gewoon de hond ontvoeren bij je ex weg, dat is wel een tekst hoor.

⏸️  ▶️  13:17
Heftig.

⏸️  ▶️  13:18
Ja.

⏸️  ▶️  13:19
En we weten hoe duur die beestjes zijn.

⏸️  ▶️  13:20
Ja, jullie hebben het opgezocht.

⏸️  ▶️  13:21
Ja, zo zijn wij dan ook wel weer.

⏸️  ▶️  13:24
Goed, hij heeft wel op Nederlandse en Belgische televisie gezegd dat hij niet voor die hond

⏸️  ▶️  13:30
kon zorgen en dat Delphine het beter kon doen.

⏸️  ▶️  13:33
Ja, maar dan nog, er is iemand geweest die dacht, ha ha ha, ik ga zo meteen lekker doen

⏸️  ▶️  13:39
alsof we gaan wandelen en dan komen we niet meer terug.

⏸️  ▶️  13:41
Dus er is iemand weggelopen met die hond, wetende dat Bert dacht dat hij die hond nog

⏸️  ▶️  13:47
terug ging zien.

⏸️  ▶️  13:48
En terwijl jij weet, hij dat weet, maar dat dat niet klopt en dat je dan gewoon niet

⏸️  ▶️  13:54
meer terugkomt.

⏸️  ▶️  13:55
Ik vind dat wel intens.

⏸️  ▶️  13:56
Ja, dat is wel echt een nijstreek.

⏸️  ▶️  13:58
Een regel op zijn minste, een omgangsregeling voor de hond.

⏸️  ▶️  14:02
Jij alle weekenden, ik alle werkdagen en de feestdagen.

⏸️  ▶️  14:06
Precies zoiets.

⏸️  ▶️  14:07
Eerste kerstdag bij jou, tweede kerstdag bij mij.

⏸️  ▶️  14:09
Ja, dan kunnen we samen naar de schoonfamilie, want die heeft hij ook natuurlijk op de kop

⏸️  ▶️  14:14
getikt.

⏸️  ▶️  14:15
Hij heeft ook een nieuwe relatie.

⏸️  ▶️  14:16
We hebben echt zoveel te bespreken.

⏸️  ▶️  14:17
Jullie weten wanneer dat opgenomen is, toch?

⏸️  ▶️  14:19
Het was gewoon drie maanden later, dus hij heeft gewoon na tien jaar relatie binnen drie

⏸️  ▶️  14:23
maanden een nieuwe relatie.

⏸️  ▶️  14:25
Ik vind dat wel snel, moet ik heel eerlijk zeggen.

⏸️  ▶️  14:27
Ik vind dat ook.

⏸️  ▶️  14:28
Het is gewoon een rebound natuurlijk.

⏸️  ▶️  14:30
Denk je?

⏸️  ▶️  14:31
Nou ja, ik weet niet of het nog steeds aan is.

⏸️  ▶️  14:34
We hebben ook een keer eerder gezien, iemand die een nieuwe vriendin had en die moest

⏸️  ▶️  14:37
uiteindelijk in de terugblik aflevering, werd dat een walk pixels.

⏸️  ▶️  14:41
Dat was volgens mij temptation.

⏸️  ▶️  14:43
Oh ja, die moest er meteen weer uit geblurkt worden bij zijn nieuwe schoonfamilie.

⏸️  ▶️  14:48
Dan woonde die volgens mij ook bij zijn nieuwe schoonfamilie met haar of zo.

⏸️  ▶️  14:52
Dat was intens.

⏸️  ▶️  14:53
Dus ik denk dat ze deze keer bewust hebben besloten om haar er maar uit te laten, gok

⏸️  ▶️  14:59
ik.

⏸️  ▶️  15:00
Ja, het is ook wel heel snel, want je komt terug, het moet op tv zijn geweest, want ze

⏸️  ▶️  15:07
volgden elkaar niet, dus op de ene van de manier moet zij hem gedacht hebben, oh ik ga Bert

⏸️  ▶️  15:12
volgen en hij dacht, oh lekker.

⏸️  ▶️  15:14
Hij was fysiek ontzettend aangetrokken.

⏸️  ▶️  15:17
Niet zomaar, maar echt.

⏸️  ▶️  15:18
Echt, dat ik dacht, hij heeft meteen zitten rukken.

⏸️  ▶️  15:21
Nou ja goed, dat deed hij dagelijks, dus zo moet je je moeder toch ergens op doen.

⏸️  ▶️  15:25
En vervolgens spreek je af, ik kan me voorstellen dat je, hoe lang zal dat nou zijn gaan, er

⏸️  ▶️  15:30
zijn een paar weken, dat je dan niet meteen gaat zeggen, nou hier, dit is het Nederland-Vlaanderen,

⏸️  ▶️  15:36
dit is er.

⏸️  ▶️  15:37
Maar jullie hadden dit ook al ergens gespoild gekregen toch, dat het waarschijnlijk over

⏸️  ▶️  15:42
was omdat hij waarschijnlijk een nieuwe relatie had.

⏸️  ▶️  15:44
Ja en zij ook, maar daar hoorden we dan opvallend niks meer over, want Bert heeft licht geknokken

⏸️  ▶️  15:50
met een nieuwe vriend van Delphine ofzo, dat was ook een gezellig verhaal ergens op

⏸️  ▶️  15:55
een van de roddle pages, want er was een aangifte ingediend.

⏸️  ▶️  15:58
Ja daar is, daarom zei ik ook inderdaad misschien dat het voor iedereen, voor alle betrokkenen

⏸️  ▶️  16:03
erbij was dat ze elkaar niet meer zagen voor de veiligheid, want voor je het weet loopt

⏸️  ▶️  16:09
het op knokken uit kennelijk.

⏸️  ▶️  16:10
Ja.

⏸️  ▶️  16:11
Ja dat ligt in België, dat is best een leuke koerspaas.

⏸️  ▶️  16:14
Ik was op de weg.

⏸️  ▶️  16:15
Hier, ik had mijn grapje even, dankjewel.

⏸️  ▶️  16:17
Maar we hebben wel leuk, want we kunnen dit soort dingen gaan vragen aan Bert, want.

⏸️  ▶️  16:24
Hey allemaal, Bert van Temptation hier, ik ben volgende week te gast bij Arjen van het

⏸️  ▶️  16:30
Kampvuur, ik hoop dat jullie allemaal gaan luisteren, we gaan leuke gesprekken hebben,

⏸️  ▶️  16:35
ik ga wat meer inzicht geven in het leven, hoe dat daar op Temptation is geweest, allemaal

⏸️  ▶️  16:41
luisteren tot binnenkort.

⏸️  ▶️  16:42
Ben jij er niet bij Martin?

⏸️  ▶️  16:44
Ja, hij gaat kennelijk alleen met Arjen spreken hoor ik ook niet.

⏸️  ▶️  16:47
Ja, het is wel zo dat ik het contact met hem heb natuurlijk via de Instagrams, want hij

⏸️  ▶️  16:52
slaat ons DM.

⏸️  ▶️  16:54
En dus ik denk dat hij daarom denkt dat het alleen bij mij is, maar het is natuurlijk

⏸️  ▶️  16:59
met Martin, we gaan daar naartoe en de komende weken vind je een interview met hem op onze

⏸️  ▶️  17:06
Patreon pagina.

⏸️  ▶️  17:07
Dus super cool, steun je ons nog niet, doe dat dan snel, dan kun je nog mee luisteren

⏸️  ▶️  17:12
en dan ga je ook nog mee voor die exclusieve aansteker, dus patreon.com slash het Kampvuur.

⏸️  ▶️  17:16
Ja, en daarover gesproken, we kregen nog een audio berichtje ook van Joris en die vroeg

⏸️  ▶️  17:21
zich dit af.

⏸️  ▶️  17:22
Hey Kampvuur, ik heb net alles afgekeken en ik heb eigenlijk nog heel veel vragen.

⏸️  ▶️  17:27
Bert heeft een nieuwe vriendin, maar de grootste vraag is, wat is er met Joop gebeurd?

⏸️  ▶️  17:33
Nou daar kunnen we ook iets over zeggen Arjen.

⏸️  ▶️  17:35
Zeker.

⏸️  ▶️  17:36
Hey Joop hier van Temptation Island, binnenkort ben ik te gast bij Martin en Arjen om lekker

⏸️  ▶️  17:42
te babbelen over Temptation.

⏸️  ▶️  17:44
Hij doet alleen de bliksem niet.

⏸️  ▶️  17:47
Ja precies, in dit geval mag ik wel mee heb ik begrepen, dus dat is fijn.

⏸️  ▶️  17:52
Maar dus ook, Joop gaan we spreken en voor Joop heb ik ook nog wel wat vragen hoor.

⏸️  ▶️  17:57
Wat wil je vragen aan Joop?

⏸️  ▶️  17:59
Hoe die top piercing voelde.

⏸️  ▶️  18:00
Wat daar nou daadwerkelijk gebeurd is.

⏸️  ▶️  18:03
Ik denk niet dat we dat ooit gaan horen.

⏸️  ▶️  18:06
Zou Joop dat niet gaan vertellen aan ons?

⏸️  ▶️  18:08
Nee.

⏸️  ▶️  18:09
Het is wel een gentleman denk ik, dus ik denk inderdaad als Delphine dat niet wil vertellen,

⏸️  ▶️  18:14
dat hij dat ook niet vertelt, maar misschien laat hij hier en daar een hintje vallen of

⏸️  ▶️  18:19
een toontje horen waardoor je iets kan afleiden.

⏸️  ▶️  18:23
En Donna en Delphine zijn vorige week in Amsterdam geweest.

⏸️  ▶️  18:29
En waar woont Joop?

⏸️  ▶️  18:31
In Amsterdam?

⏸️  ▶️  18:32
Nee, Alkmaar.

⏸️  ▶️  18:33
Al meer.

⏸️  ▶️  18:34
Die woont in Leeuwarden, dus ja.

⏸️  ▶️  18:35
Maar is het toch echt in de buurt?

⏸️  ▶️  18:38
Ja, dus nee, ik weet het niet, maar hartstikke leuk, we gaan ook Joop inderdaad spreken,

⏸️  ▶️  18:46
dus ik moet zeggen dat ik daar ook heel veel zin in heb.

⏸️  ▶️  18:50
Dus de komende weken nogmaals op onze Patreon exclusieve interviews met onder andere Joop

⏸️  ▶️  18:56
en Bert.

⏸️  ▶️  18:57
Dat waren dus Bert en Delphine.

⏸️  ▶️  18:59
Ja, ik wil toch de vraag stellen, maar ik weet het antwoord eigenlijk wel.

⏸️  ▶️  19:03
Hadden we verwacht dat het zo zou aflopen?

⏸️  ▶️  19:05
Ja, nou in ieder geval dat ze niet samen naar huis zouden gaan.

⏸️  ▶️  19:09
Dat had ik wel echt honderd procent verwacht, ja.

⏸️  ▶️  19:12
Ik dacht wel bij het na elkaar toelopen, en dat zei ik ook tegen Nellieke, want we hebben

⏸️  ▶️  19:17
samen natuurlijk zitten kijken.

⏸️  ▶️  19:18
Toen dacht ik wel, deze mensen hebben elkaar twee weken niet, maar twee weken niet gezien.

⏸️  ▶️  19:26
Op tien jaar.

⏸️  ▶️  19:27
Op tien jaar.

⏸️  ▶️  19:28
En het is echt bijna ongelofelijk, ook als je die terugblikje zag later, wat er allemaal

⏸️  ▶️  19:36
gebeurd is met die mensen, dat is echt onmenselijk eigenlijk.

⏸️  ▶️  19:41
Je hebt Bert inderdaad dus ongeveer anderhalve week geleden nog zag huilen, alleen maar met

⏸️  ▶️  19:45
ze doet zoveel voor mij, en ze is zo geweldig, en het is de vrouw van mijn leven.

⏸️  ▶️  19:50
Ja.

⏸️  ▶️  19:51
Ja.

⏸️  ▶️  19:52
En dan vervolgens dat het zo escaleert in, ja, het is bijna ongelofelijk wat die mensen

⏸️  ▶️  19:58
overkomen is daarom.

⏸️  ▶️  20:00
Maar ik snap ook wel dat hij zo boos is, want zij heeft daar wel echt alle vuile was buiten

⏸️  ▶️  20:05
gehangen en hem echt wel voor lul gezet.

⏸️  ▶️  20:07
Voor iets wat hij vijf jaar geleden heeft gedaan, vijf jaar.

⏸️  ▶️  20:10
Geleden heeft, zou hebben gedaan.

⏸️  ▶️  20:13
Ja, maar ik denk dan ook, dan ben je toch ook naïef dat je dan meedoet aan dit programma

⏸️  ▶️  20:16
en dat je dan denkt, oh dat gaat allemaal wel goed, we verzinnen een cover story of we

⏸️  ▶️  20:21
hebben het alleen maar over die kussen en niet over de rest van de issues, want er komt

⏸️  ▶️  20:26
geheid shit boven.

⏸️  ▶️  20:27
Zij gaat daar zitten malen, ze zit met die vrouwen te praten, ja.

⏸️  ▶️  20:31
Ja, dat is natuurlijk, ik vind ieder stijl dat meedoet ongekend naïef, want iedereen

⏸️  ▶️  20:37
denkt dat ze er goed vanaf komen, nou dit was vier uit vier, kabam, maar nee, nee, nee,

⏸️  ▶️  20:41
dat is niet waar.

⏸️  ▶️  20:42
Vijf uit vier.

⏸️  ▶️  20:43
Ja, maar dat geloof ik niet.

⏸️  ▶️  20:44
Oké, maar dan komen we zo.

⏸️  ▶️  20:45
Want ik heb het niet gezien.

⏸️  ▶️  20:46
Zij wordt ontvoerd.

⏸️  ▶️  20:47
Zij is bij Fiona ergens, denk ik.

⏸️  ▶️  20:48
Zij hing onder de Erasmusbrug, dat kan niet anders.

⏸️  ▶️  20:50
Nee, maar daar komen we straks op, maar ja, nee, dus ja, ik snap dat dit kapot is gegaan

⏸️  ▶️  20:58
en ik denk dat deze mensen hadden.

⏸️  ▶️  20:59
Kapot!

⏸️  ▶️  21:00
Oh ja, moet ik dat ook doen?

⏸️  ▶️  21:01
Ja.

⏸️  ▶️  21:02
Kapot!

⏸️  ▶️  21:03
Zoiets?

⏸️  ▶️  21:04
Nee, dat is veel te hoog.

⏸️  ▶️  21:05
Het is veel te hoog.

⏸️  ▶️  21:06
Het is veel te hoog, jongens.

⏸️  ▶️  21:07
Gewoon echt.

⏸️  ▶️  21:08
Je moet het echt vanuit je in- tot buiten.

⏸️  ▶️  21:09
Ik doe het even voor.

⏸️  ▶️  21:10
Let op.

⏸️  ▶️  21:11
Kapot!

⏸️  ▶️  21:12
Oké, ik zie dat ik mijn hoofd moet afwenden omdat ik anders te hard in de microfoon blaad.

⏸️  ▶️  21:16
Ook dat.

⏸️  ▶️  21:17
Oké, ik ga het proberen.

⏸️  ▶️  21:18
Kapot!

⏸️  ▶️  21:19
Kijk, dat was beter.

⏸️  ▶️  21:20
Ik denk dat je nog steeds best wel hard in de microfoon zat, maar het was een beetje

⏸️  ▶️  21:24
schelm.

⏸️  ▶️  21:25
Lucht het dan?

⏸️  ▶️  21:26
Ja, het is ook even oefenen.

⏸️  ▶️  21:27
We doen het langer en langer natuurlijk.

⏸️  ▶️  21:28
Jullie doen het vaker, ja.

⏸️  ▶️  21:29
Maar wat ik wel tekenend vond aan Delphine nog heel eventjes, was dat zij ook wel eerlijk

⏸️  ▶️  21:35
toegaf in het knalrode decor, waar zij onderdeel van was, want zij was zelf ook nogal rood.

⏸️  ▶️  21:43
Doorgestuild.

⏸️  ▶️  21:44
Zij was wel doorgestuild.

⏸️  ▶️  21:45
Ja, nou inderdaad.

⏸️  ▶️  21:46
Ze ging op in de interieur.

⏸️  ▶️  21:47
Anyway.

⏸️  ▶️  21:48
Maar wat ik wilde zeggen is dat zij wel eerlijk aangaf dat zij natuurlijk vervolgens tijdens

⏸️  ▶️  21:54
het kijken van Temptation Island zelf telkens een huilende Bert zag en dat ze die helemaal

⏸️  ▶️  22:01
niet gezien had.

⏸️  ▶️  22:02
Dus het leek erop alsof ze daar ook wel een beetje van ontdaan was, want ze heeft zich

⏸️  ▶️  22:08
dus daadwerkelijk gewoon in die mindfuck van Temptation Island.

⏸️  ▶️  22:11
Ze is gewoon recht in het mes van Temptation Island gevallen eigenlijk.

⏸️  ▶️  22:14
Wij vonden dat toen ook al super oneerlijk.

⏸️  ▶️  22:16
Ik zeg wij, ik weet helemaal niet of ik toen te gast was, maar ik ben het bijna altijd

⏸️  ▶️  22:22
met jullie eens, maar dat hij daar drie dagen loopt te janken en toen kreeg ze alleen maar

⏸️  ▶️  22:27
het beeld van dat hij volgens mij één keer even meedanste op een feestje toen iedereen

⏸️  ▶️  22:32
had gezegd kom Bert, kom Bert, doe even een dansje.

⏸️  ▶️  22:35
En toen zeiden wij met z'n allen is dit niet meer het oude Temptation dan het nieuwe Temptation,

⏸️  ▶️  22:43
waarbij je niet echt een eerlijk beeld krijgt van wat je partner aan het doen is.

⏸️  ▶️  22:47
Dus volgens mij hebben we dat inderdaad toen besproken, maar zij heeft dat natuurlijk pas

⏸️  ▶️  22:51
op televisie gezien, dus zij kan nu pas eigenlijk en zelfs drie maanden later, dus dat is nu

⏸️  ▶️  22:57
een maand of anderhalve maand of zoiets geleden, dus heeft een aantal wel een aantal afleveringen

⏸️  ▶️  23:05
gezien.

⏸️  ▶️  23:06
Zij kan nu eigenlijk pas terugkijken op de eigen gedrag en zien hoe het verhaal er,

⏸️  ▶️  23:13
nou ja, niet helemaal werkelijk, want ook wij kijken natuurlijk door de bril van de makers,

⏸️  ▶️  23:17
maar met meer context zien naar wat er is gebeurd en hoe zij zich toch wel een beetje

⏸️  ▶️  23:24
heeft laten manipuleren door die makers, dus is de vraag, hebben wij medelijden met Belphine?

⏸️  ▶️  23:29
Niet heel veel, zij zal inderdaad ook wel, wat jij zegt, een beetje in de Temptation

⏸️  ▶️  23:40
val zijn gelopen, want je weet inderdaad, vergeet nooit dat het een momentopname is,

⏸️  ▶️  23:45
dat moet je echt niet vergeten, maar zij heeft daar wel, zitten liegen, bedriegen, hem,

⏸️  ▶️  23:54
zwaartemaken tot en met alle vuile was buiten hangen, dus in die zin ben ik wel weer iets

⏸️  ▶️  23:59
meer terug bij Team Bert.

⏸️  ▶️  24:01
Ja, en ik denk, ondanks dat ze hier dan ingetrapt is, denk ik dat deze relatie uit had gemoeten,

⏸️  ▶️  24:08
hoe dan ook, dit was een toxic relatie, die twee, die maakten elkaar gek, je ziet het

⏸️  ▶️  24:14
ook op de manier waarop ze met elkaar praten, dat je denkt, dit werkt niet, jullie raken precies

⏸️  ▶️  24:20
de verkeerde snaren bij elkaar en dit gaat het niet meer worden, dan hadden ze misschien

⏸️  ▶️  24:25
al ietsje eerder moeten beseffen, misschien 9,5 jaar eerder, dus ik ben niet rauwig dat

⏸️  ▶️  24:32
deze relatie is gesneuveld, zoals bijvoorbeeld bij Wouter en Julia, vond ik het wel echt

⏸️  ▶️  24:36
zonde dat ik echt dacht, oh dit had ook, en dat had ook niet zoveel met Temptation te

⏸️  ▶️  24:39
maken, maar dat ik wel echt dacht, ach jammer, volgens mij zouden jullie er nog wel uit kunnen

⏸️  ▶️  24:44
komen.

⏸️  ▶️  24:45
Nou leuk dat je even over Julia begint, want.

⏸️  ▶️  24:47
Hi iedereen, Julia hier, binnenkort ben ik toch alvast bij het kampvuur, dan ga ik gezellig

⏸️  ▶️  24:52
met Arjan en Martin kletsen over alle afleveringen van Temptation Island, dus ben je benieuwd,

⏸️  ▶️  24:58
blijf ik al luisteren.

⏸️  ▶️  24:59
Het valt me wel op dat ze je alle drie Arjen noemen volgens mij, in plaats van Arjan.

⏸️  ▶️  25:04
Oh, het is Arjan, maar ik maak er ook niet zo'n punt van, ik weet wel dat er mensen

⏸️  ▶️  25:09
zijn die Arjen of Arjan heten die het heel erg vervelend vinden als je dan Arjen of Arjan

⏸️  ▶️  25:13
wordt genoemd terwijl je eigenlijk Arjen of Arjan, Arjen Lubach vindt het volgens mij

⏸️  ▶️  25:18
irritant.

⏸️  ▶️  25:19
Arjen Lubach vindt dat irritant, ik kan me echt daar op geen enkele manier druk over

⏸️  ▶️  25:22
maken.

⏸️  ▶️  25:23
Nou, dan noem ik je vanaf nu Sjoerd.

⏸️  ▶️  25:24
Dat zou ik verwarrend vinden, want daar reageer ik niet op, maar ja, kijk maar eventjes

⏸️  ▶️  25:28
hoe dat gaat.

⏸️  ▶️  25:29
Gaat je kind zo heten Sjoerd?

⏸️  ▶️  25:30
Maar kind Sjoerd?

⏸️  ▶️  25:31
Nee.

⏸️  ▶️  25:32
Ah, oke.

⏸️  ▶️  25:33
Nee, nee, nee.

⏸️  ▶️  25:34
Hoe ga ik je kind heten?

⏸️  ▶️  25:35
Ja, sorry Sjoerd, als je luistert, nee, dat is niet helemaal mijn stijl.

⏸️  ▶️  25:42
Maar goed, ook Julia die komt dus gezellig bij ons langs of eigenlijk wij bij Julia, dus

⏸️  ▶️  25:48
ook dat binnenkort.

⏸️  ▶️  25:49
Dan kunnen jullie dus wel iets over het interieur van Julia vertellen.

⏸️  ▶️  25:53
Nee, want we hebben niet bij haar thuis afgesproken, op een gegeven locatie.

⏸️  ▶️  26:02
Spaan, Spaan.

⏸️  ▶️  26:03
Dan kunnen we verder naar Spanje.

⏸️  ▶️  26:05
Nu zijn de interviewgasten wel op, geloof ik niet.

⏸️  ▶️  26:09
Volgens mij tot nu toe wel, ja.

⏸️  ▶️  26:10
Er komt er nog één of twee bij, maar je weet me nooit.

⏸️  ▶️  26:13
Spannend.

⏸️  ▶️  26:14
Spannend.

⏸️  ▶️  26:15
Zullen we naar Efrin en Eileen gaan dan?

⏸️  ▶️  26:22
Nou naar Efrin bedoel je?

⏸️  ▶️  26:24
Ja, vooral naar Efrin inderdaad.

⏸️  ▶️  26:26
Ja, we beginnen dan bij het einde, maar dan komen we zo nog wel even op dat kampje,

⏸️  ▶️  26:31
want waar was Eileen?

⏸️  ▶️  26:32
Hashtag waar was Eileen?

⏸️  ▶️  26:33
Dat is toch een grote vraag.

⏸️  ▶️  26:34
Ja.

⏸️  ▶️  26:35
Ik begrijp er niks van.

⏸️  ▶️  26:36
Het wordt ook niet uitgelegd.

⏸️  ▶️  26:37
Nee.

⏸️  ▶️  26:38
Ik kijk, ik begrijp dat zij misschien denkt, dit was echt kut, dit programma, ik heb spijt

⏸️  ▶️  26:43
van wat ik hier aan mee heb gedaan en ik wil niet meer meedoen aan het einde, maar zeg

⏸️  ▶️  26:48
er iets over of zo, of.

⏸️  ▶️  26:50
Ze zijn er wel samen.

⏸️  ▶️  26:51
In ieder geval alsof ze niet kom.

⏸️  ▶️  26:53
Ja.

⏸️  ▶️  26:54
Dat je zegt, ja ze konden niet bij zijn helaas, maar, of ze iets, maar ik begrijp werkelijk

⏸️  ▶️  26:59
niet, ik kan me ook niet voorstellen dat het niet in het contract staat dat je nog zo'n

⏸️  ▶️  27:03
gesprekje doet.

⏸️  ▶️  27:04
Ja, want we hebben gezien bijvoorbeeld bij Bert en Delphine, dat het samengesprek niet

⏸️  ▶️  27:10
meer plaatsvindt, maar allebei zitten ze wel gewoon lekker interviewtjes te doen voor de

⏸️  ▶️  27:15
camera.

⏸️  ▶️  27:16
Ze moeten nog even terugblikken.

⏸️  ▶️  27:17
Ja.

⏸️  ▶️  27:18
Misschien had ze corona.

⏸️  ▶️  27:19
Ja prima, maar zeg dan, arme Eileen had corona, hij kond niet bij zijn.

⏸️  ▶️  27:22
Ja.

⏸️  ▶️  27:23
Ja, op Instagram heeft F1 nog wel gezegd in reactie op iemand, het gaat niet zo goed,

⏸️  ▶️  27:28
meer kan ik helaas niet zeggen.

⏸️  ▶️  27:30
Hashtag contract.

⏸️  ▶️  27:31
Goeie hastag.

⏸️  ▶️  27:34
Ja, en in een andere reactie, het komt niet door mij, maar door het programma meer, puntje

⏸️  ▶️  27:41
puntje puntje.

⏸️  ▶️  27:42
Dus dat is alles wat hij erover heeft gezegd.

⏸️  ▶️  27:45
Het was wel raar, het is wel inderdaad wat jullie zeggen, voor mijn part een witte titel

⏸️  ▶️  27:52
op een zwarte achtergrond, ze lacht met corona in bed, of iets, maar zeggen wel iets over,

⏸️  ▶️  28:00
want heel Nederland vraagt zich nu af, hastag waar was Eileen?

⏸️  ▶️  28:03
Ja, het is wel goed voor je programma, want iedereen gaat nu hastag contract hastag waar

⏸️  ▶️  28:08
is Eileen twitteren, maar ja, ik zou zelfs als het dus inderdaad, stel ze heeft ruzie

⏸️  ▶️  28:14
gemaakt met de programma makers, dan kan je volgens mij nog steeds zeggen vanwege een

⏸️  ▶️  28:18
verschil van mening, doet Eileen niet mee aan deze laatste aflevering of zo, dat kan

⏸️  ▶️  28:24
toch prima?

⏸️  ▶️  28:25
Dat denk ik ook ja.

⏸️  ▶️  28:26
Ja.

⏸️  ▶️  28:27
Dit moet ook wel heel erg uit de hand zijn gelopen, kijk ik kan me voorstellen dat

⏸️  ▶️  28:29
zij, ze is een beetje gemanipuleerd natuurlijk daar ook, zij is ook wel gevoerd.

⏸️  ▶️  28:35
Ja, wij riepen nog drie keer naar dat scherm, nee, hij lacht niet hand in hand, dat heeft

⏸️  ▶️  28:41
natuurlijk zelf ook verkeerd gezien, maar ja, dat jij dan die hele anderhalve week

⏸️  ▶️  28:46
lang baseert op hij lag hand in hand in bed met een andere vrouw en dat is never nooit

⏸️  ▶️  28:51
niet gebeurd.

⏸️  ▶️  28:52
Ja, ze had natuurlijk wel, Eileen heeft natuurlijk ook wel een aantal dingen gezegd waarbij

⏸️  ▶️  28:58
je denkt, dit kruipt wel, je bent de boel wel een beetje aan het oppoken.

⏸️  ▶️  29:04
Ja, maar dat heeft hij nu uitgelegd, want hij ging met Charly aanpappen, want dat ze

⏸️  ▶️  29:09
Italiaans sprak, want dat was goed voor z'n business en hij zat net in een Italiaans

⏸️  ▶️  29:12
restaurant dus blijkbaar is dat zijn restaurant of zo, maar nu dus van Eileen en hem samen,

⏸️  ▶️  29:17
want ze zijn business partners.

⏸️  ▶️  29:18
Ik vul dit allemaal in, maar hij zei in ieder geval, ja Charly was leuk, want die sprak

⏸️  ▶️  29:23
als enige Italiaans en die konden pepperoni goed bestellen, ja dat was goed voor mijn toekomstplannen.

⏸️  ▶️  29:29
Maar Nelleke, Efrain zei het wel heel eerlijk Nelleke, hij zei absoluut Nelleke dat hij

⏸️  ▶️  29:35
wel echt eerlijk was tegen Eileen, zei die Nelleke.

⏸️  ▶️  29:38
Ik vond het zo irritant.

⏸️  ▶️  29:40
Oh, ik zat ook echt met zaligheid met bebeelden.

⏸️  ▶️  29:42
Maar ik denk dat we altijd, als mensen heel de tijd mijn naam zeggen, dat ik denk, ja ik

⏸️  ▶️  29:45
weet hoe ik heet, dank je wel, echt.

⏸️  ▶️  29:47
Maar het is ook zo'n maniertje, het is een rhetorisch trucje om het overweg te hebben

⏸️  ▶️  29:53
in een gesprek, dat merkt je gewoon heel duidelijk in dit geval en dat werkte bij haar echt voor

⏸️  ▶️  30:00
geen meter.

⏸️  ▶️  30:01
Nee, dat vond ik wel lekker dat zij daar echt een beetje ongenaakbaar zat, want hij haalde

⏸️  ▶️  30:06
de hele trucendoos tevoorschijn en ik vond het ook weer erg opvallend dat deze man het

⏸️  ▶️  30:12
ook weer allemaal om hem liet draaien, dus bij de vraag gaan jullie samen weg, zei hij

⏸️  ▶️  30:16
gewoon ja, terwijl zij net al nee had gezegd, dacht ik, nee dat is niet het idee van samen,

⏸️  ▶️  30:20
het is niet dat jij dan nu ja zegt dat het dan wel gebeurt.

⏸️  ▶️  30:24
Ik vond het juist dat zij, volgens mij wist zij helemaal niet hoe ze met die situatie

⏸️  ▶️  30:31
om moest gaan, het kwam maar op mij over alsof ze dacht, ik kom hier gewoon vandaan, ik heb

⏸️  ▶️  30:37
het uitgemaakt, dat blijft zo, ik hou nog van hem, maar dat is dan even kut, maar we

⏸️  ▶️  30:44
moeten hier even doorheen, en toen kwam hij met allemaal verklaringen over de dingen die

⏸️  ▶️  30:51
zij had gezien, die aan zich niet eens zo heel raar waren natuurlijk, de dingen die

⏸️  ▶️  30:58
er gebeurd zijn, zijn ook helemaal niet zo heel raar eigenlijk, hij heeft zich niet heel

⏸️  ▶️  31:01
raar gedragen, sterker nog, een van de weinige vakjes op onze bingo kaart, Efraïm gaat

⏸️  ▶️  31:06
te ver, is nog aangekruist, en dat wil ik wel wat zeggen, want wij zijn niet zo heel

⏸️  ▶️  31:11
erg strek, dus ja, op het moment dat je dus daar volledig zo, ik moet hier even doorheen,

⏸️  ▶️  31:18
maar het is uit, het is kut en zo, maar ik hou nog wel van hem, hij heeft me zo pijn gedaan,

⏸️  ▶️  31:23
en dan komt hij daar, en dan sowieso, je ziet elkaar weer, ook daar staat maar tien

⏸️  ▶️  31:27
dagen tussen, je ziet elkaar weer, en dan komt hij met een redelijk verhaal, ja, volgens

⏸️  ▶️  31:33
mij heeft zij voor de strategie, bij haar zijn de rolluiken dichtgegaan, heeft ze voor de

⏸️  ▶️  31:37
strategie gekozen om het op dat moment niet te verwerken, maar gewoon bij de standpunten

⏸️  ▶️  31:42
blijven, en dan denk ik, ik denk hier laten we er een keer over na, en daardoor werd het

⏸️  ▶️  31:45
een heel vreemd soorten gesprek.

⏸️  ▶️  31:48
Ja, maar ik vond dat ergens wel gezond, want ik zou me ook niet in die vijf minuten dan

⏸️  ▶️  31:53
om laten lullen door hem, ik zou ook denken, ja ik moet hier even over nadenken, ik moet

⏸️  ▶️  31:57
dit verwerken, ik moet langer met je praten, ik moet even rustig worden, ik moet weg bij

⏸️  ▶️  32:02
die camera's, laten we dit even op een rustig moment doen, en ik snap wel dat je dan een

⏸️  ▶️  32:08
beetje dichtklapt en dan denkt, ja ik weet het niet, en wat zij wel deed, en uiteindelijk

⏸️  ▶️  32:13
is blijkbaar de relatie dus weer goed gekomen, maar wat zij wel de hele tijd zei, van ik

⏸️  ▶️  32:17
moet het voor mezelf doen, want ik word niet gelukkig van deze man, want hij maakt me

⏸️  ▶️  32:22
de hele tijd onzeker, en hij is een player, of hij kan me in ieder geval niet het vertrouwen

⏸️  ▶️  32:28
geven dat hij het niet is, dus ik moet voor mezelf kiezen, en dat vond ik niet eens zo

⏸️  ▶️  32:31
hele gekke gedachte, dat je je beschermd, dan trek je effe je muren op, maar dat je je beschermd

⏸️  ▶️  32:37
tegen, ik weet dat hij me om zou kunnen lullen, want daar deed hij wel alles aan om haar te

⏸️  ▶️  32:42
overtuigen. Ja hij was wel vol op dat orgel ja. Ja we kregen nog een audio appje hierover

⏸️  ▶️  32:46
ook van Lotte die wel wat harder is voor Aileen. Holy shit, ik heb net het campje met Aileen

⏸️  ▶️  32:53
en Efraine gezien, en, werkelijk waar, ik wist het gewoon al hoe, door hoe Aileen natuurlijk

⏸️  ▶️  33:02
eerder al op haar foto lijstje, tablet, whatever, reageerde, ja dat ze een beetje psycho was,

⏸️  ▶️  33:09
maar dat kwam er nog wel even extra uit bij het kampvuur zeg, holy shit, gewoon zo hard

⏸️  ▶️  33:16
tegen hem gewoon, van tevoren zeggen ja ik ben heel benieuwd wat hij tegen me te zeggen

⏸️  ▶️  33:20
heeft, en vervolgens echt gewoon nul luisteren, alles meteen afwijzen, van alles wat hij ook

⏸️  ▶️  33:26
maar zegt meteen zeggen ja dat zal wel ja, ja nee dat zal wel ja, ja tuurlijk joh, want

⏸️  ▶️  33:32
je zei dit en dit en dit, en als hij dan terug zegt ja, maar weet je het was meer op business

⏸️  ▶️  33:36
vlak weet je, ik wilde gewoon, ik vond haar ook tof als model en ik wilde haar gewoon

⏸️  ▶️  33:41
nog verder spreken, maar verder niet romantisch, dat zij meteen gewoon niet meer luistert,

⏸️  ▶️  33:45
jezus mina, ja zij is niet zo lief tegen Aileen inderdaad, nee maar ik trek Efra in gewoon

⏸️  ▶️  33:52
niet, dus ik ben dan automatisch team Aileen, omdat als ik hem hoor praten word ik helemaal

⏸️  ▶️  33:56
gek, hij heeft inderdaad allemaal van die rhetorische trucjes, hij heeft ook heel veel zin in beginnen

⏸️  ▶️  34:03
met ik, het is allemaal ik ik ik, dus ook ik kan niet zonder Aileen en helemaal niet,

⏸️  ▶️  34:10
ik wil Aileen niet kwijt, het is natuurlijk allemaal zijn verdriet en hij heeft daar niet

⏸️  ▶️  34:16
echt heel erg over wat zij heeft gedaan, of zij nog een connectie had met anderen,

⏸️  ▶️  34:21
welke lessen zij daar heeft geleerd, het gaat allemaal over hem, daar ben ik heel allergisch

⏸️  ▶️  34:24
voor, dus ik denk altijd meteen, ja wat ik vooral een pijnlijk moment vond was dat en

⏸️  ▶️  34:31
daar toen dacht ik wel ja je bent nu, en dan heb ik het over Aileen, je bent nou wel echt

⏸️  ▶️  34:35
een beetje, ja kinderachtig is dat het woord, maar dat was het moment waarop Efraín vertelde

⏸️  ▶️  34:45
dat hij ook jaloers was geweest, toen reageerde Aileen met iets van oh oh ja, dat is absoluut

⏸️  ▶️  34:53
onmoos, oh toe maar meneer heeft weet je zoiets, ja dan ga je dat heel in je tand zitten doen,

⏸️  ▶️  34:58
nou is er gewoon geen uitwisseling meer tussen daadwerkelijk twee mensen die met elkaar

⏸️  ▶️  35:04
aan het praten zijn, nou is het alleen maar de een die doet heel erg zijn best om de ander

⏸️  ▶️  35:08
te benaderen, de ander is volkomen dicht en op slot en er is, nouja er was geen uitwisseling

⏸️  ▶️  35:15
meer en dat het gesprek niet een heel klein beetje beter liep, dat lijkt, voor mijn gevoel

⏸️  ▶️  35:19
ligt dat meer aan het op slot zitten van Aileen dan Efraín en zijn rhetorische trucjes die

⏸️  ▶️  35:25
overigens gewoon knijterig irritant zijn, laten we dat ook opstellen, maar het is jammer

⏸️  ▶️  35:30
dat we niet meer hebben, meer uit het gesprek hebben weten te halen en des te erger en vervelender

⏸️  ▶️  35:36
is het eigenlijk dat Aileen ook niet meer bij de in de hoe is het met deel zat, ja nee

⏸️  ▶️  35:43
ik had heel graag van haar daar nog gehoord van hoe is het dan goed gekomen en hoe heb

⏸️  ▶️  35:48
je dit beleefd, nou waarschijnlijk vond ze het dus allemaal vetkut en wilde ze het nooit

⏸️  ▶️  35:51
meer over hebben, ja maar nu krijg ik ook een raar omdat ik dus ook zo nagevoel heb

⏸️  ▶️  35:56
de hele tijd bij Efraín, denk ik nu ook, ja hij zit daar nu te verkondigen dat alles

⏸️  ▶️  36:01
koekenij is en zij de moeder van zijn kinderen wordt en ik denk alleen maar maar waar is

⏸️  ▶️  36:06
die vrouw en waarom heeft die geen stem zeg maar, dus dat voelt voor mij niet heel lekker,

⏸️  ▶️  36:11
wat vonden jullie van dat rare emotionele moment van hem daar bij dat kampvuur, dat

⏸️  ▶️  36:16
hij het in de derde persoon over had terwijl er echt, nou ja, letterlijk 15 centimeter

⏸️  ▶️  36:20
vanaf af zat ongeveer, ja past er weer perfect in het temptation island kandidaatje spelen

⏸️  ▶️  36:26
Arjan en ik zeiden hier op de bank ook tegen elkaar het hele voornemen om een huwelijksaanzoek

⏸️  ▶️  36:29
te gaan doen was ook gewoon het laatste vinkje op zeg maar de casting lijst van wat is een

⏸️  ▶️  36:35
temptation island kandidaat ja, ja het is allemaal aangetikt, ja precies en dan leuker

⏸️  ▶️  36:40
zou dan zijn dat het dan aan het einde dus daar gaan we straks natuurlijk nog over hebben

⏸️  ▶️  36:44
dat hij dan alsnog vreemd gaat en dan dus die bruiloft niet door gaat, dat is natuurlijk

⏸️  ▶️  36:48
dan de klassieker, dan is het helemaal rond ja dat krijgen we nog in een extra aflevering

⏸️  ▶️  36:55
dat ze gewoon nog een breaking temptation island op videoland moeten zetten omdat het

⏸️  ▶️  36:59
toch minst gaat, ja dat was vorig jaar toch met Denise en Marco, dat was een huwelijksaanzoek

⏸️  ▶️  37:05
ja gezegd en toen, ja nu hebben we dat natuurlijk ook min of meer gezien bij zij die we eigenlijk

⏸️  ▶️  37:10
hadden willen vergeten maar onze Coen en Deborah heette ze, ja Deborah het was een Nederlandse

⏸️  ▶️  37:19
oh ja Deborah was van Deborah Leymans, hadden jullie verwacht dat we ze nog zouden zien

⏸️  ▶️  37:25
want voor mij kwam dat wel een beetje als een verrassing moet ik eerlijk zeggen, ik had

⏸️  ▶️  37:29
het van tevoren wel verwacht maar ik was op dat moment zo uit het veld geslagen dat Aileen

⏸️  ▶️  37:33
miste in het hele stuk dat ik dacht he die ziet er raar uit, oh nee wacht dat is Coen

⏸️  ▶️  37:39
dat ik het niet helemaal begreep, nou ik dacht ook toen we overschakelden naar het gebeuren

⏸️  ▶️  37:43
tussen Coen en hoe moet ik het nou zeggen Deborah, Deborah dat ze de spanning wilde opbouwen

⏸️  ▶️  37:52
en dat we Aileen nog zouden dat we heel eventjes snel tussendoor voor Coen en Deborah afwerken

⏸️  ▶️  37:59
in de meest figuurlijke zin van het woord want hij werkt hele andere mensen af hebben

⏸️  ▶️  38:03
we geleerd en dat we daarna terugkomen bij Aileen maar inderdaad daarna was het ook klaar

⏸️  ▶️  38:10
gewoon niks meer dus inderdaad het was een rare overgang, maar ja er zat daar drama dus

⏸️  ▶️  38:15
ik snap wel dat ze het er nog ingestopt hebben, ja want zij gingen to infinity and beyond

⏸️  ▶️  38:19
ze wisten niet eens wat dat betekende trouwens ze gingen die liefdes tatoeage hier laten

⏸️  ▶️  38:24
zetten, oh maar dat is toch gênant dat je daar nog zit en dat je dan aan je tatoeëerder

⏸️  ▶️  38:29
moet vragen wat betekent het eigenlijk terwijl je zelf met het ontwerp bent gekomen toch

⏸️  ▶️  38:32
toch om te janken zo slecht, het is toch heerlijk, waarom had die tatoeëerder geen shirt aan

⏸️  ▶️  38:39
trouwens dat vond ik ook heel bizar, dan kon hij zijn tattoo showen denk ik ofzo, hij heeft

⏸️  ▶️  38:44
zijn wandelende reclamebord van zijn eigen werk alleen heeft daar waarschijnlijk iemand

⏸️  ▶️  38:47
anders dat gedaan dus is het gelul, ja maar goed dat doet er ook helemaal niet toe, je

⏸️  ▶️  38:52
moet ook altijd bij de tatoeëerder vragen wie de tatoeëerder is van de tatoeëerder

⏸️  ▶️  38:56
want dan weet je dat je een goeie hebt, je gaat niet je eigen rug tatoeëren dus als

⏸️  ▶️  39:03
je die vet vindt dan moet je vragen wie heeft dat gedaan dan ga je naar die persoon, als

⏸️  ▶️  39:07
die persoon helemaal vol zit met mislukte portretten ja dat is geen probleem want die heeft hij

⏸️  ▶️  39:11
die zelf gezet, ik heb hier echt nog nooit over nagedacht weet je dat, ja je hebt vast

⏸️  ▶️  39:16
ook geen tattoo, ik ook niet trouwens, ik ook niet, laten wij het dan vooral met zijn

⏸️  ▶️  39:22
drie over tatoeages gaan hebben, drie onbeschreven blaadjes, ja er waren veeltjes er nog tegenwoordig

⏸️  ▶️  39:28
wow, temptation, ik vond wel echt in de montage echt zo goed gedaan ze hadden die ze bouwden

⏸️  ▶️  39:36
helemaal op naar die tatoeages ze waren gelukkig er werd nog een kusje gegeven volgende shot

⏸️  ▶️  39:42
twee weken later, ja twee fucking weken later, zolang als temptation island duurt hoe ironisch

⏸️  ▶️  39:50
is dat, dat we uiteindelijk alsnog in twee weken tijd uit elkaar zijn gegaan dat is toch

⏸️  ▶️  39:54
een soort van schitter, nou ja nou ja grappig op z'n minst, maar waarom ga je als Koen zijnde

⏸️  ▶️  40:01
die tattoo zetten terwijl je ondertussen ja misschien wil je wel gewoon bij haar blijven

⏸️  ▶️  40:05
maar wil je gewoon schatjes on the site vind je dat gewoon leuk, ja maar is dat vreemdgaan

⏸️  ▶️  40:09
dan is het wel goed als je daar van tevoren even over overlegt of van hey vind jij dat

⏸️  ▶️  40:13
ook leuk, is dat vreemdgaan van Koen gebeurd in de periode na de tatoeage of tatoeage,

⏸️  ▶️  40:19
of is dat wist hij op een moment dat hij die tatoeage liet zetten dat hij vreemd was gegaan

⏸️  ▶️  40:25
en dat dat mogelijk uit zou komen maar heeft hij toch die tatoeage laten zetten, ja ik

⏸️  ▶️  40:30
heb het antwoord niet maar dat is wel een goede vraag, irritant Martin alsmaar vragen

⏸️  ▶️  40:34
stellen nooit antwoorden geven, kijk Bert die stelt de vragen en die beantwoordt ze tenminste

⏸️  ▶️  40:40
ook, god heel even terug daarnaartoe ja die zat zichzelf weer ontzettend te interviewen

⏸️  ▶️  40:45
zowel bij het kanvuur als in de terugblikvideo inderdaad, ben benieuwd of hij dat in de

⏸️  ▶️  40:48
podcast ook gaat doen jongens, ja dan hoef wij niks te vragen dat scheelt, nee dat scheelt

⏸️  ▶️  40:52
alweer we zetten gewoon de microfoon aan en dan let's go, ja terug naar Koen en de Mora,

⏸️  ▶️  40:59
ja ik ga even naar Koen, Kees Koen dat die filmpjes zegmaar en die dame al on the side

⏸️  ▶️  41:09
had maar die man heeft gewoon zegmaar les 1 in vreemdgaan als bn'er gewoon echt cbn'er

⏸️  ▶️  41:19
zegmaar van het c garnituur maar desnol niettemin op instagram er zijn mensen die echt

⏸️  ▶️  41:24
hele instagram pagina's onderhouden alleen maar aan sleeze en dirt over dit soort reality

⏸️  ▶️  41:29
sterren dus je bent voor een bepaalde onderdeel van deze media wereld laten we het zo zeggen

⏸️  ▶️  41:36
ben je hot topic, ben je zegmaar Gert-Jan Segers en de formatieplannen, verkeerde doelgroep

⏸️  ▶️  41:44
Nelk, sorry jongens, nee maar ja god je hebt zegmaar je hebt RTL Boulevard voor de B-sterren

⏸️  ▶️  41:52
en dit is zegmaar RTL, nog een niefoutje later, voor het c garnituur en als je als

⏸️  ▶️  42:00
c garnituur denkt het naast jouw partner nog met iemand anders aan te kunnen leggen, geen

⏸️  ▶️  42:09
filmpjes, kind galore, daarna doodsteek, dat is overdreven wellicht maar zorgen dat dat

⏸️  ▶️  42:15
er, ja dus ja maar het is ook zo pijnlijk dat je, ik heb het namelijk zelf ook ooit

⏸️  ▶️  42:21
meegemaakt maar dat je dus door andere te horen krijgt met bewijs kijk je gast gaat vreemd

⏸️  ▶️  42:29
en dat het dan ook nog is en dat was trouwens in mijn geval niet maar dat het niet de dame

⏸️  ▶️  42:34
in kwestie was maar vrienden die dat dan moesten vertellen zegmaar, dit gaat niet over mijn

⏸️  ▶️  42:39
relatie maar even voor de duidelijkheid, ik wil dit verhaal zo meteen in de extra lange

⏸️  ▶️  42:43
podcast Nelk, oh god dan was ik ook bang voor toen ik hierover begon maar dat komt goed

⏸️  ▶️  42:46
nee maar dat je dus niet gewoon hoe kom je daar achter, dat is natuurlijk altijd pijnlijk

⏸️  ▶️  42:52
maar dat je dan denkt het is een grap ze proberen me er in te luizen en dan krijg je foto's

⏸️  ▶️  42:56
opgestuurd en een filmpje en dit gebeurt ook nog eens een keer op Instagram voor de hele

⏸️  ▶️  43:02
goeie gemeente aan Temptation Island kijkers die ook, ja word je gewoon getagged in een

⏸️  ▶️  43:06
bericht en wij kunnen allemaal meelezen, ja het is echt het is eigenlijk de vernieuwde

⏸️  ▶️  43:11
versie van je vreemdgangerij op de voorpagina van de story vinden eigenlijk, ja toch dat

⏸️  ▶️  43:16
was ik kan me voorstellen dat toen ik nog jong en knap was dat dat het ergste was wat

⏸️  ▶️  43:21
je kon overkomen dat je door de supermarkt loopt dat je vervolgens je kop van je partner

⏸️  ▶️  43:25
op de voorpagina van de privé ziet staan met gaat vreemd met deze blonde dame betrapt

⏸️  ▶️  43:32
exclusieve foto's weet ik van wat denk je dan gewoon ga bladeren en denk kut het is

⏸️  ▶️  43:36
inderdaad mijn vriend en dan nu met een tag, ja zij heeft heel klassiek de kleren uit

⏸️  ▶️  43:41
het raam geflikkerd ik vind dat toch wel, dat beeld is goed he, als ik ooit een vriend

⏸️  ▶️  43:46
zou hebben die vreemd gaat dan is dat toch wel een droomwens om dat te doen, een soort

⏸️  ▶️  43:51
live goal, ja dat is toch wel een bucket list item om iemand zijn kleren uit het raam

⏸️  ▶️  43:57
te flikkeren dat lijkt me echt zo opluchten als hij jou iets geflikkeerd heeft, ja gewoon

⏸️  ▶️  44:05
al je agressie erin en ook gewoon inclusief kleren hangers weet je wel je trekt het gewoon

⏸️  ▶️  44:09
zo uit de kasten en je flikkert het gewoon op straat, ja heerlijk, het lijkt me fantastisch

⏸️  ▶️  44:13
de hotline ging deze week trouwens echt helemaal uit z'n dak gisteren en vandaag na aanleiding

⏸️  ▶️  44:21
van deze...

⏸️  ▶️  44:22
Ja daarom was je natuurlijk ook een beetje moe en moest je uitslapen en versiep je vervolgens

⏸️  ▶️  44:25
heb ik nooit iets over gehoord, ik heb toch diep in de nacht zitten hotlining met iedereen

⏸️  ▶️  44:30
we kregen ook van Joël nog een berichtje op de hotline

⏸️  ▶️  44:36
hoi Joël hier ik heb net jullie laatste aflevering geluisterd en het was weer smullen, hoi Nelleke

⏸️  ▶️  44:45
trouwens als ze daar zit want ik heb ook gehoord dat zij er weer bij is, gezellig, ander dingetje

⏸️  ▶️  44:52
kijk jullie viewing party op videoland niet want daar heeft Jimmy gezeten en die heeft

⏸️  ▶️  44:58
gezegd dat hij seks heeft gehad bij Donna dus de hele speculatie of ze wel geen rubbertje

⏸️  ▶️  45:04
hadden dat kunnen we uit de draam gooien want hij heeft letterlijk gezegd dat het seks was

⏸️  ▶️  45:11
zonder moeilijke woorden of het uit hand gelopen is is gewoon seks en de laatste keer was Nico

⏸️  ▶️  45:18
er ook en Nico heeft zelfs een keer verteld dat Donna een keer onverwachts langs kwam

⏸️  ▶️  45:26
om haar kleren te halen van het appartement want Nico woonde nog in het appartement en

⏸️  ▶️  45:31
Donna ging al haar spullen halen en volgens mij heeft Donna de rondjes weet ik niet zeker

⏸️  ▶️  45:36
en toen zij dus onaangekondigd daar kwam in het appartement was Laura daar thuis met Nico

⏸️  ▶️  45:45
en toen hebben ze een soort van nog gevochten, heb ik gevochten, geschreeuwd en zo maar what

⏸️  ▶️  45:50
the fuck je zal maar inderdaad Donna zijn en je komt langs het huis om je spullen te halen

⏸️  ▶️  45:56
en daar zit Laura en ja nou oké dus dat dat wilde ik even delen want ik had het idee alsof

⏸️  ▶️  46:03
jullie dat nog niet wisten nou dan weten jullie het nu en Nico vertelt ook dus de eerste

⏸️  ▶️  46:11
werkdag dat hij er moest werken na dat die aflevering was uitgezonden dat hij publiekelijk

⏸️  ▶️  46:20
had gezegd dat hij vreemd was gegaan en zo toen moest hij ergens omkleden zei hij en

⏸️  ▶️  46:26
daar heeft hij nog een half uur langer gezeten dan normaal omdat hij niet zo goed wist een

⏸️  ▶️  46:31
houding te geven tegenover zijn schoonouders en toen kwam hij daar omgekleed en al en toen

⏸️  ▶️  46:38
deden ze alsof er niks aan de hand was en toen dacht ik maar jullie hebben het gehad over

⏸️  ▶️  46:42
dat hij vlees rondrijdt en hij zegt dat hij in een kleedkamer moest omkleden hebben ze

⏸️  ▶️  46:49
een speciaal chauffeurs uniform outfitje in belgië of ik ik was heel even de weg kwijt

⏸️  ▶️  46:59
maar dat dus nou joelle wauw wat leuk dat je ons een bericht gestuurd en wat heerlijk lang

⏸️  ▶️  47:06
ook allereerst ja natuurlijk hebben chauffeurs van vleesbedrijven in belgië een uniform want

⏸️  ▶️  47:12
die mensen hebben voor alles een uniform zelfs de mensen die een uniform maken hebben een uniform

⏸️  ▶️  47:17
heb je wel eens een conducteur gezien in belgië dat is ouderwets ja dat ziet er echt uit 1850

⏸️  ▶️  47:23
nee ik kan me voorstellen dat die op een jongen een soort misschien een soort wittig park met

⏸️  ▶️  47:28
een logootje of zo heb je volgens mij werkschoenen nodig want het is allemaal gereguleerd dat je dus

⏸️  ▶️  47:34
als je dan met dingen gaat sjouwen en zo dan heb je dan moet je dan aan en ja dus ik denk dat

⏸️  ▶️  47:40
iets rondloopt met met een logootje van het bedrijf waar we hetzelfde logootje waarschijnlijk

⏸️  ▶️  47:46
als op het busje maar is herkend dan begon over of wij dingen allemaal niet kijken dat

⏸️  ▶️  47:57
klopt wij kijken dat soort dingen niet we proberen zoveel mogelijk te vermijden ja precies het is een

⏸️  ▶️  48:03
we het ja het is een beker een tijd dingetje en het is ja soms door dat soort want staltige

⏸️  ▶️  48:10
formatjes heen te moeten ik weet niet ik trek het slecht maar soms worden er dus interessante

⏸️  ▶️  48:14
dingen verteld bijvoorbeeld dus over lauren en donna die gaan zitten bekvechten ik dacht

⏸️  ▶️  48:21
eigenlijk dat ze zou zeggen en toen kwam donna daar en toen was lauren er ook en toen hebben ze

⏸️  ▶️  48:27
een trio gehad dacht ik dat het naartoe ging maar dat in jouw hoofd had ik helemaal niet dat ik

⏸️  ▶️  48:31
dacht dat het daar naartoe ging nee en wel maar wel leuk om te weten jimmy en donna dus gewoon

⏸️  ▶️  48:37
lekker hebben liggen rampen tam en dat was dingetje 3 wat er in zat inderdaad ze hebben er liggen

⏸️  ▶️  48:41
badsen nou met of zonder rubbertje laten we daar even daar we hoeven niet alles te weten natuurlijk

⏸️  ▶️  48:46
jawel oh nou mocht je was je aanwezig ben of ken jij donna ben of ken jij het rubbertje van maar

⏸️  ▶️  49:00
dat dus ja we kijken inderdaad is niet al dat soort ja wat is het na praat ik had er nog nooit van

⏸️  ▶️  49:08
gehoord maar als je er eenmaal aan begint dan kun je ook bezig blijven want er zijn je hebt

⏸️  ▶️  49:12
natuurlijk het rtl boulevard format maar er zijn ook allerlei youtube formats waar dan waar ze nou

⏸️  ▶️  49:16
weer zitten hoe mag maak daar maar jij bent onder jullie zijn onderdeel daarvan he van dit hele

⏸️  ▶️  49:22
mediallandschap over het na praten van dat is al een dikketje ja ik dacht alleen maar wat zijn

⏸️  ▶️  49:31
die mensen daar toch terug mee ik zit namelijk precies in hetzelfde schuitje hoor wij kijken geen

⏸️  ▶️  49:39
mol tolk bijvoorbeeld maar maken we dus wel een twee uur durende na praat podcast over wie is de mol

⏸️  ▶️  49:43
en dan horen we dus ook maar hebben jullie niet een mol tolk gezien nee weigeren we te

⏸️  ▶️  49:47
kijken dat is het laagste van het laagste dat kan echt niet maar het is wel goed om te weten dat

⏸️  ▶️  49:54
ook jullie met de trust nobody podcast dus ondanks dat je de podcast maakt over wie is de mol dat

⏸️  ▶️  50:00
je niet alle site dishes zeg maar ook nog gaat zitten kijken nou ja voor namelijk mol tolk niet

⏸️  ▶️  50:06
je hebt ook nog moller streken dat is dan een soort kinderprogramma over wie is de mol met

⏸️  ▶️  50:10
zoontje van natan lut natan rutjes lavesi rutjes heet hij volgens mij dat is ook la vasquerie en

⏸️  ▶️  50:18
dit dit seizoen komende seizoen komen er zelfs nog een webserie van splinters jabot direct na

⏸️  ▶️  50:25
elke aflevering online en wat gaan die doen ja dan gaat hij de afvaller in interviewen en dat is

⏸️  ▶️  50:30
dan in plaats van de officiële wie is de mol podcast want die ja dit maakt allemaal wie is de

⏸️  ▶️  50:35
mol reclame maar die gaat dan weer vanaf nu voordat wie is de mol op tv is tien of elf of twaalf

⏸️  ▶️  50:40
afleveringen uitbrengen dus ze hebben het nog verder uitbouwd hoe ver kan je een format uitmelken ja

⏸️  ▶️  50:47
precies nou ja hier had je toch ook weer een soort van naapraat dingetje van temptation maar dat

⏸️  ▶️  50:51
op video land maar de week erin niet zeker was dat niet dit of was dat dat etiel boulevard

⏸️  ▶️  50:57
formatje ja je hebt etiel boulevard heeft wel van ik de naam even kwijt ben maar die is met therapy

⏸️  ▶️  51:03
toch love therapy inderdaad en dit was viewing party en dat is op video land dus ik denk dat

⏸️  ▶️  51:10
dat dit was oh dat was dit oké nou super in de hand er is genoeg en wij zijn dus kennelijk onderdeel

⏸️  ▶️  51:18
van dit medialand schap nou goed om te weten ik heb nog een laatste appje van kevin die ja ook

⏸️  ▶️  51:26
een soort van vraag aan ons stelt wat wij vinden van de interviews van robot victor en monica want

⏸️  ▶️  51:34
de ene keer mengen ze zich wel in het gesprek en de andere keer zitten ze er op afstand een beetje

⏸️  ▶️  51:39
bij deze keer zagen we ook victor die zich daadwerkelijk mengde en ook echt ingreep en

⏸️  ▶️  51:44
een delving beschuldigde van liegen wat vinden jullie hoe doen zij het nou arian en ik viel ons

⏸️  ▶️  51:52
beide op toen we wat terugblik stukjes te zien kregen van victor aan het begin van het seizoen

⏸️  ▶️  51:58
dat hij toen veel losser en leuker was en robot victor is ook pas halverwege bij jullie in de

⏸️  ▶️  52:03
podcast is ook pas sterker nog hij zei na de eerste aflevering in een voice berichtje weet ik

⏸️  ▶️  52:09
nog wat is die victor leuk om te kijken wat een lekker hapje ja ik vond dat een zeer aangename

⏸️  ▶️  52:14
dat was voornamelijk uiterlijk gebruik maar ik die lach die we nu weer hebben gezien waar ik

⏸️  ▶️  52:20
van smold die hebben we afleveringen lang niet gezien een beetje dat ondeugende grensje wat

⏸️  ▶️  52:25
die op een gegeven moment had toen die delfine terecht wees ja ik ben voor de mark walberg

⏸️  ▶️  52:30
approach wat ze in amerika doen gewoon vol op folder op geef je mening porre haal die mensen

⏸️  ▶️  52:37
een beetje uit de kast zeg dit is ongezond gedragen heb je dat zelf ook door gewoon dat ik wil ik

⏸️  ▶️  52:43
wil dat wel zien ja ik vind niet dat je zo op de oppervlakte hoeft te houden maar dat is mijn

⏸️  ▶️  52:48
persoonlijke voorkeur het niet dat het dat dat het goed of slecht is nou ja ze deden dus inderdaad

⏸️  ▶️  52:53
van beide wel een beetje het was ook wel verschillende aanpak bij verschillende mensen

⏸️  ▶️  52:57
sommige altijd helemaal geen zin om überhaupt nog een gesprek aan te gaan dat ging niks niks

⏸️  ▶️  53:02
meer niks meer komen natuurlijk in dit geval was ik wel blij dat dat we inderdaad de menselijke

⏸️  ▶️  53:07
kant van victor ook zagen en dat die aanpersoon lach kon inhouden hij zat echt zo van ja doe wat je

⏸️  ▶️  53:13
wilt delfine dat zou mij een zorgen wezen maar je zit er nu gewoon over te liegen waarom doe je

⏸️  ▶️  53:17
dat weet je wel ik heb het idee dat hij ergens een keer dat hij aan het begin blij gemoet blij

⏸️  ▶️  53:25
zeg maar met blij gemoet aan het programma begon dat hij ergens halverwege dacht waar de fuck ben

⏸️  ▶️  53:32
ik terecht gekomen echt wat gebeurt hier eigenlijk waarom leen ik mezelf hiervoor dat die een klein

⏸️  ▶️  53:37
beetje schaam te voelden misschien in wat die wat wat temptation hadden eigenlijk is en doet en dat

⏸️  ▶️  53:43
hij bij het laatste kampvuur bij dit koppel ook omdat hij bert natuurlijk heeft meegemaakt bij

⏸️  ▶️  53:51
het gedrag van delfine zoiets een soort van dat zijn rechtvaardigheidsgevoel werd dat daarop

⏸️  ▶️  53:56
werd gedrukt zo een ho-ho wacht even maar dit klopt ja nou gaan we heel eventjes man en paard

⏸️  ▶️  54:03
noemen en hier kom je niet hoek hier kom je niet meer weg en wat ik ook wel fascinerend zeg maar

⏸️  ▶️  54:11
heel eventjes erbij nadenken hoe monica daar heeft gezeten want die heeft natuurlijk heel veel ook

⏸️  ▶️  54:18
met delfine te stellen gehad dat hele verhaal over die positie w en allemaal dat soort dingen ik

⏸️  ▶️  54:24
vraag me ook af in hoeverre zij op de hoogte is geweest van wat er allemaal in totaliteit speelt

⏸️  ▶️  54:29
weet de monica en victor van elkaar wat er in wat bert dan weer had gezegd aan de andere kant

⏸️  ▶️  54:36
hoe zit dat en ook de wetenschap dat delfine dus uiteindelijk toch nog de piercing langs enig

⏸️  ▶️  54:46
lichaamsdeel van jopen heeft gehaald wat dat heeft wat zeg maar hoe wat is er bij haar in het hoofd

⏸️  ▶️  54:53
gebeurt ik had wel het idee dat je bij monica merkt en dat vorige seizoen ook al met wie van

⏸️  ▶️  55:00
de stellen de dames ze dan een meer een klik heeft dan met de rest dus ja ze had wel iets ze had het

⏸️  ▶️  55:07
wel te doen met delfine en ze nam het wel vaak voor haar op en en wat delfine er ook mee gemaakt

⏸️  ▶️  55:13
is ook niet makkelijk natuurlijk en dat merkt je bijvoorbeeld ook bij bij donna wel een beetje maar

⏸️  ▶️  55:18
bijvoorbeeld met met eilin die zat gewoon ook veel meer op slot daar was volgens mij niet echt heel

⏸️  ▶️  55:22
veel chemie tussen was geen eerder aan te behalen nee en julia was gewoon zelf bleef altijd gewoon

⏸️  ▶️  55:28
rustig en objectief en redelijk bedeest en wist het allemaal goed onder woorden te brengen ze had ook

⏸️  ▶️  55:33
niet heel veel steun van monica nodig maar ik had dit zijn met de belgische dames wel wat meer

⏸️  ▶️  55:38
ja bijna vriendin moedelijk achtige grote zussen rol of zo iets had van komt wel goed en heftig voor

⏸️  ▶️  55:45
je en ja ja dat is denk ik dan toch gewoon haar persoonlijkheid en waar het mee klikt en waar het

⏸️  ▶️  55:52
minder mee klikt en zij maakte natuurlijk ook donna en delfine wel de meest heftige dingen mee

⏸️  ▶️  55:57
van die vier koppels vijf uiteindelijk natuurlijk oh ja ja dat daar was helemaal niks daar was helemaal

⏸️  ▶️  56:04
niks mee aan de hand maar dus als je met mensen de te doen moet hebben dan zouden het ook logische

⏸️  ▶️  56:13
wijs wel donna en delfine zijn geweest natuurlijk ja maar ook eilin zat daar ook regelmatig in

⏸️  ▶️  56:19
tranen en heeft het uitgemaakt en daar voelde ik een beetje bij haar dat ze dacht waar gaat het nou

⏸️  ▶️  56:25
om ja wat een drama queen net ook al een beetje zut hadden van je reageert misschien maar heel

⏸️  ▶️  56:30
heftig goed ja dus nee als antwoord op de vraag wat mij betreft gaan ze er gewoon lekker in en

⏸️  ▶️  56:38
en houden ze die mensen een spiegel voor en hopelijk heeft dat heeft dat zin maar dat is niet helemaal

⏸️  ▶️  56:44
zoals het in nederland gaat doorgaans de prestatoren meer achtergrond ja iets kleiner rolletje iets meer

⏸️  ▶️  56:51
op de achtergrond inderdaad ja nou volgend seizoen hebben we vector in ieder geval niet want de oproep

⏸️  ▶️  56:57
voor kandidaten is van de week nog een keer herhaald door videoland maar nog steeds niet door

⏸️  ▶️  57:02
de belgische zender play 5 dus waarschijnlijk komt er in het eerst volgende seizoen wel een

⏸️  ▶️  57:10
nederlands seizoen maar geen belgische presentator meer in beeld dus we zullen op zoek moeten gaan

⏸️  ▶️  57:14
naar een nieuwe nederlandstalige man die er zit dan nog niet een andere presentator in die

⏸️  ▶️  57:19
oproep of zit er überhaupt monica deed ooit die oproep toch ja dat is de het is nu ook de stem

⏸️  ▶️  57:25
van monica en beelden van hoe fantastisch natuurlijk temptation island wat voor succes

⏸️  ▶️  57:30
het is voor je relatie maar er is geen man je kunt natuurlijk ook zeggen we gaan helemaal op het

⏸️  ▶️  57:37
Amerikaanse seizoen dus we gaan het alleen door een presentator laten presenteren die beide kampen

⏸️  ▶️  57:43
doet maar ik denk dat dat voor monica te druk is die moet ook op het strand kunnen liggen je moet

⏸️  ▶️  57:48
ook gewoon op het strand kunnen liggen met de boek precies ik vraag me wel af ja dat is misschien

⏸️  ▶️  57:53
een beetje een seksistische gedachte maar ik vind het op zich wel werken met in amerika met mark

⏸️  ▶️  57:58
wolberg dat hij die mannen toespreekt en die vrouwen ook toespreekt maar ik zie monica nog

⏸️  ▶️  58:04
niet zo daar met die mannen zitten die mannen daar dan heel kwetsbaar gaan zitten huilen en

⏸️  ▶️  58:08
een hart uitstorten bij monica geuse ik weet niet krijg daar een beetje een rare ja er is er

⏸️  ▶️  58:15
gebeurt altijd iets als er een vrouw bij een groep mannen komt dan verandert er iets in hoe

⏸️  ▶️  58:22
die mannen zijn en hoe ze zich gedragen dus vrouwen bij een man ook andersom ook andersom ook dat

⏸️  ▶️  58:29
klopt dus ik weet ook niet waarom het dan waarom ik het dan in amerika heb ik hier nog nooit

⏸️  ▶️  58:32
over nagedacht en nu denk ik ineens ik probeer dit voor me te zien maar monica geuse is denk ik

⏸️  ▶️  58:37
ook kijken het fijne van mark wolberg is dat je daar iemand hebt zitten die een geschiedenis met

⏸️  ▶️  58:45
zich meedraagt monica geuse is hier gewoon bij ze maar is hier te jong voor ja precies ik zou

⏸️  ▶️  58:52
niet weten trouwens welke vrouw ja je zou bijna zeggen katharina goede leekens dat zie ik dan

⏸️  ▶️  58:59
meer vormen dan inderdaad zo iemand als monica maar goed bij goedele zie ik inderdaad wel voor

⏸️  ▶️  59:05
me ook dat die mannen zich zich kwetsbaar zouden opstellen zoals jij zegt ik denk dat zij dat dat

⏸️  ▶️  59:10
er wel uit krijgt ja en dat is vooral ook omdat ik denk dat goedele leekens zich niet zomaar met een

⏸️  ▶️  59:16
kluitje in het riet in laat dat allemaal al honderd keer gehoord je zou ook bijna denken hoe heet

⏸️  ▶️  59:21
die die die relatietherapeut ook alweer die in new york werkt ook een vlaamse dame erster perel

⏸️  ▶️  59:27
ja die die heeft ook een podcast serie over dat lijkt me fantastisch als zij zo ik weet niet

⏸️  ▶️  59:32
spreek zijn goed nederland is hij nou als zij dat nou zou doen dat zou natuurlijk echt fantastisch

⏸️  ▶️  59:38
zijn maar ik denk dat dat de duur is voor video land maar sowieso om om om dat is zij bij

⏸️  ▶️  59:44
te hebben ik kom alleen maar een kitje langs bij temptation eiland om om die kandidaten bespreek

⏸️  ▶️  59:49
of bij een podcast over temptation oh mijn god hebben we nog iets meer steuners nodig om maar

⏸️  ▶️  59:57
een keer intervuren denk ik dat trouwens het kan gewoon nog beetje een punt komt steeds het

⏸️  ▶️  01:00:01
kampvuur kun je mee luisteren ook met een paar interviews en dan kunnen we misschien

⏸️  ▶️  01:00:04
esperel een keer regelen martin ik weet nog steeds niet wie het is dus ik ga eerst wikipedia

⏸️  ▶️  01:00:10
en dan oh mijn god ze is fantastisch wat ook fantastisch is zijn onze dinsdag polls en helaas

⏸️  ▶️  01:00:18
hoe jammer is dat was afgelopen dinsdag de laatste maar wel een dubbel dikke aflevering want we hebben

⏸️  ▶️  01:00:26
niet drie niet vier maar vijf stellingen voor gelegd maar ik doe nou niet alsof dat een verrassing

⏸️  ▶️  01:00:32
voor je is want je hebt gewoon gestemd oh dat kan je allemaal zien shit goed geprobeerd dus

⏸️  ▶️  01:00:37
hebben vijf stellingen voor gelegd en dit waren ze met de bijbehorende uitkomsten en martin heeft

⏸️  ▶️  01:00:44
geen idee wat ik heb gevraagd dus we gaan toch weer gewoon het wekelijkse spelletje spelen ik

⏸️  ▶️  01:00:48
denk dat nico en donna weer samen komen is dat ja joh of nee joh nee joh denk jij dat of denk je

⏸️  ▶️  01:00:57
dat de mensen dat denken oh ja dat is altijd ingewikkeld ik denk ook dat de mensen dat denken nou dat

⏸️  ▶️  01:01:02
klopt 74 procent denkt nee joh maar toen zo net in dat audio appje dachten heel eventjes hij zit nog

⏸️  ▶️  01:01:10
in het appartement zij kwam spullen halen en toen was het nog een trio maar daarvoor dacht ik

⏸️  ▶️  01:01:19
misschien was het en toen hebben ze seks gehad en toen nu zoiets dat er zoiets zou komen maar helaas

⏸️  ▶️  01:01:26
het was echt niks van dat alles dus vooralsnog lijken de 74 procent van onze stemmers het bij

⏸️  ▶️  01:01:31
het juiste eind te hebben maar je weet me nooit en wat heb ik gestemd kan je dat zien jij zegt nee

⏸️  ▶️  01:01:37
joh oké ja dat dacht ik ja ja maar dat was een gok want het was een 74 procent kans dus het was

⏸️  ▶️  01:01:47
goed dat niels bij het laatste kampvuur wouter bij praten zeg maar over wat er allemaal in de in het

⏸️  ▶️  01:01:55
busje en zo en met de playlist is gebeurd is dat ja alles op tafel of nee hou je stil nee hou

⏸️  ▶️  01:02:03
je stil maar ook omdat ik ja we hebben het vorige week uitgebreid over gehad maar mijn twijfels heb

⏸️  ▶️  01:02:09
over hoe dat nou precies zit en hoe het waarheid gehalte van wat er gezegd werd zou ik maar zeggen

⏸️  ▶️  01:02:15
ja nou de mensen die op onze poll gestemd hebben daarvan zegt 77 procent hou je stil

⏸️  ▶️  01:02:23
ja dus nog meer mensen zeggen hou je stil nieuws dan dat het mogelijk is of onmogelijk is dat

⏸️  ▶️  01:02:29
donna en nikko bij elkaar komen dus dan nou dan weet je wel even tegen wat je net af moet zetten

⏸️  ▶️  01:02:34
wat vond jij in elke ik vond ook dat die ze mond had moeten houden ik vond het een vaag verhaal ik

⏸️  ▶️  01:02:42
denk dat het niet helemaal zo heftig was als hij deed voorkomen of het is raar geknipt maar ik

⏸️  ▶️  01:02:47
vond in ieder geval een gênante vertoning van alle kanten tot zover jouw samenvatting over dit

⏸️  ▶️  01:02:54
seizoen als mijn partner rozen meeneemt puntje puntje puntje want dat deed wouter natuurlijk

⏸️  ▶️  01:03:02
voor niet voor julia dan smelt ik of dan is dat ouderwets ik ik zou zeggen dat smelt ik en ik

⏸️  ▶️  01:03:13
hoop dat ons luisteraar dat ook vind ik weet in ieder geval van een luisteraar hier aan tafel

⏸️  ▶️  01:03:21
dat zij smelt en dat doet 68 procent van de stemmers dus rozen zijn nog echt een ding maar

⏸️  ▶️  01:03:30
ik moest wel ik vond het lastig wat ik vind rozen afschuwelijk dus als elger thuis komt met rozen

⏸️  ▶️  01:03:36
dan stuur ik hem de laan uit want hij heeft hij niet opgelet afgelopen 15 jaar maar ik vind dat

⏸️  ▶️  01:03:41
hij met dat hij aan me denkt dat die bloemen voor me meeneemt dat vind ik wel heel leuk en zeker niet

⏸️  ▶️  01:03:46
ouderwets alleen ja het waren dan toevallig rozen en ik vond het boeket van wouter ook afschuwelijk

⏸️  ▶️  01:03:51
veel te groot veel te log blag maar goed maar volgens mij je hebt ook een beetje moeite met het

⏸️  ▶️  01:03:55
ontvangen van liefde denk ik ja ik heb een hele aparte liefde staal en schiet dan ook op slot

⏸️  ▶️  01:04:02
natuurlijk ja en stelling vier ik vond het seizoen van temptation island puntje puntje puntje heerlijk

⏸️  ▶️  01:04:10
of tegenvallen ik vond het wel een goed seizoen persoonlijk ik ik hoop dat onze luisteraar dat

⏸️  ▶️  01:04:18
ook vond de in ieder geval vijf relaties naar de knoppen dat is toch wel een resultaat vier vier

⏸️  ▶️  01:04:23
vier vier uit vijf maar wij hebben ervan uit moeten gaan een eiland leeft en niet ergens op

⏸️  ▶️  01:04:30
de bodem van de maas ligt ik vergeet de hele tijd dat eiland en eiland nog bij elkaar zijn inderdaad

⏸️  ▶️  01:04:34
vier uit vijf ja sorry ja omdat we haar niet hebben gezien natuurlijk ik vond het goed seizoen

⏸️  ▶️  01:04:41
ja nee 76 procent vindt het ook een heerlijk seizoen dus 24 procent vonden tegenvallen en ik

⏸️  ▶️  01:04:47
denk dat dat te maken heeft met het feit dat er natuurlijk weinig fysiek we moesten echt tot aan

⏸️  ▶️  01:04:51
de dream date wachten zo ongeveer totdat er eindelijk eens een keer we hebben niet eens pompen de laag

⏸️  ▶️  01:04:55
en wil je me keihard en wil je me nu en wil je me nu keihard nemen of zo wat ook gewoon een smeuïg

⏸️  ▶️  01:05:04
zin is het als voor je met ombiersing ook dus en het laatste stelling die ik die kon ook niet

⏸️  ▶️  01:05:15
achterblijven ik wilde ons toch ook even een beetje kwetsbaar opstellen ik vond het dit seizoen van het

⏸️  ▶️  01:05:22
kampvuur puntje puntje puntje heerlijk of tegenvallen nou ik weet wel wat ik gestemd heb tegenvallen

⏸️  ▶️  01:05:31
nee natuurlijk niet ik vond het heerlijk ik vond het ook heerlijk om te maken vonden

⏸️  ▶️  01:05:36
ons luisteraars het ook leuk aan 88 procent vonden tegenvallen dus er vonden meer mensen het heerlijk

⏸️  ▶️  01:05:48
om naar onze luisteren dan naar temptation eiland te kijken dus het is grappig dat je het niet zo

⏸️  ▶️  01:05:52
leuk vindt om te kijken maar dan wel het leuk vindt om te luisteren dus ik vind het ik vind

⏸️  ▶️  01:05:58
het bemoedigend ik ben er eigenlijk heel erg blij mee in die 12 procent van de tegenvaller

⏸️  ▶️  01:06:02
zat ook eiland oh maar ja die vond het maar die vond het waarschijnlijk tegenvallen dus die vond

⏸️  ▶️  01:06:09
waarschijnlijk het temptation eiland seizoen ook niet zo leuk maar afgelopen dinsdag was er dus nog

⏸️  ▶️  01:06:13
in leven oh ja afgelopen ja dus of het was effe in met het met het instagram account van eiland

⏸️  ▶️  01:06:20
ik denk dat we doordraven misschien wel he jij had het over onze luisteraars het is toch de

⏸️  ▶️  01:06:28
laatste van het seizoen ik heb even ik ben even de statistiekjes in gedoken daar ben ik gek op

⏸️  ▶️  01:06:33
zoals je weet wij krijgen van spotify krijgen wij echt een hele lading statistiek ook over wie

⏸️  ▶️  01:06:39
jullie hallo aan de andere kant van de microfoon wie jullie zijn en dan zie je ook wie er vreemd gaat

⏸️  ▶️  01:06:45
en wie niet toch dat zit helaas niet in de statistiek en dan zien we hier ja koen uit

⏸️  ▶️  01:06:55
ergens in brabant zo te horen ja dat is die luistert hoop ik en kirsten uit almeren heeft ook

⏸️  ▶️  01:07:02
een vinkje vreemdgaan bij haar naam dus mocht je kirsten uit almeren kennen sterker nog de partner

⏸️  ▶️  01:07:07
zei ik zou even een gesprekje voeren bij de lasagne vanavond zoiets zo diepgaande statistieken dus

⏸️  ▶️  01:07:12
niet maar ik ben wel benieuwd wat denken jullie dat onze man vrouw verhouding is onder de luisteraars

⏸️  ▶️  01:07:18
ik denk echt 75 procent vrouw ik denk zelfs meer ja ik denk dat ik denk nog net iets meer

⏸️  ▶️  01:07:25
denk zoals 180 of zo ja 81 procent vrouwen ik wist het niet he nee je zit helemaal te stralen

⏸️  ▶️  01:07:32
19 procent man de meeste van jullie luisteraars zijn tussen de 23 en 27 38 procent nog eens een

⏸️  ▶️  01:07:46
derde is 28 en 34 dus 7 van de 10 luisteraars van ons zijn tussen de 23 en 34 dus we hebben vrij

⏸️  ▶️  01:07:53
jonge luisteraars allemaal jonger dan dat wij zijn er zijn nog wel wat oudere ja inderdaad

⏸️  ▶️  01:07:59
er zijn nog wel wat oudere luisteraars in de groep 540 tot 59 is dat 5 procent vind ik ook wel cool

⏸️  ▶️  01:08:06
dat er ook nog wel wat oudere mensen naar ons luisteren dat is jouw moeder denk ik mijn moeder

⏸️  ▶️  01:08:10
die dat is die hele 5 procent ja precies wat als je 20 deelt door als je 20 luisteraars

⏸️  ▶️  01:08:21
weten we dat ook weer kunnen we weinig over kwijt daar allemaal voor ik ben daarvoor naar wat jullie me even mogen vertellen

⏸️  ▶️  01:08:29
daar kom je normaal gesproken je bed niet voor uit precies wat wel leuk is spotify natuurlijk vooral

⏸️  ▶️  01:08:35
een muziek app dus zij laten ook weten naar welke artiesten onze luisteraars luisteren oh mijn god

⏸️  ▶️  01:08:42
wat denken jullie ik ben heel slecht in muziek wat is er wat is er nu ik wil echt iets zeggen

⏸️  ▶️  01:08:55
en dan denk ik oh ja er is zo iemand die heet dafina michelle is dat iemand die die bestaat

⏸️  ▶️  01:09:00
en die hip is susan en feek zitten op de staan op de lijst en sharon is nummer 1 susan en freud

⏸️  ▶️  01:09:09
nummer 2 en taylor swift nummer 3 oh die ken ik ook nou wauw dat viel nog niet tegen nee dat is

⏸️  ▶️  01:09:15
het maar waarom zeg je ze dan niet dat ik dan naar luisteren maar ik ken de naam in ieder geval ik

⏸️  ▶️  01:09:21
vind het wel bemoedigend dat het sharon en taylor cv ja ik snap het wel ja toch nou die zijn vast niet

⏸️  ▶️  01:09:27
voor niks zo populair en voor jullie zelfvertrouwen nog even een makkelijke vraag uit welk land

⏸️  ▶️  01:09:32
denk je dat de meeste luisteraars komen cambodja hebben luisteraars in cambodja we hebben zover

⏸️  ▶️  01:09:40
ik kan zien dat ik geen luisteraars in cambodja ben jij nou die ene luisteraar in cambodja dan

⏸️  ▶️  01:09:45
mag je een appje sturen nee de meeste luisteraars natuurlijk in nederland gevolgde belgië maar ook

⏸️  ▶️  01:09:50
in frankrijk groot britannië en ook in amerika hebben we een aantal luisteraars echt dus we gaan

⏸️  ▶️  01:09:58
de hele wereld over met deze podcast we zijn gewoon we zijn we zijn we hebben luisteraars aan de andere

⏸️  ▶️  01:10:03
kant van de grote plas ja eentje die jij kent ook persoonlijk oh waarschijnlijk die is wel eens de

⏸️  ▶️  01:10:08
gast geweest die is zelfs wel eens de gast geweest om alles te vertellen over het amerikaansezoen maar

⏸️  ▶️  01:10:12
is er één iemand in america nee het zijn meer dan meer dan alleen hij maar we hebben dus luisteraars

⏸️  ▶️  01:10:18
over de hele wereld dat is wel cool wat leuk hallo america het nederland hier zo'n statistieke

⏸️  ▶️  01:10:24
blokje dat was leuk ja daarmee zijn we denk ik toch echt wel aan het einde gekomen van deze

⏸️  ▶️  01:10:28
laatste aflevering van het kampvuur de onofficiële podcast over temptation island het zesde seizoen

⏸️  ▶️  01:10:37
we gaan zo meteen in de coulissen van het kampvuur nog verder natuurlijk voor de extra lange als je

⏸️  ▶️  01:10:42
nou niks wil missen van de interviews die wij gaan hebben met julia joop en bert en wellicht je weet

⏸️  ▶️  01:10:50
we hebben nooit nog met iemand anders ga ons aan steunen ik krijg net een berichtje binnen

⏸️  ▶️  01:10:55
daadwerkelijk tijdens de opnames van julia die vraagt of wouter ook mee mag doen natuurlijk ja

⏸️  ▶️  01:11:05
maar zouden ze dan toch weer samen zijn dat zou zo leuk zijn dat zou ik denk dat ik een extra

⏸️  ▶️  01:11:11
microfoon meegaan nemen voor het interview met julia dat is ook de eerste die wij opnemen

⏸️  ▶️  01:11:16
nogmaals als je dat wil horen ga naar peter.com slash het kampvuur sluit een open relatie af de

⏸️  ▶️  01:11:23
komende weken op maandag het is puurzakelijk dit het is ja we willen het niet al te fysieke wat ik

⏸️  ▶️  01:11:32
denk dat andere mensen ook denken ja jeetje moet ik dan aan de buik van martin gaan zitten nee hoor

⏸️  ▶️  01:11:36
dat blijft je allemaal bespaard martin kijkt heel heel ongemakkelijk maar de bak gaan door

⏸️  ▶️  01:11:43
dus ja neem een open relatie met ons de komende weken op maandag gaan we gaan we proberen de

⏸️  ▶️  01:11:52
interviews te publiceren daarop en als je lid wordt dan heb je ook nog kans of dan maak je

⏸️  ▶️  01:12:00
ja dan doe je ook nog mee voor die aansteker die je trouwens ook nog steeds los kunt kopen

⏸️  ▶️  01:12:04
via het kampvuur.com slash aansteker ja je maakt er niet eens kans op als je ons twee maanden of

⏸️  ▶️  01:12:10
meer steunt dan krijg je hem gewoon thuis gestuurd ja dat is gewoon door je strot geduwd dat gaat van

⏸️  ▶️  01:12:14
zelf. Dan gaan we je spammen met yo geef ons je adres yo bro check me uit zoiets ja en dat

⏸️  ▶️  01:12:22
Arjan dat eerste interview komt op de 29ste online 29 november ja heftig he ik heb er wel

⏸️  ▶️  01:12:31
zin in ik heb er ook wel heel erg zin in ja maar eerst nog even heel erg benieuwd eerst nog even

⏸️  ▶️  01:12:36
die extra lange met Nelleke jij blijft ook nog heel even hangen hoop ik ja ik moet weer in een

⏸️  ▶️  01:12:40
van de gênante verhalen op dissen en als je dus een open relatie neemt dan kun je ook die

⏸️  ▶️  01:12:45
aflevering meteen luisteren dus de extra lange versie van het kampvuur en dan zit het er nu

⏸️  ▶️  01:12:52
op ja ik wil toch even sorry zeggen ook naar mij nou nee ik denk namelijk ik wil jou eigenlijk

⏸️  ▶️  01:13:03
vooral bedanken voor een zesde seizoen van deze mafklapperij die we iedere week aan het

⏸️  ▶️  01:13:11
produceren zijn het was me weer uitzonderlijk aangenaam en ja het sorry gaat dan meer naar

⏸️  ▶️  01:13:21
iedereen die we misschien toch een klein beetje onheus hebben bejegend Victor nou ja Victor hebben

⏸️  ▶️  01:13:28
we natuurlijk een klein beetje te kakken gezet met dat bliebloep Victor er zijn gewoon daadwerkelijk

⏸️  ▶️  01:13:33
mensen die die ons berichtjes sturen waarvoor de naam Victor toks bliebloep staat dus het is

⏸️  ▶️  01:13:41
gewoon dat is natuurlijk een klein beetje gênant ik zat we zaten er net het de aflevering te kijken

⏸️  ▶️  01:13:47
en toen ging het over charlie en toen dacht ik hoe vaak hoeveel mensen hebben inderdaad het

⏸️  ▶️  01:13:57
muziekje iedere keer dat ze naar temptation island zaten te kijken en er wordt in de naam charlie

⏸️  ▶️  01:14:02
hoorde dit gedacht en heel af en toe schrik ik straks nachts nog wakker en dan hoor ik roda ja

⏸️  ▶️  01:14:14
oh ja het gaat gewoon wat jullie allemaal in onze breinen plant het gaat gewoon nooit weg nou ja

⏸️  ▶️  01:14:20
daarover had Dave ook nog een appje nu we toch nog even door aan het doorgaan zijn zal ik dat

⏸️  ▶️  01:14:27
ook nog even delen die bedankte of die bedankte ons ook voor dit seizoen en die zei toch maar weer

⏸️  ▶️  01:14:33
een mooi aantal termen aan mijn volk beleer kunnen toevoegen middelgrootte joop flat gebouw niels en

⏸️  ▶️  01:14:39
zo heeft iedere seizoen een aantal mooie uitdrukkingen waarbij krieger gregor gregor gregor zijn

⏸️  ▶️  01:14:45
favoriet zijn all time favorites nee nee nee nee ja het is maar charlie die zal misschien hier een

⏸️  ▶️  01:14:54
beetje last van hebben en dat dat dat dat vindt ja god ja je doet mee aan een programma dus wij

⏸️  ▶️  01:14:59
kunnen dat ook doen maar toch ja sorry sorry voor als je onheus bejegend voelde we zijn ook

⏸️  ▶️  01:15:05
niet altijd lief geweest over monica we hebben het delfini altijd even makkelijk gemaakt berth ook

⏸️  ▶️  01:15:11
niet eigenlijk iedere kandidaat hebben we wel iets van gevonden en waarschijnlijk iets gezegd wat

⏸️  ▶️  01:15:15
veel te kort door de bocht was we zijn ons er bewust van als je er heel veel last van hebt dan

⏸️  ▶️  01:15:23
is er stichting correlatie en tot zover deze laatste aflevering hartelijk bedankt voor het

⏸️  ▶️  01:15:31
luisteren wil jij nog een stichtelijk woord richten aan onze luisteraars martin zeker super

⏸️  ▶️  01:15:37
bedankt voor het luisteren wij zeg ik oprecht wij zijn verbaasd dat mensen dit leuk vinden wij

⏸️  ▶️  01:15:43
voor ons is het gewoon een microfoon aanzetten en een uur slappe lullen over temptation island en

⏸️  ▶️  01:15:48
dat jullie daar nog naar willen luisteren ook in ongekende hoeveelheden in ongekende of we zijn

⏸️  ▶️  01:15:54
dit seizoen ook flink gegroeid qua luisteraars wat echt super fijn is vinden we echt heel erg

⏸️  ▶️  01:15:59
leuk dus bedankt voor het luisteren aan jij ook bedankt dat je deze podcast met mij wilde

⏸️  ▶️  01:16:04
maken en dat we en elke ook voor het langs en elke voor het langs kan meerdere malen wil jij

⏸️  ▶️  01:16:09
ook nog iets iets zeggen nee hoor oké en we hebben meiken natuurlijk te gast gehad en anna

⏸️  ▶️  01:16:15
dat was ook super leuk dus seizoen 7 staat op de rol het moment waarop temptation island

⏸️  ▶️  01:16:20
kurk terugkomt zijn wij er ook weer ik kan nu al niet wachten ik ook niet tot volgende seizoen